Hi'kes !!!
Ikke loop nog rond hoor ! (letterlijk en figuurlijk hahahaha)
Maar wel keukpatat ...
Sterretje, oh hoe lief van je ventjes !!! smelt smelt hé ...
Ik heb elke dag zo'n 5-tal werkjes van de meisjes (LIsa een echte knutsel-en tekenfreak) dus moet enorm 'sorteren' hihi.
Nu hou ik eigenlijk enkel de schoolwerkjes (in een grote doos) en worden er ook steeds uitgehangen in de keuken.
Alexander ook een reflux-kindje geweest ? Hoelang heeft hij er last van gehad ?
Emma had dat ook erg, nu hoop ik zoooo dat het bibje geen zou hebben brr ...
Naïlo, ocharme Aeneas !!! Geef hem een hele dikke lieve knuffel van mij en heel veel beterschap !

hahahaha, die theorietjes, geweldig toch ... en aarrrrggg al die vrouwen met ongi mag er niet aan denken haha. (naar't schijnt heb je dat allemaal 'samen' hé!)
Ofee, heeeeeel mooi profiel en fotootjes hoor !!!!
Muis, welkom ! En ja hoor, heel juist, ik had een mola na de geboorte van Lisa. Was vlug weer zwanger (met volledige bv trouwens) en 't kindje was dus normaal voorzien voor maart 04 maar is een verkeerde diagnose geweest en uiteindelijk een spoedoperatie (verwijdering eileider ed): was buitenbaarmoederlijke !
heel veel succes en volgende week dus

! Zal aan je denken ! (moet dan 'misschien' terug naar de gyn!)
Delphine, valt inderdaad niet te onderschatten hé !

Maar goed nieuws, vanaf nu dus elke woensdag thuis, ideaaaaaal !!!
Hoe gaat het met de oogontsteking bij Aymeric ? En het tandje, er al helemaal door ondertussen ? (niet teveel last van?)
En het slapen op verplaatsing, viel dat een beetje mee ?
Leen, nog nooit gehoord !

Hier ook zo weinig mogelijk bad en met speciale zeep (soort olie).
Balneum is ook héél goed vind ik ..; (gebruik ik soms voor mezelf ook)
Nog steeds zo'n flinke stoere lieve broertjes dus !

Nu ook enkele dagjes thuis, geniet ervan hé !!!
Naïlo, hoe gaat het trouwens met de flesjes ???!!!
Vroedvrouw is vanmiddag geweest, bd ok, hartslagje ok, nog steeds 1cm en verweekt. (nog niet verstreken dus) Zij zegt dat ik waarschijnlijk volgende week toch haal ! Benieuwd !!!
Ga mij nog wat neerleggen, ventje vanavond naar opening van werk (eventueel gaan kids bij oma slapen en kan ik mee), maar ben zo ontzettend uitgeteld ongelooflijk. (heb me naar de computer moeten 'slepen')
gelukkig Emma'tje veel beter nu, is goed ziek geweest met flinke etter in oogjes, gezwollen, koorts, flinke verkoudheid, ... (wel enorm hangerig en viesgezind nog), want brr, lijkt me een nachtmerrie zo moeten bevallen ...
Dikke zoentjes en fijn LANG weekend (start morgen voor de meesten toch veronderstel ik!), Joke xxx