< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » HCG-waarden

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/04/2008 @ 21:02
Cinneke

Online Status
hcg-waarden
Hallo,

Ik heb eind vorig jaar een curretage laten uitvoeren, omdat het vruchtje niet meer groeide. Ik had doen na 1 dag overtijd een hcg-waarde van 50.
Nu had ik een waarde van 580 op 27 dagen na de laatste menstruatie. Vandaag, 31 dagen na de laatste menstruatie heb ik 2000. Is dit volgens jullie een goede waarde? Of zit deze bij jullie hoger?

Een ongeruste (hopelijk) toekomstige mama
Cindy

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 21:13
ikke

ziet er goed uit hoor proficiat
Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 21:34
Cinneke

Online Status
Hoe zit het met jullie HCG-waarden?

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 10:23
Tessa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,
I
k had 4 dagen voor men nod hcg 4 en nu 7 dagen later heb ik 657 dus dat ziet er goed uit zegt de dokter en als ik op de tabelletjes kijk klopt het ook. Bij jou ziet het er ook goed uit hoor, wel hoog, miss ben je al wat langer zwanger?? Wanneer moet je naar de gynae?

Groetjes

Tesje

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 12:09
Cinneke

Online Status
Ik heb op 9 mei een afspraak bij de gynaecoloog.
De dokter zei ook dat ze denkt dat ik al vroeger bevrucht ben én dat alles goed gaat tot hiertoe. Maar als het al eens is misgelopen ben je er toch niet meer zo gerust in.
Wanneer moet jij naar de gynae?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 12:22
Tessa

Hey, ik moet pas 23/05 dus das nog even, ik kijk er al naar uit.. Ik heb ook een beetje schrik voor een mk maar probeer daar niet teveel aan te denken.. Groetjes

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 14:41
Musje

Op deze link kan je je waardes checken. Ze zien er heel erg goed uit hoor!

http://www.zozwanger.nl/index.php/HCG-waarden.html

[Laatst gewijzigd door Musje - 23/04/2008 @ 21:44] - Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 21:47
savah

Hey Tessa,

Wij zitten volledig gelijk wat onze cyclus en verwachtingspatroon betreffen. En Cinneke, jij zit ook akelig dicht in de buurt.
Zijn jullie ook zo zenuwachtig of is het voor julie niet de 1e poging?

Ik ben heel erg opgewonden en enthousiast over het positieve resultaat van de test, maar het wordt toch ook een beetje overschaduwd door het idee dat er misschien nog iets kan misgaan.

Ik durf dan ook nog niets tegen vrienden of familie te zeggen.

Vrijdag heb ik mijn eerste controle. Ik ben superbenieuwd!!

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 22:02
Tessa

Hey iedereen,

@Cinneke ik moet 23 mei de eerste keer gaan, ben ook heel benieuwd hoor..

@Savah.. Welkom, ja we lopen idd gelijk, het is voor mij ook spannend en onwennig. Het is ook mijn eerste keer ik zwanger ben, dus heb ook wel wat schrik.. Ik heb niet kunnen zwijgen, mijn familie en dichtste vrienden zijn op de hoogte. Moest er dan iets mislopen kan ik ook rekenen op steun hé..

Laat ons hopen dat alles goed blijft gaan hé..

Tesje

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 08:54
Cinneke

Online Status
Het is niet mijn eerste zwangerschap, die is helaas uitgedraaid op een miskraam. Als ik daaruit iets geleerd heb is het dat je best zwijgt tegen je vrienden. Want wij hebben zo'n grote vriendenkring, dat ze me 3 maanden na de curretage nog vroegen hoe het met de zwangerschap ging... redelijk vervelend dus ;-)

Maar nu zien mij hcg-waarden er goed uit, maar ik durf er toch nog niet van te genieten. Pas als ik 12 weken ben zal ik het echt beseffen. Want als het terug misgaat is de klop weer des te groter.

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 19:17
Tessa

Hey,

Ik kreeg vandaag mijn uitslag in de bus en blijkbaar was mijn hcg geen 657 maar 447, de dokter had zich vergist, maar het zag er goed uit zei ze, normaal voor 4 weken. Het was toch effe schrikken, tot zolang ik geen last heb laat ik geen bloed trekken of zou ik dat wel moeten doen.. Laten jullie dat regelmatig doen??

@Cinneke, ja das wel vervelend, maar begrip zullen ze wel gehad hebben en idd moest ik nu een mk hebben (hopelijk niet) zal ik het de 2de keer wellicht zo vlug niet vertellen..

Groetjes

Tesje

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 20:10
Cinneke

Online Status
Hey Tessa,

Aangezien het de vorige keer is fout gelopen, laat ik nu wel regelmatig bloedtrekken.
Hieronder een overzicht van mijn hcg-waarden:
27 dagen na menstruatie: 580
31 dagen na menstruatie: 2310

Maar ik denk dat deze waarden enorm hoog liggen (misschien een tweeling? want dat zit in de familie). Toen het vorige keer fout gelopen is, had ik na 1 dag over tijd een hcg-waarde van 50 en dat verdubbelde niet om de 48u. Dat is eigenlijk waar je moet op letten. Nu hebben ze bij mijn ook wel getest hoeveel progesteron er in mijn bloed zit en blijkbaar staat dat op 3O en is dat goed (maar vraag me nu niet waarvoor dat belangrijk is, want daar heb ik geen flauw idee van )

Nu gaat de dokter dinsdag terug bloednemen (om me gerust te stellen) en als de waarden dan ok zijn, zegt ze dat de kans klein is dat er nog iets kan misgaan. Dus ik wacht al vol spanning tot het woensdagmiddag is... voor de uitslag.

Wanneer moet jij terug bloed laten nemen? Ik heb 9 mei een afspraak bij de gynae.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 13:16
Tessa

@Cinneke wanneer heb je je eerste echo? Ben wel benieuwd of het een tweeling zal zijn bij jou??
Groetjes

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 15:36
Cinneke

Online Status
Hey Tessa,

Ik heb op 9 mei mijn eerste echo. En dinsdag aan ze nog eens bloed nemen om te zien hoe het zit met mijn hcg-waarde in mijn bloed.
Maar ik ga dan wel eens vragen of ze niet snel een echo'tje kan maken, maar ik vrees dat ze dat niet zal doen ;-)

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:39
Cinneke

Online Status
Hey Tessa,

Het zijn er inderdaad 2. Ik ben zwanger van een twee-eiige tweeling....

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 20:31
Musje

Wow! Wat een goed nieuws! Helemaal top zeg!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 12:37
merel

Online Status
Na een flinke zoon van ondertussen 18 maanden heb ik twee miskramen gehad - eentje op 10 weken, dat was eind december, en een op 7 weken, dat was in maart. Nu zou ik opnieuw zwanger zijn. Ik ben dindsdag bloed laten trekken - zou toen 4 weken en 6 dagen zwanger zijn. Mijn hcg waarde was 850. De huisarts zei dat het wel aan de lage kant was, want de waardes schommelen tussen 850 en 2000. Was toen eigenlijk een beetje ontgoocheld. Opnieuw een miskraam in het verschiet? Lees nu echter op internet dat deze waarde heel normaal is en ze zelfs nog heel wat later starten. Zou het toch nog goed zitten? Dinsdag moet ik terug voor een nieuwe bloedafname en 4 juni naar de gynaecoloog.
[Laatst gewijzigd door merel - 22/05/2008 @ 12:38] - Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:37
Amontillada

Ik ben heel benieuwd wat de gyn te zeggen heeft, ik heb morgen een afspraak.
Ik zat op (wat we denken dat 5w was) 17743 HCG, dus wel hoog als ik het allemaal zo lees... Nu komen tweelingen ook regelmatig voor in de familie van mijn vriend, ik ben zo benieuwd om te zien of het hier misschien ook een tweeling wordt!
Ik zou dat eigenlijk echt wel zien zitten, twee ineens :)

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 22:07
ABke

Mijn HCG was maandag (2 dagen overtijd) maar 19, volgens de dokter hoeft dat lage HCG helemaal niet te wijzen op een komende miskraam ofzo.
Ik moet nu maandag terug bloed laten nemen om te kijken of het gestegen is.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 22:17
Cathy

Cinneke,

Ben jij toevallig van Mechelen, met vriend Yvan?
Je eerste post deed me al direct aan iemand denken en zij verwacht tweeling! Kan ernaast zitten maar is wel heel toevallig.

groetjes en alvast veel succes en geniet ervan (of je nu de cindy bent die ik denk of niet)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >