< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » yasmin

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/04/2008 @ 11:51
Nancy

Hallo,

Ik moet nu 3 maanden de pil Yasmin nemen en dan mag ik terug zwanger raken.
Zijn er mensen bij die deze pil nemen of namen en wanneer ze gestopt waren, vrij onmiddellijk zwanger zijn geraakt?
Ik heb namelijk een partiële mola achter de rug, en zou graag vanaf juli zo vlug mogelijk weer zwanger raken.
De vorige keer hebben we er 10 maanden over gedaan na anticonceptie via implanon.

Groetjes
Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 15:33
a

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Nancy ,
Ik heb ongeveer 7 jaar de "Diana35" pil geslikt . Ik ben toen na die 7 jaar gestopt om mijn lichaam een normale cyclus te geven .
Ik had toen nog geen kinderwens maar aangezien Diane best een zware pil is wilde ik mijn lichaam even hormonenvrij.
Na een aantal maanden nog altijd geen menstruatie en veel last van pukkels dus terug begonnen aan de pil maar dan de plakpil "Evra" . Deze heb ik een aantal maanden geslikt maar kreeg er veel hoofdpijn van
Terug weer even gestopt en toen kreeg ik wel iedere maand mijn menstruatie . Ongeveer een half jaar gestopt (nog altijd geen kinderwens toen) en terug aan de pil "Yasmin" Deze heb ik ongeveer 1.5 jaar geslikt . Ik ben gestopt in Juli '07 omdat ik toen wel een kinderwens kreeg . 1 maandje overgeslagen en ja hoor ! Direct zwanger ... maar jammer genoeg is dit misgelopen
Ik was dus wel snel zwanger na Yasmin

Heel veel SUCCES

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 12:54
Nancy

Hey a.

Dank je wel voor je snelle reactie.
Heb me laten vertellen dat dit een heel lichte pil is, dus we zullen moeten afwachten en hopen dat het snel lukt.
Hopelijk komt er voor jouw ook snel zonneschijn.
Groetjes, Nancy
Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 13:58
Emmeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik heb Yasmin gebruikt voor de eerste zwangerschap. Toen ik gestopt was heb ik bewust een maandje gewacht om mijn cyclus af te wachten en dan was ik na de eerste echte ronde zwanger.

Na mijn zwangerschap terug met Yasmin begonnen, maar toen zwanger geraakt tijdens het nemen! Nu ben ik overgestapt op de nuvaring.

Groetjes!

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 09:05
Nancy

Bedankt voor je reactie.
Nu ben ik toch een beetje gerustgesteld.

Zijn er nog mensen die deze pil namen en vlug zwanger waren??
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]