Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/04/2008 @ 14:47 T-ke | Maandstonden eindelijk doorgekomen. Ben content. Nog een maandje! En dan wordt er echt gewerkt ![]() |
| 12/04/2008 @ 10:27 T-ke | Hey Marianne, Dan begint het bijna spannend te worden voor jullie. Wij zijn gisteren verhuisd, heb nog geen internet dus zal wss niet altijd onmiddelijk reageren. Maar we maken werken van de telefoon en internetverbinding. Hier zijn de maandstonden gepasseerd en we zien wel wat er deze maand van komt. Wat komt komt, maar liefst zou het pas vanaf volgende maand zover zijn. Hoop voor jou dat het van de eerste keer prijs is. Maar we horen het wel he Groetjes |
| 21/04/2008 @ 08:54 T-ke | Hey Marianne, morgen een spannend dagje zie ik net. Ik zal voor je duimen Groetjes Ikke |
| 21/04/2008 @ 09:11 Nina | He T-ke en Marianne, Hoe is het met jullie? Spannend voor je Marianne, je hebt bijna je NOD. Zoals jullie aan mn banner kunnen zien, ben ik vandaag al 4 dagen overtijd! Ik heb wel een beetje het gevoel zwanger te zijn, maar het zou ook kunnen zijn dat mn cyclus deze maand langer is, alhoewel ik de laatste 5 maanden steeds rond de 29-32 dagen zit. Als de er vanavond nog niet zijn, ga ik maar eens een test doen.T-ke jij zit in je vruchtbare periode. Gaan jullie er nu echt voor? Groetjes, Nina |
| 21/04/2008 @ 14:22 T-ke | Hey Nina, Nee deze maand nog proberen over te slaan, en vanaf volgende cyclus ben ik niet meer tegen te houden ![]() Heel spannend voor je. Ik weet niet of ik het zou kunnen zo lang niet testen. In ieder geval hoop ik voor je dat het raak is. @ Marianne: Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus jij zal wel weten wat je voelt, maar mijn mama zei overlaatst nog dat ze nooit gevoeld heeft dat ze zwanger was. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, niets ... dus het kan wel zijn he ![]() Groetjes |
| 24/04/2008 @ 10:17 T-ke | Lieve dames, Ik ga dood van de spanning dus laat het eens horen he |
| 25/04/2008 @ 15:32 T-ke | Hey Marianne, Spijtig, maar nu kunnen we er volgende maand samen voor gaan ![]() Deze keer voor mij geen weg meer terug, vanaf nu (allè na de maandstonden die nog moeten komen) gaan we d'r volledig voor. @ Nina: Hoe is het met jou? Groetjes Ikke |
| 07/05/2008 @ 15:44 T-ke | Hey Marianne, hier alles ok. Zalig weertje ook he. Ik heb mijn maandstonden van zondagavond, dus ... nu word het spannend. Hoe bevalt het Nikée in haar peuterbedje? Hopelijk niet te erg pijn gedaan bij het vallen. Ik ga nog een beetje van het zonnetje genieten. Groetjes |
| 09/05/2008 @ 11:42 T-ke | Hello @ Katrien: Welkom. Bij jou is het dus al lekker spannend.Is het je eerste kindje? Hoop voor je dat het de eerste keer meteen prijs is @ Marianne: Hier ook iedereen zwanger of al bevallen. maarja, we moeten geduld hebben he. Maar idd niet zo heel erg leuk als je iedere keer meer dan een maand moet wachten omdat je zo een lange cyclus hebt. Hoe is het trouwens met je schoonzusje? Was het daar prijs? Of was het vals alarm? Veel verfplezier met het bedje. groetjes Ikke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

er vanavond nog niet zijn, ga ik maar eens een test doen.