Hallo iedereen,
Jaja, hier zijn we weer. ’t Is weer effe druk druk druk geweest, maar ’t komt allemaal in orde.
En dames, hebben jullie ook al genoten van het zonnetje? Zalig hé!
Hé Kim: hoe gaat het meid? Serieus aan het aftellen zeker? ’t Wordt spannend hoor.
‘k heb af en toe ook wel is een nare droom. Onlangs nog droomde ik dat ik mijn kindje niet mocht zien of vasthouden en dat ik op een andere gang lag, alleen. Ik kon met een camera m’n kindje en de bezoekers volgen, maar verder mocht ik niets…. Het menselijk brein kan je nogal is voor de gek houden hé!
Dag Lilian: alles piccobello met Collin? En hoe gaat het met jouw gezondheid?
Hallo Sanne: ben blij dat het goed met je gaat. Niet al te veel ongemakken?
En waar zitten Lieve en Hanne?
Niet té veel hooi op je vork nemen hé Bianca. Vooral die laatste weken niet te zware fysieke inspanningen doen hoor.
Met ons gaat het goed. Af en toe heb ik het wel moeilijk, maar dat zullen de hormonen zijn zeker? Het staat nu dus wel degelijk vast: het wordt een keizersnede. Op 12 mei moet ik me ’s avonds in het ziekenhuis aanmelden en op 13 mei ’s morgens ben ik als eerste aan de beurt en zullen we eindelijk kunnen kennismaken met ons kindje. ’t Doet wel raar hoor, zo “op afspraak”, maar ’t is nu eenmaal zo. We proberen er zoveel mogelijk positieve dingen uit te halen en ik moet zeggen dat dat meestal wel lukt. Soms wel effe een dipje dat ik niet echt mag bevallen, maar dat schijnt normaal te zijn.
We hebben het nog tegen niemand gezegd, en gaan dat ook zo proberen te houden. Dat lijkt misschien raar, maar we willen het liever zo. Anders staat mijn schoonfamilie nog vóór de operatie aan mijn bed, en daar heb ik absoluut geen zin in.
Ik hoop alleen maar dat ik het fysiek ga aankunnen. ‘k heb zo slechte herinneringen aan mijn buik-operatie dat ik vrees dat het lichamelijk heel moeilijk gaat worden. Maar we zullen maar afwachten hé.
Zo, dames, ik zie dat het zonnetje hier weer volop aan het schijnen is, dus ik ga een wandelingetje doen met mijn woefke én dikke buik, nu het nog kan
Veel liefs en nog een heel prettige zondag toegewenst.

Poukie