< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Vanaf maart ’05 bezig met klussen

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Vanaf maart ’05 bezig met klussen
21/04/2008 @ 19:46
silly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Maryann, spannend! Ik duim voor je!
Voel je al iets?

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 19:25

Online Status Bekijk profiel
heej,

Nee ik voel nog niet echt iets..
Voel wel beetje menstruatie gevoel, maar dat kan ook als je zwanger bent. Verder was ik vandaag wel heel raar, voelde me niet echt mezelf.. alsof ik afwezig was ofzo, heel raar. Beetje een depri gevoel, maar zou niet weten waar t aan ligt.

Gister heb ik wel negatief getest, maar als mijn cyclus weer 38 dagen is dan zou vrijdag mijn NOD zijn en zou ik dus te vroeg hebben getest. Hoewel ik er minder mee bezig ben, vind ik het wel erg spannend!

Groetjes.

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 18:20

hej,

Mijn collega vroeg mij net of ik zwanger was, omdat mijn ogen zo dof zouden zijn? Dus ik vertel haar dat ik op mijn NOD zit te wachten.
Zegt zij ik krijg er kriebels van.. Dus ben heel benieuwd...

Moest het ff kwijt!

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 17:08
silly

Dat is wel typisch hoor! Ze zeggen toch dat je een andere uitstraling hebt als je zwanger bent?
Maarja, je zal toch eerst positief moeten testen...spannend hoor!

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 14:42

hoihoi,

Ben toch ongesteld geworden vanmorgen.
Vind het niet zo erg hoor.. ben allang blij dat mijn cyclus voor de 2e keer 38 dagen is. Dat was bij nikee toen wel anders.

En bovendien zou ik dan niet rond kerst hoog zwanger zijn..
Dus volgende maand beter!

Groetjes!

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 22:38
groupy

Hoe gaat het hier met iedereen?

MaryAnn, jammer van de , op naar januari nu!

Hier is het na een beetje tegenslag weer allemaal in orde. Anne doet het goed, het buikje groeit goed, meer moet dat niet zijn hé. Maak me wel stilletjes zorgen over hoe het allemaal gaat gaan als er straks 2 kindjes zijn...

Op mn profiel staan nieuwe buikfoto's van vandaag en ik het Anne's site weer aangevuld;

http://www.anne-liebens.spaces.live.com

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 11:07

Heej Groupy,

Ik heb even gekeken, leuke foto's hoor!
En jij hebt alweer een mooi buikje, wat gaat dat toch hard!

Hier gaat alles goed.
Nikée slaapt sinds zaterdag in een peuterbedje en dat gaat helemaal goed. Ze vind het erg leuk, komt er snachts niet uit..
En wij hebben een weekend geboekt naar Disneyland, 20 juni.
Heb d'r zin in!

Iedereen een leuk weekend gehad?

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 13:43
silly

Hoi!!

Groupy, net even naar je profielfoto's gekeken, en je hebt al een aardige buik! Mooi hoor. Hoe voel je je? Heb je veel last van de warmte?

Maryann, hoe slaapt Nikée in haar peuterbedje? Komt ze er vaak uit? (hier nog steeds een ledikant, heerlijk)

Bé, alles goed met jullie en de kindjes?

Hier alles goed, Niels is alweer 7 maandjes en 10 kg. Een flink knulletje dus. Hij rolt al door de huiskamer ipv kruipen, maar hij komt echt overal! Heel lief om te zien.

Iris is al een grote meid aan het worden, al weer bijna 2.5 jaar. Ze is heel lief en gaat steeds beter praten.
Ik geniet!

Bijna trouwen, de voorbereidingen zijn nu wel begonnen hoor, maarja, dat mag ookwel, nog 2 maandjes...

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 20:43

heej Silly!

Je gaat al bijna trouwen zeg, spannend hoor. Lekker al de laatste voorbereidingen aan het doen.. lijkt me leuk!

Nikée slaapt heel goed in haar bedje, ze komt er nooit uit. Ik moet juist vaak roepen van: kom maar, hoor. Ze vind het helemaal super!
Zegt ook elke keer.. Mooi bed, Nikée.

We gaan trouwens lekker een weekendje naar Disneyland! 20 juni gaan we, samen met de broer van Niek en z'n vriendin.
Heb d'r zin in!

Groetjes!

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 13:07
groupy

Hey, is hier nog leven?

MaryAnn, zo Nikeé al een groot bedje? Nog steeds geen problemen?
Anne krijgt volgende maand een ander bed, ben eens benieuwd!

Silly, zo, jij gaat trouwen?! Fijn! In Juli dan?
Jan heeft gezegd dat als ik de bevalling overleef (altijd zotte uitspraken ) hij me ten huwelijk vraagt. Ben eens benieuwd!

Ik ben deze morgen voor een suikertest gemoeten, doen ze standaard hier bij ons. Ik hoor alleen maar iets als die niet goed is, dus hopelijk geen nieuws hé
Verder ook bij de gyné geweest. En tot nu toe loopt de zwangerschap goed. Hij denkt wel dat het maar een kleintje is, in ieder geval gene reus zei hij. Maar dat is na het meten van de buik dat hij dat zei, achter 2 weken hebben we een echo en doen ze de schatting.
Verder had hij ook minder goed nieuws. Blijkbaar is de baby al flink ingedaald en duwt ie tegen de vliezen (bij een 2de zwangerschap gebeurt dat normaal pas tijdens de bevalling), ook de baarmoederhals is al een stukje verkort (schijnt erger te zijn als opening hebben?) Hij zei dat ik flink moest gaan rusten, niet meer heffen, geen betrekking,... Ik zal zeker niet overtijd gaan zei hij en hij wou al geen afspraak meer maken na 35 weken Ik zei ook dat we naar zee gingen zondag voor 2 weken, en hij zei dat kan, maar ik moest mn zwangerschapsdossier toch maar meenemen in mn tas zodat ik het bij me heb als er iets gebeurde...
Nu ben ik niet "dood"ongerust, want het is bijna hetzelfde senario als bij Anne, en toen hebben ze me ingeleid aan 38,3 weken. Maar gerust ben ik niet. Ik hoop toch altijd de 37 weken te halen, zeker omdat het al geen groot kindje is. Dus iedereen en

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:43

heej Groupy,

Ik leef nog wel hoor haha..

Maar das niet zo heel fijn nieuws!
35 weken is nog best vroeg! Ik kan me voorstellen dat je hier best mee zit, je dacht nog lekker even van je zwangerschap te kunnen geieten...
Voor nu dus maar rustig aan doen, en zo min mogelijk zelf doen.. hopelijk mag je dan nog tot de 37 weken rondlopen!

Groetjes Marianne!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:08
groupy

Hey, joepie, nog leven

Alles goed met jou en Nikée?
En nog flink aan de klus? Hier wordt geduimd hoor.

Ja, ik hoop het ook. Maar ik blijf positief en ga er vanuit dat ie voldragen wordt.
Wij zitten nu aan zee, sinds zondag avond, voor een week of 2. Eventjes er uit en genieten hé. Kan eens deugd doen.

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:05

Heej,

Ja met Nikée ook alles goed!
Ze word al een echt dametje, merk echt dat die 2 jaar hard gegaan is.

Ik hoop dat het deze ronde zo mag zijn, we hebben erg goed geklust dus daar moet het niet aan kunnen liggen. Ook heb ik ovulatietesten geprobeerd en die gaf de eisprong precies zoals de banner aan.
Dus hoop dat je geduim helpt

Ik duim hier voor jou, hoop echt dat je nog even van je zwangerschap kan genieten. En dat die kleine nog lekker in jouw buik mag blijven zitten!!

GRoetjes MArianne.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:24

hoihoi,

Lekker rustig hier!

Groupy, was ff nieuwsgierig hoe het gaat.. Hou je het allemaal nog vol?

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 08:22

Goed nieuws!

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 09:08
silly

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
wat een geweldig nieuws!!!

(hier ook geweldig nieuws: vrijdag zijn we getrouwd! foto's en verslag volgen nog)

kus syl

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 09:29
groupy

MaryAnn, proficiat meid

Silly, jullie ook gefeliciteerd hé

Hier nog niks, hopelijk toch niet te lang meer

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 10:34

Dank jullie wel!

Silly, jij ook gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik wist dat het ergens rond deze tijd was! Dan hebben jullie nog best geluk gehad met het weer he?!
Ben beniewd naar de foto's!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 11:08
silly

hier de eerste foto:

http://entertainment.we...16964970055217943HrJWqY

de foto's van de fotgraaf hebben we nog niet, maar die komen er snel aan.

Maryann, hoe voel je je? Ben je moe en misselijk of kan je de hele wereld aan?

[Laatst gewijzigd door silly - 10/08/2008 @ 11:10] - Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 18:18

heej Silly,

Ik voel me eigenlijk wel goed, niks anders. Alleen wat buikpijn wat ik normaal niet heb. En moe en misselijk voel ik me eigenlijk altijd al, dus niks anders
Maar mijn vriend wil het nog niet helemaal geloven, hij heeft de testjes pas vanmiddag gezien en nu is het streepje wat vager als vanmorgen. Ik probeer hem te overtuigen, maar hij wil een duidelijke test zien.. (ik eigenlijk ook wel)

Enne mooie jurk heb je aan hoor! Voel je je heel speciaal in of niet?
Wat het allemaal geslaagd?

Groetjes Marianne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >