< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's van west-vlaanderen??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's van west-vlaanderen??
21/04/2008 @ 14:58
Naïlo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal! iedereen aan het genieten van het goede weer (dat werd toch echt wel tijd hoor)

Joke da's minder dat je last hebt van al die kwaaltjes. Nog eventjes doorbijten! Hoe waren de vorige zwangerschappen eigenlijk qua termijn? ik bedoel ging je overtijd, was je te vroeg bevallen?
Leuk zo een fotosessie! Ik heb dat deze zwangerschap niet gedaan want ik voelde me echt zo lelijk! Hopelijk volgende zwangerschap beter.
Veel succes met de fotosessie in ieder geval en wij willen uiteraard mee de fototjes bewonderen.

Sterretje hoe gaat het met jouw peuterpubertje? Klinkt wel als een leuke uitstap in oostende.
heb je de resultaten van het slaaponderzoek al?

De fles lukt nog altijd niet, hij riekt mijn melk denk ik dus ik had aan Tim gevraagd eens een flesje te proberen. Ik ondertussen wat gaan opruimen: ineens na 5 minuutjes 'schatje kom eens'. ik ernaartoe. Tim: kan die wel drinken want die fles is nog niet eens halfleeg! Mannen tsss
Deze week krijgt Aeneas zijn tweede spuitjes (van oma deze keer) ik vraag me af wie het meest nerveus is haha

Eef adressen van babybeurzen vind je op de site van de gezinsbond. (tweedehands)Doopsuikertjes geen idee, ik heb de mijne zelf gemaakt.

Leen hoe gaat het met Lucas in zijn eigen kamertje?

En hoe gaat alles verder met Ofee?

Ik ga weer konijntjes voeren

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 08:05
ofee

Hallo,

Hier ben ik nog eens! Alles ok hier. Sinds een paar daagjes is Nora echt heel lief! Allee, z'is altijd lief natuurlijk, maar ik bedoel dat ze opgewekt is en niet meer zo "neutachtig" (ja, leen, ik werk in Gent en daar gebruiken ze vaak het woord "neuten". Het betekent zagen, jammeren, klagen,...). 'tIs wel een hele opluchting, want als ze zo ontroostbaar zijn kan dat je echt afmatten hé. Je wil ze helpen, maar niets heeft effect en je zou zwaar beginnen twijfelen aan jezelf! Maar bon, onze meid is dus al enkele dagen echt vrolijk en alert! En lachen dat ze doet! Ze slaapt ook al enkele nachtjes door. Ikzelf slaap wel nog heel licht (herkenbaar dus, Leen!). Van 't minste zuchtje word ik wakker (en ze ligt nochtans in haar eigen kamertje). Maar da's normaal zeker? Ik durf trouwens nog niet hopen dat ze nu al "voor goed" vertrokken is om door te slapen.

Naïlo, het flesje nog steeds geen succes? Elke dag blijven proberen hé! Welke spenen gebruik je? Die bruine van dodie zijn naar 't schijnt de zachtste. Nora wou ook van geen andere drinken. In 't begin is da wel grappig hé, hoe ze hun mondje rond die speen draaien in alle bochten. En zo "sjieken" erop. Met een blik van ' wat duwen ze hier nu in mijne mond". Om je een bult te lachen!

Succes nog met de konijntjes! Ocharme de beestjes!

Joke, veeeeeeel rusten hé meid! Nu het nog enigzins kan moet je er toch van profiteren (hoewel ik snap dat het zeker niet makkelijk is met al twee kindjes in huis). Want na de bevalling zal het nieuwe babietje ook genoeg energie vragen hé. Ga je borstvoeding geven of flesjes? 't Is nu echt al aftellen hé! Valiesje al klaar?

Sterretje, hoe was het slaaponderzoek? En Alexandertje al een beetje te doen intussen? Hoe lang duurt dat, zo'n peuterpuberteit? Lijkt me niet te onderschatten?

Leen, leuk dat Robbe haast niet kan wachtn om naar school te gaan!

Oei Nora heeft honger! Tot later dames!

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 19:48
Joke

Hallo'kes !

Ofee, alles ok en een superlieve Nora, wat zou je nog meer wensen hihi ...
Laten we hopen dat het inderdaad 'voorgoed' is dat ze vertrokken is voor de nachtjes ! (met natuurlijk altijd een paar uitzonderingen, maar dat heb je zelfs al zijn ze 5 )
Het valiesje staat zo goed als klaar hoor hier ondertussen ! Alleen nog een paar spullen die last minute erin moeten hihi. (toiletzak, nog laatste kledij enzo) Maar 'k wil nog héél eventjes genieten zo ... (ook al is het superzwaar en lastig!)
Ik ga ook bv geven zeker weten, zo goed gegaan de vorige keren (Lisa kreeg 6 maand maar abrupt moeten stoppen omwille van spoedoperatie en Emma kreeg 10 maand) en hoop zo dat het ook weer zo mag gaan ... Lisa weigerde de fles (tot ze opeens besefte dat mama niet meer kon bv geven in één slag!) en Emma da's al altijd een boeferke geweest hihi, die aanvaard(de) alles !
Zal niet makkelijk zijn met twee spruiten en nog zo'n baby'tje maar ik ga zeker en vast proberen !

Naïlo, hoe gaat het met de konijntjes ?! Heb er al aan gedacht zunne !
Bij Lisa ben ik spontaan bevallen met 37w5d en bij emma met wonderolie (op aanraden gyn) op 38w5d. De gyn voorspelde dat het deze keer ook wel voor de 40w zal zijn ! Benieuwd !!!
De fotosessie zal nog niet voor meteen zijn, te veel werk nog voor't ventje (zucht). Is eerst weer een auto gaan doen en dan hier bij de veranda (staat nu compleet sedert vanavond!) bracht héél veel stof, vuil enzomeer mee ... Hij is er nog niet zunne ! (muurtje moet ook nog gevoegd, ramen en aluminium afgewassen, vloeren, ...) Helppp !
Al een beetje meer succes met 't flesje ?! De dodie heeft het hier gedaan bij Lisa.
Haha die tim ! mannennnnn !!!

Heb enorme pijn aan m'n voeten nu (onderaan, al een paar dagen) en rug en bekken, beetje te veel gemoeid in die werkventen vrees ik. Ga beetje zetelen.

dikke zoen en tot gauw en geniet van't zonneke hé ! (ikke ook maar achter glas haha)

Joke x

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 14:26
leen

Online Status Bekijk profiel
hey dames,

Vorige week dus naar k&g geweest. Lucas woog 5kg590 en 60 cm groot. Hij heeft ook een prikje gekregen.
Lucas heeft ook last van eczeem. Hij heeft zo'n teer huidje.
Hij drinkt nu ook maar 4 flesjes meer van 210ml.

Nailo, Robbe gaat na de grote vakantie naar school. Mijn man heeft trouwens al congé aangevraagd om hem zeker naar en van school te kunnen halen.
Lucas doet het dus zeer goed in zijn eigen kamertje. Hij gaat slapen rond 22u en we horen hem niet meer tot 7u -7u30. Het is toch zo'n lieverdje.
EN Hoe is het trouwens met de konijntjes?

Sterretje, dat peuterpuber ken ik. Ik heb er hier ook zo eentje rondlopen. Alhoewel dit al wat verbeterd is. Hij had het zeer erg zitten op het laatste van mijn zwangerschap Af en toe serieus afgezien.

Ofee, tof dat Nora niet meer neutachtig is. Tja ze hebben altijd wel af en toe eens een moeilijk momentje. Gelukkig passeert dat allemaal.

Joke, het is bijna zover hé. Ik zit hier al vol spanning te wachten.

Dames tot later
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 09:30
sterretje

hoi, efjes vlug...

Joke, ik moest aan je denken ivm je voeten die pijn doen hé!
wel, het zou kunnen dat het een bepaalde zone is op je voet die overeenstemt met bepaalde organen die het moment erg hard te verduren hebben door de zwangerschap....mss daarom dat je pijn hebt en anders niet...

kan je anders eens omschrijven waar het juist is en op welke voet (of op beide)...2

dan kan ik je mss tips geven zodat het verdwijnt of minder wordt...

Leen, wel leuk dat lucasje het zo goed doet! en amai al flesje van 210...hier is het 150 omdat ik moet van k&g maar er blijft altijd 50 à 60 over.
ze slaapt wel al van 21 tot 5u30 of soms langer...dus ik maak me geen zorgen. ze is ook niet mager (4kg770 en 56cm) dus het zal wel allemaal in orde zijn hé...

Naïlo idd, hoe is het met je konijntjes. man man, je hebt je handen best wel vol hé!

onze peuterpuber (hihi, alexander dus) kan nu de microgolf aansteken. die staat in onze slaapkamer nog van de nachtvoedingen. steekt hij daar vanmorgen wel geen lion in...
pff, al die chocolade
daarna nog zijn tuutje erbij ook maar dat heb ik er kunnen uithalen op tijd.
kapstokken achter de kast steken of tussen de schuifdeur
de video volproppen met vanalles en nog wat

hihi, dit is nog maar een greep uit ons leuke assortiment...

als ik dan kwaad wordt is hij wel een half uur lang (minimum) erg braaf en komt hij zo de hele tijd "aaatje mama" zeggen lol
echt een stout boefje...
maar kzie hem zo graag...

't zal wat worden als ons meisje met hem zal kunnen spelen....
groetjes

sterretje

[Laatst gewijzigd door sterretje - 24/04/2008 @ 09:34] - Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 18:18
Naïlo

Haha sorry Sterretje ik weet dat het niet leuk moet geweest zijn maar een Lion in de microgolfoven 't zal inderdaad een leuk zicht geweest zijn!
Ik denk dat ik mijn hond de grootste plak zou laten uitlekken,dan heeft die ook wat plezier eraan. Alexander is al een echte charmeur zo te horen.
wel leuk hier: online voetverzorgingtips.

Leen weet je wat hier goed helpt tegen het eczeem? De bodycreme van Mustella voor atopische huid. Stelatopia noemt dat denk ik.
tof dat ie zo goed drinkt!

Joke dat moet wel grappig zijn dat de babbelgroepjes ook al in spanning zitten voor de nakende bevalling. is het terras afgeraakt trouwens?

hier geen grote verbetering bij de flesjes, we hebben we rubberen spenen en nu wordt hij al niet meer razend maar drinken doet ie toch nog niet.
de konijntjes leven nog alle 7 ven ze beginnen beetje bij beetje vast voedsel te eten, een geluk want k zag dat geen weken meer zitten hoor. we beginnen het spenen af te bouwen. nu weet ik alleen nog niet wat ik met 7 konijnen ga doen.

groetjes!

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 20:21
Joke

Goeieavond !

Hallo'kes !

Ben ik ook weer geraakt si ! Zo ontzettend moe weer de laatste tijd en ook wat hoofdpijn en laatste kwaaltjes hé ...
Vandaag droei ik een beetje 'door' zeg maar pff. Wil vanalles, kan niets meer ;... grrr groen zou je ervan worden !!!
Ben naar de gyn geweest, was een vlug onderzoekje hoor; urine: ok; bd: nog ok; opening: 1cm (yippie, diene is er toch al hihi), baarmoederhals week (nog niet verstreken), vlugge echo voor de hartslag en vruchtwater: ok.
Dus nu afwachten !!! spannendddd, krijg er zelfs de kriebels van en kreeg even een emo-momentje haha.
Dan nog naar de bank geweest (men komt de centjes halen vanavond!), ook zo lang moeten wachten bleh.

Naïlo, oei nog geen echte verandering wat de flesjes betreft dus. 't Is verdorie niet simpel hé ... hopelijk vind je toch vlug een goei speentje en/of flesje. (heb je dodie geprobeerd?)
Oh en de konijntjes stellen het prima dus !!! Blij dat te horen !!!
Hihi, tsja wat moet je met al die konijntjes hé ..
Ik wou dat voor de kids (als poes er niet meer is ofzo) maar ventje is daar tegen dejukes.

Sterretje, hahaha, die peuterpuber !!! (sorry!) Maar ik lig hier ook krom hoor nu ! Zie het al voor mij al die chocolade !
En de video volstoppen hihi, héél herkenbaar van vroeger ! Hier kwam er ook altijd vanalles in terecht (tot hij echt stuk was!).
Mijn voetjes ... 't is vooral in't midden van de voet en mijn hielen. Zo echt pijn als ik 'stap'. Zo'n gevoel alsof ik kilometers stapte ...
Ge zijt nen schat !!!

Leen ! Alles prima dus ook bij jullie !
en flinke kindjes amai ! Dat blijft dus echt, super !
En Lucas dus ook eczeem ? Is't atopisch eczeem ?
Ons Emma heeft daar nog steeds zo'n last van, hebben twee maand geleden nog bij dermatologe geweest, kreeg AB zalfkuur en daarna speciale lotion en wasmiddel. Nu heeft ze er nog steeds superveel last van (blijkbaar slechte periode nog steeds) en moeten we nog es die kuur doen en dan terug op controle. (en dan misschien allergietesten) Haar beentjes zitten vol ronde rode plekken. Ze heeft er gelukkig geen last van maar wel enorm lelijk ocharme.
(is ook heel wit, teer zoals hare mama)

Ofee, alles goed met Nora'tje ? Niet meer te 'neutachtig' hihi ?

En Delphine, bij jou alles goed, al een tijdje geleden ?

Dikke kus, Joke x

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 12:23
Naïlo

woehoe Joke al 1 cm minder waar je straks voor moet afzien, altijd goed nieuws. Leuk dat alles voor de rest ook dik in orde is

Ik heb vanaf het begin de Dodieflesjes gebruikt op aanraden van zowat de hele familie maar het is dusgeen succes. Dan uit pure miserie zo een tommee tippiefles gekocht maar dat was dus ook geen succes dus nu de rubberen spenen op de oorspronkelijke Dodieflesjes ach ja ik kan er nog mee lachen. Of beter gezegd terug mee lachen, twee dagen geleden was ik erbij aan het huilen. Haha mama's toch.

Hebben jullie dat ook dat jullie soms tranen in de ogen krijgen of zelfs echt huilen om zo zaken waar je vroeger van zei: 'als ik moeder word ik ga daar niet om huilen hoor'

[Laatst gewijzigd door Naïlo - 25/04/2008 @ 12:23] - Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 16:13
sterretje

hey Naïlo, wat een gezoek met die flesjes hé....bij ons (alexander dan) hebben wij ook dodie flessen met rubberen speentjes gebruikt en dat ging prima.
ons meisje die drinkt vanaf het ziekenhuis van avent en dat loopt nu ook prima.
ik vond het wel een goed idee om onmiddellijk in het ziekenhuis mijn eigen flesjes te gebruiken en daardoor lukt het dus ook erg aardig!

Joke....allé woehoe al 1 cm opening, nog een paar en je bent er
wordt wel allemaal spannend zo nu hé. ik ben echt reuzebenieuwd wat het gaat worden. ik durf op een jongetje te gokken hihi, zou wel leuk voor jullie zijn!
ach een meid is ook wel leuk maar tjach ...

wat je voetjes betreft. midden van je voet ((nogal ruim) is voornamelijk het gebied van de darmen en het spijsverteringsstelsel in het algemeen.
de plaatsen rond je hiel zijn dus de bekkenzone, aambeistreek, etc ...
kan dus best wel te verklaren zijn door zwangerschap hé....
wat je er kan tegen doen? erg erg veel masseren ...
door stimulatie van het bekken gebied kan je ook weëen veroorzaken, maar enkel als je lichaam er klaar voor is uiteraard.
't zal dus idd niet aan je schoenen liggen.
ik zou je aanraden om af en toe een voetbadje te nemen en eventueel wat verfrissende crème erop te doen.
en laat je ventje maar zijn werk doen zenne want die voeten zijn belangrijk....

prettig weekend everybody

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 20:25
Joke

Goeieavond !

Sterretje, super bedankt ! En het kan inderdaad wel kloppen hoor (ben bijna zeker haha), want heb dus bekkeninstabiliteit en ook heel veel last van druk onder (en achter dus de poep). En ik zit ook met vaginale spataders brr, heel vervelend hoor !
Heb ook enorm veel last van maagzuur en moet elke morgen overgeven. (misselijk) Nu dus mmm heerlijk een voetbadje ... ventje weer niet thuis (nu naar't toneel) dus kan ie weer niet deju'kes.
Zelf kan ik er helaas niet meer aan hihi.

Naïlo, oei dodie geen succes dus. En de nieuwe tommie tippie ook niet. (heb die ook op de lijst gezet) En je kunt er dan toch (weer) mee lachen ...
't is soms ook om bij te huilen hé, 'k weet er alles van ! Knuffel !
Héél herkenbaar die traantjes en emoties hihi ... wacht maar, bij grote kindjes is 't soms nog slechter ! Mijn moederhartje is zoooo teer ...
En als ze dan met die eerste werkjes bv. van school thuiskomen man man man, ik huilde van geluk ! (zag ik al jaren naar uit hihi)
Maar wel een warm goed gevoel hé, dat wilt zeggen dat je je kind(jes) doodgraag ziet en ook een goed hartje hebt. Hm, we worden melig haha !

Nu nog mijne teen gejokt aan ons bed, denk dat ie gebroken is pijn pijn zeg amai !
En m'n bekken 't is weer serieus. Hele zware benen én die enorme pijne voetjes hé .. echt moordend.
heb de kleerkasten van de meisjes een beetje geordend .. (zomerspullen), ons vensterbank voor in de veranda gaan bestellen (met ventje mee hoor), matras voor park gehaald, parkbekleding uitgehaald (die ga ik morgen wassen met dat zonnetje) en frietjes gegeten (yammie).
Nu dringend dodotijd ! Morgen weer vroeg op, men komt 't muurke voegen, ik moet eten maken voor de kroost (en venten).

Dikke zoen en fijn weekend !
joke x

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 20:20
leen

Hey dames,

Joke, al 1 cm is echt al een begin hé. Super tof! Nog 9 te gaan.
Ik denk dat het atopisch eczeem is. Voorlopig mogen we Lucas maar 1 keer in de week in bad stoppen. Wij doen ook stijfsel en zeezout in het badje. Schijnt goed te helpen. Zijn buikje is soms precies schuurpapier. En zijn plooitjes bloeden enorm gemakkelijk. Zo teer is hij. Is wel al wat verbeterd met in het begin. Gelukkig is hij zo'n superflinke, lieve, rustige baby. Hij heeft er dus waarschijnlijk niet zoveel last van. Hopelijk blijft dat zo.

Naïlo, wij gebruiken al stelatopia. Dat helpt inderdaad wel goed.
Oei en nog steeds geen verbetering met de flesjes. Is waarschijnlijk zeer vervelend. Wij gebruiken hier spenen van tigex en zowel Robbe als Lucas hebben er bij de overschakeling van borst naar flesvoeding geen probleem van gemaakt. Is natuurlijk altijd een beetje zoeken en ieder kindje is dan weer anders.

Sterretje, de kindjes tegenwoordig weten heel snel hoe al dat apparatuur werkt. Robbe weet hoe hij de tv moet aansteken (weet ook perfect welk bakje voor wat is), hij kan senseokoffie zetten, microgolf aansteken, ... soms echt niet te doen. Hij ziet het 1 keer en is er al mee weg. Tja en die deugenietenstreken, hier komt er ook geen einde aan.

Zo zal jullie laten. Nog effe wat schoolwerk doen en dan nog wat tv kijken.
Slaap zacht iedereen.
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 21:35
delphine v

hoi,

ben er ook nog es geraakt .... full time job en huishouden en baby is toch geen lachertje, maar goed, heb er zelf voor gekozen, en er is beterschap in zicht : vanaf 1 mei ben ik gedurende 5 maanden elke woensdag thuis

amai joke, begint in te korten hé. spannend zeg, en toch genieten van die laatste dagen/weken. ik miste m'n buik wel een tijdje, ook al zat die letterlijk en figuurlijk dik in de weg op het laatst

hier ook maar 2 à 3x per week een bad, met een goei geut olie erin. nadien goed inwrijven (op natte huid) met olie of zuivere cold crème (van bij de apotheek zelf gemaakt). diezelfde cold crème ook in knieholtes enzo. als het erger wordt, gaan we misschien es naar dermatoloog moeten, maar 'k moet zeggen dat het heel goed helpt met die cold crème (en 't is nog goekoop ook, een hele pot voor 5 euro ofzo). d'r zitten geen bewaardinges of parfum in zoals die tubekes van galenco en mustela enzo, dus denk dat de meeste babyhuidjes hier wel tegen kunnen.

aymeric heeft sinds een weekje een puntje van een tand wat uitkomt. onderaan vooraan, echt in het midden. zal komiek zijn straks. geen idee hoelang het nu duurt voor de hele tand er zit.

heeft ook een oogontsteking (denk ik) sedert zaterdagvoormiddag. van die groene pus, beetje zoals je 's morgens vroeg hebt bij het opstaan, maar dan de hele dag door en dus groen. zaterdagnamiddag oogbad gehaald en ontsmettende oogdruppels bij de apotheek aan auchan roncq, die zijn gewoon open tot 21u op een zaterdagavond, heel gemakkelijk. ze hebben ook echt veel. enfin, nu even afwachten morgen of het betert al dan niet, anders alsnog even langs kinderarts, want donderdag (feestdag) gaan we naar namen, we slapen daar in een chambre d'hote met een koppel vrienden, dus als ie 1 of andere ziekte onder de leden heeft weet ik het graag voor donderdag. hij had vandaag nie veel eetlust en voelde wat warm aan ondanks zomerkledij, dus ja, even aankijken morgen.

hier difrax flessen, 3 verschillende modellen van dit merk, en alle 3 prima voor aymeric. begonnen met BV, maar had niet genoeg, en in ziekenhuis al met bijvoeding gestart. die ziekenhuisflessen wou hij niet echt, maar thuis dan difrax en dat ging wel prima. verkopen ze in kruidvat en dreambaby. hollands merk. avent wil hij niet, voor het overige niets geprobeerd. tuutje wil hij ook niet, soms sabbelen op duim, maar niet om in te slapen. tja, wat hij niet heeft, moeten we ook niet afleren. als hij toch begint te duimen om in te slapen enzo, zou ik misschien wel nog es een tuut aanbieden, die kan je misschien makkelijker afpakken later. maar voor een tuut moet je wel vaker opstaan als ze kwijt raakt in bed, terwijl een duim altijd bij de hand is. ach, het probleem stelt zich nog niet.

allez, ga mij douchen en dan nog wat tv kijken in bed met ventje. morgen weer werkdag , moja, 't is maar een kort weekje en donderdag + vrijdag op verplaatsing, 't zal ne keer plezant zijn. wel de 1e keer dat we gaan slapen op verplaatsing met aymeric. ben curieus hoe hij het gaat doen. op uitstapjes is hij wel meestal flink hoor, 't is eerder als het te druk is, dat ie zelf overstuur wordt. nochtans gaat ie naar een crèche, zodus daar kan het ook es druk zijn hé. maar als hier thuis ofzo veel volk is, en hij begint bvb moe te worden, dan is het miserie. dan moet ik mij echt met hem apart zetten enzo.

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 22:33
Muis

hoi,
ik ben nieuw op dit forum!
Maar na wat rondsnuffelen denk ik 'oude' bekenden tegn te komen. Joke, zat jij ook niet op het forum van maart 2004? Toen is onze Mathies geboren. En als ik me goed herinner had jij een MOLA zwangerschap. Sorry als ik verkeerd ben...
ik zou regelmatig komen piepen. Wij hebben al 2 kindjes (Mathies en Noor) en moeten op 7 mei naar Leuven voor een afspraak om een ronde mee te doen (hopelijk juni) voor een derde via ivf.
groetjes

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 19:36
Naïlo

Hey Muis welkom! Spannend zeg binnenkort voor een derde proberen, ik duim in ieder geval.

Zeg ermm Joke?? al 4 dagen niet gelezen, ik word wel hééééél nieuwsgierig hoor.

Sterretje ik gok mee dat het bij Joke een jongetje is, want zo drie roze gevalletjes amaai dan moogt ge uw huis herschilderen denk ik. ALhoewel uw eigen k3 is ook wel leuk natuurlijk.
Maar dan wordt Joke's man kegelgek denk ik, stel U voor dat ze alledrie tegelijk ongesteld zijn later en last hebben van hun humeur hihi.
Door de borstvoeding ben ik nog steeds niet ongesteld, ik bedacht me net dat dit meer dan een jaar geleden is. Super hoor!

Zeg Sterretje doe jij bij een voetverzorging ook een massage? Want dan boek ik direct 10 sessies bij jou hoor! Hier in de buurt is het enkel bijvijlen van de nagels en de eelt wegdoen. Ik had daar vroeger niet veel last van maar sinds die ene voetverzorging op het einde van mijn zwangerschap heb ik dat nu dus wel veel. Hoe kan dat?

Thuiskomen met de eerste werkjes van school tghoh daar droom ik al van hoor. Houden jullie die allemaal bij?

Leen stijfsel en zeezout in het badje gek dat dat helpt, hoeveel doe je er dan ongeveer in? En is dat gewoon stijfsel voor de strijk?
Hebben jullie trouwens de indruk dat olie beter helpt voor de huid dan gewone huidcreme. Ik dacht altijd dat dat vettiger was maar die dokteres van kind en gezin verklaarde me zot

Delphine leuk dat je nu een tijdje elke woensdag vrij bent! Geniet er maar van.
Zo 1 tandje dat doorkomt dat moet inderdaad wel een grappig zicht zijn.
Gaat het al wat beter met zijn oogontsteking?

Hier alles rustig, beetje aan't genieten van tijd met Tim want die is binnenkort weer bijna 6 weken weg (met wel meestal het weekend thuis) pfffff
ik ga weer veel snoepen dan denk ik

groetjes

[Laatst gewijzigd door Naïlo - 29/04/2008 @ 19:48] - Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 08:30
ofee

Hoi dames,

heb snel even zitten zoeken en prutsen en ben er uiteindelijk in geslaagd een profiel aan te maken. Wie zin heeft moet maar eens kijken.

Maar ik kan helaas niet langer schrijven nu, want Nora is net wakker en heeft honger...

tot later!

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 11:20
Naïlo

Hey Ofee zo leuk dat we eindelijk wat fototjes zien. mooie muurschildering trouwens! veel werk aan gehad zeker?
En je hebt een prachtige dochter!

Hier minder goed nieuws: Aeneas heeft vannacht erg overgegeven, het spoot gewoon uit zijn mond . Gelukkig niet al té hoge koorts maar ik vertroetel em vandaag toch extra hard hoor.

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 13:34
sterretje

hey Ofee, mooie foto's hoor!!

Naïlo, ik ben voetreflexologe hé. dus ik masseer dus en vijl niets bij ...
bij mij kom je normaal voor een uurtje massage. ik heb ook verschillende soorten voetmassages naargelang de probleemzones of de klachten....

kben benieuwd hoe het is met Joke! zou ze al bevallen zijn?
't is precies zo stil....

de werkjes van Alexander hou ik voorlopig al bij. 't is nie van op school maar hier gewoon bij ons thuis en ik vind het wel iets hebben.
zo heeft mijn man samen met hem een tekening gemaakt en erop geschreven "voor de allerliefste mama"...en tjach, dan smelt je daarvoor hé. ze hangt hier nog steeds in de bureau, ik kan die maar niet wegdoen

oei, Aeneas overgegeven. raar hé als ze zo exorcist neigingen krijgen. alexander had reflux dus ik ben wel wat dingen gewoon maar toch, het blijft schrikken.
als het te erg is kan je altijd motiliumsuppo's halen in de apotheker hoor, dat zijn er speciaal voor babytjes, ik geef dat aan hem als hij het plaagje heeft of zo....erg goed...

allé kben er weer vandoor!

tot later iedereen...

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 14:45
Joke

Hi'kes !!!

Ikke loop nog rond hoor ! (letterlijk en figuurlijk hahahaha)
Maar wel keukpatat ...

Sterretje, oh hoe lief van je ventjes !!! smelt smelt hé ...
Ik heb elke dag zo'n 5-tal werkjes van de meisjes (LIsa een echte knutsel-en tekenfreak) dus moet enorm 'sorteren' hihi.
Nu hou ik eigenlijk enkel de schoolwerkjes (in een grote doos) en worden er ook steeds uitgehangen in de keuken.
Alexander ook een reflux-kindje geweest ? Hoelang heeft hij er last van gehad ?
Emma had dat ook erg, nu hoop ik zoooo dat het bibje geen zou hebben brr ...

Naïlo, ocharme Aeneas !!! Geef hem een hele dikke lieve knuffel van mij en heel veel beterschap !
hahahaha, die theorietjes, geweldig toch ... en aarrrrggg al die vrouwen met ongi mag er niet aan denken haha. (naar't schijnt heb je dat allemaal 'samen' hé!)

Ofee, heeeeeel mooi profiel en fotootjes hoor !!!!

Muis, welkom ! En ja hoor, heel juist, ik had een mola na de geboorte van Lisa. Was vlug weer zwanger (met volledige bv trouwens) en 't kindje was dus normaal voorzien voor maart 04 maar is een verkeerde diagnose geweest en uiteindelijk een spoedoperatie (verwijdering eileider ed): was buitenbaarmoederlijke !
heel veel succes en volgende week dus ! Zal aan je denken ! (moet dan 'misschien' terug naar de gyn!)

Delphine, valt inderdaad niet te onderschatten hé !
Maar goed nieuws, vanaf nu dus elke woensdag thuis, ideaaaaaal !!!
Hoe gaat het met de oogontsteking bij Aymeric ? En het tandje, er al helemaal door ondertussen ? (niet teveel last van?)
En het slapen op verplaatsing, viel dat een beetje mee ?

Leen, nog nooit gehoord ! Hier ook zo weinig mogelijk bad en met speciale zeep (soort olie).
Balneum is ook héél goed vind ik ..; (gebruik ik soms voor mezelf ook)
Nog steeds zo'n flinke stoere lieve broertjes dus !
Nu ook enkele dagjes thuis, geniet ervan hé !!!

Naïlo, hoe gaat het trouwens met de flesjes ???!!!

Vroedvrouw is vanmiddag geweest, bd ok, hartslagje ok, nog steeds 1cm en verweekt. (nog niet verstreken dus) Zij zegt dat ik waarschijnlijk volgende week toch haal ! Benieuwd !!!

Ga mij nog wat neerleggen, ventje vanavond naar opening van werk (eventueel gaan kids bij oma slapen en kan ik mee), maar ben zo ontzettend uitgeteld ongelooflijk. (heb me naar de computer moeten 'slepen')

gelukkig Emma'tje veel beter nu, is goed ziek geweest met flinke etter in oogjes, gezwollen, koorts, flinke verkoudheid, ... (wel enorm hangerig en viesgezind nog), want brr, lijkt me een nachtmerrie zo moeten bevallen ...

Dikke zoentjes en fijn LANG weekend (start morgen voor de meesten toch veronderstel ik!), Joke xxx

[Laatst gewijzigd door Joke - 30/04/2008 @ 14:54] - Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 15:42
sterretje

Joke, is het ook Charlotte die langskomt?
kvind dat wel nog een toffe...mijn arbeid heeft ze spijtig genoeg niet kunnen mee opvolgen omdat ze ziek was, maar wie weet mss de volgende keer wel ...

laat je iets weten als je bevallen bent? kben kweetnie oe curieus!

en ja, alexandertje had reflux...hoelang? goch, toch zeker tot een maand of 6. eens hij goed begon patatjes te eten begon dat te beteren. nachten heb ik opgezeten met hem, maar ik vond hem dan al helemaal niet lastig hihi, ik dacht dat dat er allemaal bijhoorde. nu met Anaïs is dat dag en nacht verschil lol
kben ook met hem naar Karel geweest dan maar dat heeft niet zo bijzonder veel geholpen. hij huilde wel niet dus dat hadden wij dan wel weer voor.

spannend al die bevallingen. iemand de we goe dkennen (ook een joke trouwens) moet normaal 9 mei bevallen. ze had al weëenremmers moeten nemen een tijdje terug maar nog steeds geen spoor van de baby! kben benieuwd

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 21:19
Muis

hoi,
tof tof, leuke dames!!

Joke, wat tof je terug te horen.
Leen, mijn zoontje (mathies) heeft erge last van uitslag en droge huid. nu al verschillende dokters te hebben gedaan en huidartsen etc hoorde ik van een oude tante van mijn moeder dat het 'beste 'is Remy stijving of zoiets, ik weet niet hoe het geschreven is maar het wordt alvast zo uitgesproken. En blijkbaar moet je er een paar soeplepels in doen.
Ik probeer het alvast en weet het jullie dan te vertellen...

verder ben ik weer benieuwd hoe het zal lopen in Leuven. we proberen het aan niemnd te verklappen dat we voor nr 3 gaan maar met 2 kindjes al is dat moeilijk. altijd voor opvang enzo zorgen. Ik ben benieuwd of het zal lukken.

groetjes

Ik heb altijd zo'n moeite om dit forum terug te vinden, heeft iemand een tip?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >