[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2008 @ 15:13 Lieveke83 | Wel ik ben toevallig daarstraks bij de gyn geweest. Ik heb 3cm ontsluiting. Ze zei: als je het echt beu bent moet je dus vrijen. Of een lavementje nemen! Dit helpt ook alleen maar als je baarmoeder er klaar voor is. Dus als je nog geen opening hebt of als je nog geen verweekte baarmoederhals hebt helpen deze middeltjes niks! En als het van de gyn komt zal het in elk geval geen kwaad kunnen voor de baby eh! Ze heeft trouwens gevoeld daarstraks voor die opening. En ik heb sinds deze middag al (oefen)weeën. Zou ze iets in gang gezet hebben? Het kindje weegt al 3kg, mooi eh! Ik denk dat maar omdat ze zo die middeltjes ook opnoemde? Ik vond dat vreemd omdat ik nog geen eens 37 weken ver ben?! Maar ja, van mij mag het komen hoor, ik ben heel nieuwsgierig ![]() ![]() |
| 22/04/2008 @ 11:08 Evi | Hier was de volle maan het opwekkend middeltje. ik was uitgeteld voor de 26ste maar we zijn gisteren mama en papa geworden van Yinthe; 3990 gram en 53cm groetjes! |
| 29/04/2008 @ 09:26 friemeltje ![]() | Proficiat met de geboorte van Yinthe!!! Geniet ervan! |
| 06/08/2008 @ 10:44 | hallo mama's ik ben nu zo is aant lezen.. en ben einde raad ik ben nog maar 37weken en 2 dagen maar bij men 1ste ook ingeleid geweest en wil dit absoluut niet meer.. te lang afgezien.. nu was de vraag die wonderolie is die zomaar verkrijgbaar??? of moet je voorschrift hebben??? xxxxxxx |
[Reageer]

Opwekkende middeltjes :)

Als ze er maar rap is, dat zou ik super vinden. De tijd gaat nu ineens zo traag, vinden jullie ook niet?
) betekent MOGELIJK een baby in nood en wordt daarom steeds in het oog gehouden. Maar stel dat je bevalt op 42w2d (zoals in NL perfect mogelijk is), dan heb je zo'n 60% kans op groen (of meconiaal) vruchtwater. Heeft een baby wat zuurstoftekort of vertraagde hartslag tijdens de arbeid, dan kan dit eveneens gebeuren en gaat men vaak ingrijpen (vb. kunstverlossing of spoedkeizersnede).