< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD januari

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/04/2008 @ 13:23
Vannie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey kijk, dat is goed nieuws ! Nu hopen dat het wegblijft inderdaad he

De peuterspeelzaal was erg leuk vanmorgen. Heb een verslagje op mijn profiel gezet mocht je het willen lezen.

xxx

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 14:36
Kellyken

heb je verslagje gelezen, je zoontje heeft het precies echt goed te pakken hé, hehe tis leuk als ze er graag naartoe gaan hé, en wrs ook wel ff moeilijk voor jou, dat zou bij mij ook zo zijn denk ik, en nu ook vooral want ben dikwijls heel emotioneel
dat verhaal deed mij eigenlijk een beetje denken aan mij ik had ook een liefje in de kleuterklashehe.
ik weet nog goed, als het geregend had, en mijn schoenen waren vuil, dan zat hij die altijd te kuisen
mss vertelt hij er je binnenkort wel vanalles over...
laat het me zeker weten hé!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 13:17
Vannie

Haha ja wat grappig zeg !
Vandaag was Kevin weer op de peuterspeelzaal en toen ik hem op kwam halen was ie dus weer met datzelfde meisje aan het spelen. Hij zat op een tractor en zij in de aanhanger. Echt een schattig gezicht. Volgens mij is het dik 'aan' tussen die 2.

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 18:49
Kellyken

hehe zo leuk!!!!
ja ik heb nog stage gedaan in de kleuterschool en daar zag je ook wel wat ze!
de kleutertijd is zo een mooie tijd hé
geniet maar van je kindje!
en binnenkort ook van de baby hé!
jaja vandaag is er weer een weekje bij, 10 weken!
als de tijd zo blijft vliegen zal het snel 8 november zijn!
heb sinds donderdag mijn angelsound hé! echt zalig! ik kon het hartje al heel goed horen! ik dacht dat het nog wat te vroeg ging zijn maar nee, het lukte meteen! dat steld mij echt zo gerust hé, als ik met die angelsound in de zetel lig zou ik zo in slaap kunnen vallen omdat het mij zo gerust steld.

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 10:25
Vannie

Ja wat vliegt de tijd he ? Jemig, deze keer lijkt het nog sneller te gaan als de eerste keer vind ik.

Ik zat er ook al aan te denken om een angelsound te kopen. Manlief vindt het een beetje onzin, maar mij lijkt het wel leuk eigenlijk.
Is het trouwens niet gevaarlijk ?

[Laatst gewijzigd door Vannie - 14/04/2008 @ 10:25] - Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 16:08
Kellyken

nee het is niet gevaarlijk, de stralen zijn zo weinig dat het geen kwaad kan. je moet dat natuurlijk niet een uur lang aan 1 stuk gaan gebruiken he. ik doe het meestal 's morgens een paar minuten en dan 's avonds voor we gaan slapen en dat steld mij enorm gerust.
en nu hoor ik het al zo neig verkruipen!
soms zit het meer links en dan inneens is het weg en zit het meer rechts, hehe soms hoor je dan zo bubbels van het vruchtwater omdat het zo snel zwemt he, echt leuk!

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 14:24
Vannie

Ja lijkt me ook erg leuk. Maar heb toch besloten het niet te doen.
Ik hoor het hartje wel bij de verloskundige dat vind ik wel genoeg.
Ach, misschien komt het omdat het de tweede is, dan maak ik me minder zorgen en je weet immers alles al. Maar ik vind het ook leuk als kado-idee.

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 19:03
Kellyken

ja dat kan heel goed zijn dan ben je het zwanger zijn al wat meer gewoon hé is inderdaad een mooi geschenk.
een mooie echo trouwens ik kijk al uit naar 28 april!!!hihi

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 16:55
Vannie

Nog een paar daagjes meid, wat spannend weer zeg !!!

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 17:33
Kellyken

ja inderdaad! nog 6 dagen en we zien ons kindje weer!
hopelijk is het goed gegroeid maar ik denk het wel zo aan mijn buik te zien...
dan doen ze ook de tripple test, heb er wel goed oog in aangezien we nog zo jong zijn en het ook niet in de familie zit.
ik denk dat mijn wereld zou instorten moest er inneens iets mis zijn met de baby, maar dat zou wel bij iedereen zo zijn hé,
het is gewoon ongelofelijk hoe neig je al van die baby kan houden als het nog niet eens geboren is he!!!!
wanneer is jouw volgende echo? en hoe voel je je?
ik voel me zoals het weer de laatste 3 dagen, echt super!
het is zo zalig als je eindelijk nog eens kan buiten zitten hé, zondagnamiddag en maandag zijn we de hele dag gesloten, en we hebben daarvan geprofiteerd ze! zondag een mooie wandeling gemaakt met ons hondje, dan een gezellig terrasje gedaan, maandag zijn we weesten fietsen en uiteraard ook een terrasje gedaan dat heeft echt deugd gedaan!
ik hoop dat jij ook zo een goed weekend achter de rug hebt!

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 15:30
Kellyken

Nog 5 dagen!!!
Ben eens benieuwd wanneer we zullen weten of het een of een is. ben zooooooo nieuwsgierig!

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 17:29
Vannie

Met een tripletest weet je het geslacht ook gelijk geloof ik toch ? Anders moet je helaas nog een aantal weken geduld hebben. Tot een week of 18 minimaal.
Wij hebben de volgende echo 14 mei. Dan ben ik 19+4. Ik hoop dat we dan ook het geslacht weten.

[Laatst gewijzigd door Vannie - 23/04/2008 @ 17:31] - Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 12:34
Kellyken

denk jij dat?
ik denk dat je het alleen kan weten als je een vruchtwaterpunctie laat doen, dus al de tripple test uitwijst dat er een kans bestaan voor down syndroom he.
tripple test is toch gewoon een grondige echo en bloed laten trekken?
ik hoop het ze dat ik het met dat al weet maar ik vrees dat we nog enkele weekjes geduld zullen moeten hebben.
als jouw kindje goed ligt zal jij het al weten he!
laat het mij zeker weten!!!!

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 15:55
Vannie

Kelly, ik heb geen idee hoor, ik heb geen ervaring met de tripple test namelijk. Met de punctie is het inderdaad zoals jij zegt, dan weet je het geslacht ook. En anders is het afwachten geblazen......killing is dat he ? Haha

[Laatst gewijzigd door Vannie - 25/04/2008 @ 15:55] - Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 19:27
Kellyken

hehe ja je weet het toch!!!
heb hier nu juist in een topic gelezen dat er verschillende zijn waarbij de gyne zei wat het ging zijn rond 12 of 13 weken, en dat ze dan met 16 of 20 weken bevestiging kregen dat het echt zo was. dus mijn eerste vrag maandag zal zijn; kan je het geslacht al zien??? er zei zelfs iemand dat de meeste gyneacologen het dan al weten op 12 weken maar er niet zo hapig op zijn om het al te zeggen omdat het geen 100% zekerheid is maarja ik denk als je het zelf vraagt kan ze toch zeggen wat ze denkt hé
nu kan ik zeker al niet meer wachten!!!!
en ik mag maar zo laat gaan, ik mag maar om 15u20 gaan! die voormiddag en middag gaat eeuwenlang duren denk ik!
hopelijk is het maandag goed weer, dan kunnen we nog eens met ons hondje naar de markt en kan ik mijn zinnen even verzetten

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 12:18
Vannie

12/13 weken ?? Nee daar beginnen ze hier echt niet aan hoor. Ze vertellen het hier pas echt op zeker met minimaal 18 weken. En eerlijk gezegd wil ik het ook niet eerder weten ook. De kans dat ze er naast zitten is dan heel groot.
Daarbij heb ik met Kevin ook gehad dat ze zeiden dat het een meisje was en toen was ik zelfs al 20 weken en 2 dagen !!! Dus zelfs dan kunnen ze nog een fout maken. Als je kindje dan niet goed ligt en dat gebeurt best vaak dan zien ze gewoon niks of zien ze het niet goed. Gelukkig wisten we 2 weken later alsnog het goede geslacht maar ik wil dat niet nog een keer meemaken.

Maar joh, is toch juist alleen maar leuk om te speculeren ? Het gaat er mij niet om of het een jongen of meisje is, maar dat het vooral gezond is hoor

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 12:29
Kellyken

hey, ja sorry dat het zo lang geleden is maar onze pc was kapot en ja daarom kon ik hier niets zetten. maar de echo was echt tof!!! ons kindje heeft zelfs gezwaaid naar ons, echt lief!
en we hebben wel heel de tijd iets gezien tussen de beentjes dus de gyne zei ja er is een grote kans op een maar ik ga

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 12:36
Kellyken

hey, ja sorry dat het zo lang geleden is maar onze pc was kapot en ja daarom kon ik hier niets zetten. maar de echo was echt tof!!! ons kindje heeft zelfs gezwaaid naar ons, echt lief!
en we hebben wel heel de tijd iets gezien tussen de beentjes dus de gyne zei ja er is een grote kans op een maar ik ga niet zeggen dat dit zeker is, maar ze zei wel als het op 16 weken goed ligt zien we het wel zeker wat het gaat zijn
bij mij blijft het ook gelijk ze, zolang het maar gezond is! maar ik
vind het toch leuk als we het kunnen weten, dan kan je de kamer enzo er ook een beetje naar aanpassen he
de tripple test is ook gedaan, maandag mogen we bellen voor de uitslag, de nekplooimeting was 1,2 cm zou dit goed zijn??
ons kindje zelf was zonder de beentjes al 5,83cm! het was weer flink gegroeid! en we hebben zelf 10 vingertjes kunnen tellen! echt schattig! en die kleine voetjes! ooh ik kijk er zo al naar uit om het te knuffelen!!!!!
aja voor ik het vergeet, zondag 11 mei tot zondag 25 mei zijn we op reis naar turkije dus dan zal je mij hier niet zien he, en de dag na dat we thuis gekomen zijn mag ik al weer voor een echo!!

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 17:33
Kellyken

ik denk dat ik mij vergist heb over die nekplooi ze, er staat in mijn boekje 1,2 maar dat zal 1,2 mm zijn en geen cm want dat klopt niet hé volgens het internet is 1,2mm ook goed, maar ja maandag zullen we meer weten he

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 11:21
Vannie

Haha ja dat zijn inderdaad mm. Maar ziet er goed uit he. En een jongetje waarschijnlijk ! Wat leuk zeg, ik kan je vertellen dat een knulletje echt helemaal te gek is hoor

Wij hebben de echo aanstaande vrijdag al. Zou eerst volgende week woensdag zijn, maar ze moesten de agenda omgooien. Dus nog 4 daagjes en dan weten wij hopelijk ook wat het gaat worden !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >