Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/04/2008 @ 10:39 Kim1984 | hallo, mag ik ook bij jullie clubje? Wij gaan nu ook de eerste ronde in. Het zal ons eerste kindje worden. Ik vind het zo spannend! Ik duim voor jullei dat jullie allemaal snel mogen zijn!Kim |
| 21/04/2008 @ 11:32 | gezellig Hoi Kim1984, kom er ook lekker bij. Spannend hoor ook voor jou, de 1e beeb. Doe lekker mee, Gezellig toch allemaal? ![]() Nou lekker veel klussen deze week hahahaha ga gauw weer verder, zo genieten van het weer. groetjes!!!! |
| 21/04/2008 @ 11:34 mupke ![]() | ha kim1984 Leuk nog iemand. ![]() Ja laten we zeker hopen dat het snel raak is bij ons allemaal!! Groetjes |
| 21/04/2008 @ 16:01 mischa86 | Hallo iedereen!! Ik ben ook deze maand gestopt met de pil om precies te zijn op 1 april haha nu even afwachten :) veel suc 6 iedereen! Groetjes |
| 22/04/2008 @ 09:50 svb81 ![]() | Welkom Mischa en Kim!! veel succes gewenst! |
| 22/04/2008 @ 10:23 Kim1984 | dank je wel allemaal, leuk klein clubje hier! Even een vraagje aan de mensen die al een een kindje hebben; hoe lang hebben jullie erover gedaan om zwanger te raken? Ik weet dat ik er op moet rekenen dat het zeker een half jaar gaat duren, maar eigenlijk hoop ik zo dat het de eertse ronde al raak is. En zeker binnen 3 maanden. Ik denk toch dat ik teleurgesteld zal zijn als het niet zo is. Erg he! ![]() |
| 22/04/2008 @ 10:34 svb81 ![]() | Hey Kim, dat is helemaal niet abnormaal dat je teleurgesteld zal zijn. ik was vorig jaar al eens zwanger en toen was het raak in de derde ronde. Groetjes |
| 22/04/2008 @ 10:42 Keun ![]() | ooh svb8& khoop dat ik ook zoveel geluk zal hebben ![]() |
| 22/04/2008 @ 10:49 svb81 ![]() | Daar gaan we allemaal voor hé |
| 22/04/2008 @ 11:32 svb81 ![]() | Welkom Maryam ! Wat leuk dat je alvast geen last hebt van ontpillen. De kans is dan ook groter dat het meteen raak is ![]() Succes! |
| 22/04/2008 @ 12:29 Kim1984 | Welkom Maryam ! Wat fijn dat je geen last hebt van ontpillen! ik ben 1 maand geleden gestopt met de pil, dus heb 1 maandje genomen om te ontpillen. dat was wel nodig, ik voelde van alles! gelukkig ook een eisprong en is mijn cyclus meteen weer regelmatig! Ik ben ook voor spulletjes aan het kijken hoor. Ik koop nog niets.. maar daar moet ik me wel hel erg voor inhouden. Ik ben al wel bezig met een dagboek. Ik vind die je kunt kopen helemaal niet leuk. Ik wil zelf bepalen wat ik schrijf en wanneer. Nu ben ik bezig om de tekstjes zwangerschap van week tot week in een digitaal fotoboek van de hema te zetten. Zo kan ik er zelf foto's en teksten bij zetten. En na de geboorte laten uitprinten. |
< vorige pagina | volgende pagina >

april 2008 gestopt

. Ik heb mijn voortuintje omgespit, zalig om de eerste keer terug in een topje rond te lopen en het zonnetje op je vel te voelen 
mogen zijn!

Maryam