Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/04/2008 @ 14:08 a ![]() | GEFELICITEERD valerie met jullie zoon ! Mooie naam trouwens Nathalie en Pat zijn jullie kids het al gewend op school ? Anouk |
| 21/04/2008 @ 16:08 elly | eventjes kort ivm schoolgaan, heb heel snel gelezen want zit op werk. Er vroeg iemand of ik Niels direct na school kon komen halen omdat hij al direct ganse dagen ging. Wel nee, ik werk fulltime en ben pas om 17u30 aan school maar de papa kan hem 3 weken op 4 wel komen halen na school dus dat scheelt. En hij gaat nog altijd heel graag. In het begin toen ik hem vroeg wat hij had gedaan in het klasje, zei hij ook alleen maar 'ah spelen hé mama', maar dat verbetert wel :-) Groetjes en tot gauw! |
| 22/04/2008 @ 10:28 a ![]() | Patje en Nathalie , bedankt voor het duimen Maar ik vrees er weer voor deze maand => de 1ste pukkeltjes zijn alweer inzicht en die komen altijd als de tjes voor de deur staan Over 3 weken terug naar m'n gyn . Controle en follikelmeeting. Het valt me steeds zwaarder ... vooral omdat mijn 1ste uitgerekende datum voor de deur staat ![]() Hoe gaat het met de schoolgangers ??? Naar welke school gaan jullie kleintjes trouwens ??? Trouwens als jullie ooit eens een communiefeest etc van plan zijn of andere feestjes ?? => http://www.qook.be Bassevelde is een traiteur rijker Binnenkort gaan we wat meer reclame maken , maar we hebben het te druk met de verbouwingen. |
22/04/2008 @ 13:00 ![]() | Ik zie nu pas dat je nog fulltime werkt Anouk, sorry, foutje... ![]() |
| 22/04/2008 @ 21:04 a ![]() | hihi ... nee sorry Nathalie : geen tuinman in aanbieding |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's uit Bassevelde en omstreken

valerie met jullie zoon
! Mooie naam trouwens
Anouk
Ik hoop dat alles naar wens verloopt
gelukkig kon ik haar wel afhalen om half 4
uitgerekend? wij
. Ik zwaaide neen keer en zei 'dag Phebe', maar ze keek maar raar. Ze dacht waarschijnlijk wie is dat nu weer.
.