< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
06/04/2008 @ 19:45
ineke

Online Status Bekijk profiel
hey

amai liesbeth wat en vervelende schoonmoeder heb jij
t'is toch jullie leven en jullie moeten voor de kindjes zorgen en beslissen wat julle willen.
ik hoop dat je wat kan rusten en dat alles ok is met de baby?

sandry amai das snel he dat ze loopt
nu leren ze veel he vind je ook niet
we zijn terug van venetie is heel goed meegevallen hele mooie stad en ook goed weer. we hebben mila wel gemist maar al bij al ging het nog.

ik wil zeker een afspreken

groetjes

ine

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 19:58
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Pfoehoe eindelijk geraak ik hier nog eens voor een snelle up . Het is hier nogal druk geweest...

Liesbet bahbah zeg wat een schoonmoeder !!! Hopelijk is alles goed met beebje! Probeer het je niet teveel aan te trekken, ze is het niet waard !

Amai Sandry super zeg dat ze loopt !!! Het gaat toch allemaal snel hé met onze ukjes, Vic is alweer bijna een jaar ! Ongelofelijk hoe dat is omgevlogen, echt niet te geloven!
Dan kan je binnenkort voor schoentjes gaan zeker ?

Ine fijn dat het zo plezant was in Italië ! Wat hebben jullie allemaal gedaan???
Hoe is het met Mila? Trekt ze zich al recht?

Natuuuuuurlijk zou ik ook graag ne keer afspreken ! Dat zie ik helemaal zitten! Hoe hadden jullie het in gedachten?

Met Vic is alles supergoe, behalve dan het feit dat hij echt weer 2 a 4 keer op een nacht wakker word . Ik heb de indruk dat hij echt droomt want hij word dan wakker en is helemaal in paniek ! Is echt heel zielig!

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:34
Liesbet

Hoi iedereen

wow een dikke proficiat voor Valentina. Toch weer een mijlpaal hé.

Afspreken zie ik ook wel zitten dus laat maar iets horen

Wij zijn juist terug van de gyn. Met spruitje is nog steeds alles OK. Ik moet nog wel thuisblijven tot vrijdag maar dat heb ik er graag voor over (alhoewel ze op het werk er niet zo blij mee waren). En spruitje profiteert echt van de rust. hij liep nu 3 dagen voor op schema . Wat voldoende rust en op normale tijdstippen eten toch allemaal kan doen hé. Zo ik ben weer ietskes gerustgesteld. Wel moeten we nu om de 2 à 3 weken op controle gaan maar dat op zich vind ik niet erg want dan kan ik spruitje vaker bewonderen

Tot later

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:41
petra

Heey meiden!!!

Alles goed met jullie? Het is hier zo stillekes???

Ik ben sinds vandaag terug gestart met foliumzuur . En we hebben de knoop doorgehakt : juni/juli beginnen we voor een brusje voor Vic. Eerst even mijn cyclus afwachten en alvast starten met foliumzuur...

Vic trekt zich recht!!! Maar tot nog toe lukt het alleen aan de trap, hij zet zijn handjes op de onderste trap, steekt zijn poep naar achter en gaat dan met zijn handjes op de 2de trap. Zooo schattig!!!

Ivm dat afspreken, had er iemand al iets in gedachten? Een dag? Een plaats? Met/zonder de kindjes?
Ik popel alvast om jullie eens te ontmoeten, we babbelen hier nu toch al lang hé ?!

[Laatst gewijzigd door petra - 13/04/2008 @ 21:42] - Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 12:18
ineke

hey

dan wordt het hier weer babyboom
allen ik doen niet mee nee wij hebben besloten nog wat te wachten
tot mila wat zelfstandiger is want het is een drukke meid en ze heeft veel aandacht nodig.
ze kan nu al enkele seconden alleen staan zonder steun ze zoekt ook echt haar evenwicht. de afgelopen dagen wou ze bijna nie slapen maar een uurtje overdag dus t'is druk geweest ze wil de hele tijd rechtstaan in haar bedje.

liesbeth ben blij dat alles goed is met de baby
is het al wat uitgeklaart met je schoonmoeder?

ja lijkt me tof om jullie eens te zien inderdaad we zitten hier al lang.

groetjes
ine

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 21:46
petra

Amai 't is hier stillekes ...

Hoe gaat het met jullie??? Drukjes???

Ine, ik heb ook lang getwijfeld omdat Vic toch ook wel een druk kind is, mijn man wilde na 6 maanden al wel gaan voor de 2de. Dat zag ik helemaal niet zitten, maar nu begint het toch echt wel weer te kriebelen. Maar ik begrijp jullie ook hoor, het is toch wel wat gemakkelijker als ze wat zelfstandiger zijn denk ik...

Sandry hoe gaat het met jullie? En met jullie flinke meid? Nog geen brusje voor in aantocht?

Liesbet hoe gaat het met jullie intussen? Is de ruzie met schoonmoeder wat bekoelt?
Waar ik nieuwsgierig naar was, ga je ons het geslacht vertellen als je het weet?

Iemand een voorstel om eens af te spreken? Anders doe ik wel eens eentje ...

Morgen is het eerste deel van Vic zijn verjaardagsfeestje, de "oudere" familie (mijn oma en opa) en nog wat familie. Volgende week zondag is dan oma's, opa's, vrienden en vriendinnen van mama en papa... Het zullen drukke dagen worden voor Vic. We hebben het al maar in 2 feestjes verdeelt anders werd het wat te druk denk ik.
Dinsdag is hij jarig, mijn man heeft maandag en dinsdag verlof genomen en dan gaan we leuke dingen doen . Misschien zwemmen, eens naar de binnenspeeltuin, kinderboerderij, we zullen zien wat ervan gaat lukken . Hangt ook van het weer af natuurlijk, vorig jaar was het 28 graden op de dag dat Vic werd geboren, denk dat we dat niet zullen halen nu .

Eergisteren was hij ziek, hele nacht overgeven ! Gelukkig schijnt het over te zijn, maar mijn wasmachine draait nog steeds overuren .

Vandaag hebben we Vic een dagje naar oma en opa gebracht en zijn eens goed gaan shoppen voor een paar verjaardags cadeautjes. Dat was ook heel plezant natuurlijk .

[Laatst gewijzigd door petra - 19/04/2008 @ 21:48] - Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 08:50
Sandry

Hey meiden,

Hier zijn we weer, ik heb het wat drukjes gehad de voorbije dagen, maar nu heb ik weer eens wat tijd om wat te internetten!
Hoe gaat het met iedereen?
Morgen is the big birthday voor Vic hé!!! En Petra, ben je een leuk feestje aan het organiseren? Jullie gaan binnenkort ook beginnen voor een tweede! Super!!
Ik ben nu 2 dagen overtijd, maar ja.. mijn cyclus schommelt een beetje tussen 35 -42 dagen... maar denk dat het deze keer niets is.. voel helemaal niets, zelfs geen borstpijn.. en eerlijk gezegd heb ik 2 dagen terug getest en was negatief... ik weet zelf ook wel dat het te vroeg was (was 1 dag voor mijn regels), maar was gewoon te ongeduldig... tja ik weet ook niet wat me overkwam...

Liesbet hoe gaat het met jou en spruit? Al 15 weken zie ik! Het vliegt nogal hé!! Dan ga je binnenkort weten of het een meisje of jongen is!! Ga je het zeggen? Ben ook wel heeel nieuwsgierig!!

Ine, hoe gaat het met jullie? Eet Mila flink?

Hier gaat het goed, Valentina heeft al veel meer zelfvertrouwen bij het stappen, het is nu toch zo een fijne leeftijd vind ik, ze begint alles te snappen! Natuurlijk als ik zeg dat iets niet mag doen doet ze het juist wel.. maar ja dat zal nog komen!

Op mijn werk heb ik te horen gekregen dat die persoon die ik vervang terugkomt van haar zwangerschapsverlof, dus eind mei vervalt mijn contract.. jammer.. was wel een leuke job en fijne omgeving.. Maar ja, k'ben vorige week naar de jobmarkt in lanaken gegaan, er waren zo een 70 stands, heb mijn cv afgegeven waar het nodig was,, en zal wel snel terug een jobke hebben denk ik.

Verder blijven we rondkijken voor een huisje rond de omgeving van Leuven, Herent...) ,t'is er wel verschrikkelijk duur! Hopen dat we iets vinden voor eind dit jaar.

Ben blij dat iedereen wilt afspreken!!! Wat hebben jullie liever? Door de week of weekend? Door de week zou ik op maandag en vrijdag kunnen, anders ook wel zaterdag. Valentina ga ik meenemen, zo zien jullie haar ook eens! Waar weet ik nog niet? Iemand enig idee?

Groetjes!!
Sandra en Valentina

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 12:19
ineke

hey

petra hoe wat het eerste deel van het verjaardagfeestje?
alvast hoera voor vic
oei hopelijk is hij al wat beter ondertussen

mila is ook niet hoe het moet misschien weer een tand tengenwoordig wil ze bijna niet slapen echt heel moeilijk gisteren maar een uurtje op de hele dag en ze is de hele dag aan het schreeuwen en zeuren
misschien ook weer een fase niet fijn in ieder geval.

petra hoe eet vic nu ?
ik vind het moeilijk zo opeen overschakelen naar stukjes en fruitpap mag nu ook boterham worden he en dan zo een stuk fruit
iemand tips of hoe doen jullie dit?
ze worden echt al groot he
mila zegt nu ka das de hond die noemt kale en woef woef en aai
mama en papa is er nog niet bij.

sandry voor mij kan ook maandag en vrijdag en zaterdag ook maar dan late namiddag moet meestal tot 14 uur werken.

hopelijk ben je alsnog zwanger he test was misschien wat vroeg kan nog steeds.
ja kanten van leueven is een dure buurt he
mijn ventje die zit nu ook terug in zaventem voor zijn werk
dus das om 6 uur vertrekken smorgens ik zou dat niet zien zitten maar ja.

liesbeth hoe is het met het beebje?

groetjes

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 12:37
Liesbet

hoi iedereen

hip hip hoera voor Vic

sandry spijtig van het werk

ineke, wij wisselen eigenlijk af. Soms eens fruit en dan weer een boterham hangt een beetje af hoeveel tijd we hebben want de boterham is meestal als we ergens naartoe gaan dan eet ze die in de auto. De stukjes hebben we ook geleidelijk aan gedaan. van gelixt naar geplet en nu alles in stukjes

Voor de rest weinig nieuws. Gisteren eindelijk eens een dagje zonder bloeding. Dus ik al hopen dat het nu gedaan zou zijn maar nee hoor. Vrijdag terug voor een echo dus de zenuwen beginnen al op te komen.

Voor af te spreken. voor mij lukt het het best op een vrijdag maar pas vanaf 04/05 en dan nog maar om de 2 weken want ik ben zwemouder bij het klasje van Arne

Zo nu maar weer aan 't werk

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 09:00
Sandry

GELUKKIGE VERJAARDAG VIC !!!!
en geniet er lekker van!!

Ine, ik wissel ook meestal af. Ook ik geef meestal boterhammetjes wanneer we weg gaan. Als je nog niet overgeschakeld bent naar stukjes fruit kan je misschiens beginnen met haar een stuk banaan te geven.. zo had ik het met valentina ook gedaan en dat ging heel goed en zo ben ik dan overgeschakeld naar appel, enz.. ik gaf altijd een stuk aan haar, zodat zij het zelf kon vasthouden en zo bepalen ze dan zelf wat ze eraf bijten. Natuurlijk kan het soms gebeuren dat er een te grote stuk afkomt en als het zo was haalde ik het meteen met de vinger eruit.

Dat ze nu dikwijls huilt enzo denk toch dat dat een fase is wat alle kindjes krijgen, ik had dat met Valentina ook toen ze zo'n 11 maanden was, ze werd iedere nacht huilend wakker, t' heeft zo'n 2 maandjes geduurd en dan gedaan. Nu word ze heel af en toe nog eens wakker maar dan valt ze ook zo weer in slaap.

Liesbet, zou 09/05 voor jou gaan? Petra, zou het voor jou gaan afspreken op vrijdag?

Groetjes!!
Sandra

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 13:26
Liesbet

sorry sandry, dan is het zwemmen, maar jullie mogen gerust eens samenkomen zonder mij hoor als dat een datum is die voor iedereen past

Zo nu snel verder werken

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 15:13
petra

Bedankt voor de felicitaties !!! We hebben goed ge4d hoor!!!

De zaterdag/zondag is de eerste lading van het feestje geweest, Vic is ongelofelijk (schandalig eigenlijk!) verwend! Echt massa's en massa's speelgoed, zoveel dat ik een deel ga bewaren in de kast, want tè is tè natuurlijk!

Eergisteren zijn we lekker gaan zwemmen in Molenheide, echt super en ideaal voor kleine kinderen! Echt een aanrader, zelfs als ze nog alleen nog maar kunnen kruipen, het kinderbadje is zo laag gemaakt dat Vic de hele tijd heeft kunnen kruipen in het water! Hij vond het echt super, was ook helemaal niet bang van de watervalletjes of de waterfiguurtjes!
We hadden ook wel het geluk dat er echt héél weinig volk was, het was echt IDEAAL!
Gisteren zijn we dan naar de binnenspeeltuin geweest, daar heeft Vic lekker geschommeld en op dikke matten gekropen...

Op zich denk ik ook dat op vrijdag het best zou passen voor ons, zaterdag is meestal moeilijker... Jammer genoeg hebben ook wij iets te doen de 9de mei ... Maar anders spreken jullie alvast eens af?
Of misschien kunnen we iets verder in de toekomst plannen? Bv vrijdag 30 mei ofzo? De agenda zit hier nogal vol de laatste tijd ...

Meiden ik moet jullie al gaan laten want we krijgen bezoek, maar ik maak het snel goed hoor !!!

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 09:52
Liesbet

effe snel. De 30ste zou lukken voor mij. tot nu toe staat er niets op.

En ik heb goed nieuws. Itske stapt. Nog maar een paar stapjes maar elke dag 1 of 2 meer

Zo nu aftellen tot de echo morgenvroeg.

Tot later

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 21:18
ineke

hey

ja de 30 ste zou voor mij ook kunnen
dus jullie zien maar he we horen het wel.

oh liebeth wat leuk is toch speciaal he denk ik als ze lopen.

amai petra dan heb je een hele voorraad
wij hebben centjes gevraagd voor verjaardag en dan gaan we een schommel kopen voor buiten want ze heeft ook al redelijk wat speelgoed en inderdaad teveel is teveel.

hey sandry ja ik heb al een geprobeerd met banaan gaat redelijk goed
appel iets minder is wat harder. maar als ik het mix eet ze zo'n 230 gr en anders bvb 1 banaan en wat brood dus das dan een stuk minder

slapen snachts gaat gelukkig goed ze is wel redelijk vroeg wakker
maar ze slaapt bvb voormiddag een uur of 1.5 uur en dan namiddag niks meer. dus das wel wennen ik krijg ge woon niks meer gedaan hopelijk is de fase snel over

groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 10:10
Sandry

Hey meiden,

Ik kom snel iets schrijven, want moet dadelijk weg.

Jammer genoeg kan ik de 30ste niet, ik werk dan heel de dag..
Op het momente kan ik alleen maandag en vrijdag, dat zijn mijn 2 vrije dagen.. maar als jullie nu al kunnen doen jullie maar! Anders gaat het voor mij zeker in mei of na 22 mei, ben ik beschikbaar iedere dag, mijn werkcontract is dan vervallen.

Proficiat voor Itske!!!! Wat lief eh die beginstapjes!! Ik vind dat valentina juist zo'n robotteke lijkt!

Ik heb gisterenmorgen getest... helaas negatief! Hoopte gisteren een leuk verjaardagscadaeu aan mijn man te doen.. Wilt dus zeggen dat ik weer zo'n lange cyclus heb... pfff

Ga snel door.

Tot straks misschien!
xx
Sandra

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 17:13
ineke

hey sandry

wat jammer dat het negatief is

petra bedoelde vrijdag 30 mei ? misschien heb je wat te snel gelezen ?
of kan je dan niet?

wij horen het wel groetjes en fijn weekend

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 18:46
petra

Jaja ik bedoelde de 30ste mei éh .

Wat jammer van die negatieve test meid !!!

Héél fijn weekend voor iedereen!

[Laatst gewijzigd door petra - 25/04/2008 @ 18:46] - Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 08:21
Sandry

Hallo meiden!

Hoe gaat het met iedereen? Iedereen fijn weekend gehad?
Gisteren was de M2 open in Maasmechelen en hebben we wat leuke kleertjes voor Valentina gekocht!

Ik heb al 3 dagen borstpijn, maar toen ik gisteren morgen van bed op stond deden ze wel erg pijn... het leek een beetje toen ik zwanger van Valentina was.. Ik had nog een test... maar die wou ik nu niet gebruiken,,, toch was mijn ongeduld sterker!
Dus, test gedaan, zoals gewoonlijk was het negatief.. maar toch zag ik een heeeel licht streepje...!?!?!?!?!
Ik dacht dat ik aan het hallucineren was, gezien ik zo graag een roos streepje daar wou zien staan! Heb het toen aan mijn man laten zien en hij zag het ook, maar echt heeeeel licht... Eventjes het bijsluitertje gelezen en er stond op dat als het heel licht was over 3 dagen de test te herhalen.. Ik ga het woensdag of donderdag morgen nog eens proberen (hopelijk donderdag, als mijn ongeduld niet te sterk is). Ik vind dat mijn nu wel erg lang aan het uitblijven zijn. Dondermorgen vertrekken we 4 daagjes naar Turijn, dus hopen dat ik met een heel brede smile mag vertrekken!
Iedereen duimen a.u.b.!!!

Liesbet, hoe is het bij de gyn geweest? Alles ok met de beeb?

By the way voor mij is 30 mei ok!

Doeiiiii
Sandra

[Laatst gewijzigd door Sandry - 28/04/2008 @ 08:44] - Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 08:24
Liesbet

sandry we

Met ons spruitje was alles OK. met de mama minder. Blijkbaar zit die bloedklonter binnen de vliezen. Dus ik moet goed opletten dat ik niets zwaar meer doe zodat mijn vliezen niet breken. Verder hebben ze bekkeninstabiliteit vastgesteld dus nu moet ik naar de kine en een bekkengordel dragen. ik moest daar zijn om 8 uur 40 en het was 12 uur eer ik uit het ziekenhuis was.

Zo nu snel aan 't werk. Tot later

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 09:23
petra

Ohhh wat spannend Sandry, hier draaien de duimen hoor voor een brusje !!!! Wat een nieuws!!! Maar ik denk dat we je alvast een voorzichtige proficiat mogen wensen , een streep is een streep toch !? Hopelijk kunnen jullie dus met een 'big smile' naar Turijn vertrekken !!!

Ine lukt het bij Mila al goed met de stukjes fruit? Hier nog niet, fruit gaat weeral erg moeizaam de laatste week . Ik krijg er amper 5 hapjes in, en als ik hem zelf laat eten zwiert hij het op de grond... Ach, het zal vanzelf wel komen neem ik aan... Ben je ook al volle melk aan het geven of nog niet?

Ai Liesbet dat is minder . Doe je een beetje rustig aan meid (voor zover dat lukt met 3 spruiten?)? Ja Bekkeninstabiliteit is een echte hel ! Ik weet er (jammer genoeg) alles van . Vic is nu een jaar en ik heb er nog steeds veel last van. Ik ben inmiddels wel bezig met kine en aan mijn 8ste beurt toe, gelukkig is nu enige verbetering merkbaar!
Heb je het bij je vorige zwangerschappen ook gehad? Die bekkengordel was voor mij echt een uitkomst! Het ging echt beter, de scherpe randjes waren wat van de pijn... Vic vond dat strakke ding echter niet zo plezant, die begon altijd alle kanten op te schoppen !

Hier hebben we gisteren part 2 van het verjaardagsfeestje gehad
. Vic is dus echt wel SCHANDALIG verwend ! Echt veel te veel heeft em gekregen, ongeveer de helft is al naar de kast verhuist, gelukkig was er ook wat speelgoed bij voor als hij ouder is. Hij heeft van mijn ouders bv een houten tafeltje en 2 kikkerstoeltjes gekregen, is nu nog wat vroeg maar het was zooo lief!!!
We hadden dikke chance met het weer, iedereen kon op het terras zitten in het zonnetje !

Wat fijn dat iedereen kan de 30ste mei !!! Iemand al een voorstel waar we kunnen afspreken? Misschien is een binnenspeeltuin wel fijn ofzo?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >