[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/04/2008 @ 14:58 nyfe ![]() | Ik kom bij Anna uit op een even dus dat klopt. Nu kom ik uit op een oneven. Zou leuk zijn als dat klopt, krijgen mijn schoonouders eindelijk een kleinzoon na 5 kleindochters. |
| 20/04/2008 @ 16:01 Loortje Friemeloortje ![]() | Als ik juni tel bij Fleur is het jongen, juli een meisje (tis dat ik het niet zeker weet!) Nu kom ik een jongen uit. Maar of het klopt weten we dus nog niet! |
22/04/2008 @ 10:45 ![]() | ja zou zeker leuk zijn ik hoop toch stiekem een beetje op een meisje dus hoop stiekem dat de pendel gelijk heeft alhoewel jongentjes ook leuk zijn![]() |
| 22/04/2008 @ 17:28 Vannie ![]() | De berekening komt bij mij op een jongen, maar ik heb hem nog even voor Kevin gedaan en die komt op een meisje uit dus die klopt helemaal niet ![]() |
| 22/04/2008 @ 20:58 Sientje ![]() | Het is maar een spelletje,he. juist zoals chinese horoscoop of pendelen. alleen voor het plezier. Het is gene wetenschap,he. |
| 05/05/2008 @ 20:26 Dream | Hoi, Ik weet sinds vandaag het geslacht en bij mij klopte het :-) |
| 28/05/2008 @ 13:48 | Bij mij klopt het de eerste 2 keer niet ik kom 2 keer uit op een meisje en de eerste 2 zijn echt jongens. Weet je wat ik ook raar vind ? De chinese voorspellingen op babybrabbel zeggen dat ik 2 keer een meisje kreeg bij de eerste 2 maar op 9maand op de chinese voorspellingen stond er 2 keer een jongen en die klopte dus wel. Nu zegt de chinese conceptie weer een meid maar nu weet ik het nog niet. |
| 28/05/2008 @ 15:05 | bij mij zou het dus een jongen moeten zijn. zowel de chinese kalender als deze berekening geven telken een jongen als voorspelling. mijn oma belde haar waarzegster (die gelooft daar dus in) en die zei ook dat het geen 4geslacht ging worden (geen meisje dus)... maaar... mijn man en ik willen het juiste geslacht pas kennen bij de geboorte... kwestie van de spanning er wat in te houden. |
[Reageer]

testje voor het plezier

uit dat klopt dus
alhoewel jongentjes ook leuk zijn