< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?
04/03/2008 @ 15:33
roos83

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo!!

Dat is weer even geleden dat ik hier wat neezette en volgens mij hebben jullie het ook druk haha

Ik vind het goed om te lezen dat het bij jou de goede kant op gaat snuitje! Zitten er geen vervelende bijwerking bij als je de hoogste dosis clomid moet slikken? Ik hoop zo voor je dat je snel zwanger bent!

SMDJ Had je veel last van kwaaltjes? of zit je er nog midden in maar dan zal het misschien snel over zijn want je bent alweer bijna 13 weken!

Hier gaat alles goed. Bijna op de helft pfff. Ik ben er nu achter dat ik het zwanger zijn zelf geen snars aan vind, ik voel me soms net een zeekoe hihi. Dat verhaaltje met die ooievaar klinkt veeeel aantrekkelijker.
Ik ben wel een zeur hoor, dat weet ik ook wel heb nergens last van een beetje rugpijn en toch klagen. Ach ja voor me houden kan ik ook niet.
Wat ik wel weer heel leuk vond is dat ik de beeb al gevoeld heb. Dat is wel zo'n apart gevoel echt leuk en ik weer brullen als een klein kind. Die hormonen maken je ook gek haha.

Roos

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 17:17
SMDJ

hey iedereen

roos fijn dat alles goed is met je he

nee kwaaltjes maar af en toe ze
en dat is voorbij nu ze
gisteren 12 weken echo gehad alles oke
ben super blij

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 09:19
snuitje

Heyla Roos,

jah en of dat ik bijwerkingen heb van die hoogste dosis clomid.

Eerste dag was ik ontzettend emotioneel, overal begon ik om te wenen..; heel vervelend opt werk waar ze van niets wisten, ben veel op wc gaan zitten om daar te wenen.

En derna smoesje bedacht dat ik me zorgen maakte om iets anders... en het daardoor wat moeilijker had.

Derna heb ik een paar dagen nergens zin in gehad, precies zo depressief-gevoel. En t enige dat ik nog wou was slapen maar dat ging niet hele tijd he.

En nu heb ik sinds 2 dagen weer last van vapeurs. Maar hopelijk is dat een goed teken, vorige keer had ik ook vapeurs net voor men eisprong.... ik hoop het echt dat er een eitje rijpt nu en dat ik daardoor die vapeurs heb !

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 12:51
snuitje

valse hoop... geen eitje.. maandag weer, maar waarschijnlijk slaat hoogste dosis clomid bij mij niet eens aan, dus dan volgende maand operatie

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 09:58
snuitje

vanmorgen gynae: geen eitje te zien dat rijpt, en tis nochtans al dag 17, zaterdag nog een laatste keer terug... zucht... maar hoogstwaarschijnlijk is het dus volgende maand operatie.

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 10:21
tamara

Online Status
Hey snuitje
Wat balen zeg!!Wat gaan ze evt met die operatie doen eigenlijk?
En heb je dan daarna meer kans op een zwangerschap?
Ik heb zelf net weer roze slijm verloren zal dus morgen wel ongi worden
Toch snap ik het niet helemaal hoor als ik elke maand hoe onregelmatig dan ook toch ongi word hoe kan ik dan toch geen eisprong hebben?????
Denk dat ik maar al mn vragen op papier ga zetten voor volgende week dinsdag dan gaan we weer naar het ziekenhuis
Liefs Tam

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 14:27
roos83

hey meiden,

Tamara wat stom he, ik heb ook een heel onregelmatige cyclus en bij alle 3 de zwangerschappen vrij snel zwanger geworden al ging het bij de eerste jammer genoeg mis. Het is niet te voorspellen.

Nou heeft de buurvrouw van mijn nichtje bij de eerste ook geen probleem gehad met zanger worden en de tweede is uiteindelijk met ivf gegaan. Omdat ze dacht dat het niet meer zou lukken voor een 3de heeft ze heel lang borstvoeding gegeven totdat de kleine meid bijna twee was. Ze was net 1 maand gestopt en promt zwanger zo spontaan van een 3de wonder.

Zo zie je maar echt niets van te zeggen.

Snuitje wat rot voor je zeg dat het ook niet met een hooge dosis niet wil lukken. Maar wat houd de operatie in dan??

SMDJ wat fijn zeg dat je weinig klachten hebt. Als je soms verhalen hoort! ja dan wens ik iedereen een zwangerschap toe zoals wij die hebben.

Roos

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 19:58
snuitje

ovariele drilling heet mijn operatie DENK IK... ik heb nog geen info gekregen, maar opt internet lees ik dat nog andere mensen die PCO hebben (dat syndroom/ziekte heb ik ook) die operatie krijgen en das het wegbranden van een deel follikels, zodat de anderen plaats krijgen om te rijpen.

Na die operatie is het DE BEDOELING dat je 6 maanden ongeveer een eisprong hebt... ochja, t gaat mij niet echt dus laat de operatie maar komen, maar veel geloof en hoop heb ik niet.

T gaat even niet goed met me...

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 21:46
tamara

Online Status
Hoi allemaal!
Hier nog steeds niet ongi,niet echt iig ! Wel al vanaf maandag bruin slijmerige afscheiding dat word ook al minder dus volgens mij moet ik dit niet meerekenen als menstruatie?!?
Volgens de papieren uit het ziekenhuis moet je pas gaan rekenen van af de eerste dag dat je helder rood bloed verliest.
Hopelijk heb ik dinsdag meer duidelijkheid???
Hoe is het met jullie verder?
Liefs Tam

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 19:03
snuitje

morgenvroeg is het zover (operatie) !

tot snel hopelijk !

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 19:45
SMDJ

snuitje succes he morgen

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 23:13
snuitje

Hallo ! Ik ben thuis!

Operatie is goed verlopen (wel langer dan gepland zei gynae, maar alles was goed: baarmoeder zag er normaal uit, eileiders waren toegankelijk en de gaatjes prikken in de eierstokken was ook goed gegaan.)

Ik moest vanmorgen om 7.15u daar zijn he, sjonge hadden de verpleegsters me blijkbaar gebeld op voicemail dat de operatie pas later zou zijn, dus ik moest eigenlijk pas om 9u daar zijn... maar ik heb geen voicemail gehad, en de nr die ze zeiden was totaal niet de mijne... wachten dus, en kwas zo moe en mijn ventje ook !
om kwart na 9 kwamen ze me halen, ik dacht eindelijk is het zover, was zenuwachtig en bang. Maar nee hoor, t was blijkbaar nog lang niet zover (maar dat wist ik gelukkig niet op dat moment). Ze hebben me in de voorbereidingskamer een schort aangedaan, infuus gestoken en daar nog 2,5u bijna laten liggen... waarschijnlijk spoedoperatie tussengekomen? half 12 werd ik pas naar de operatiezaal gebracht... normaal zou operatie minder dan uur duren, maar t was anderhalf uur geworden...

Ik heb wel behoorlijk wat pijn gehad maar nu gaat het goed sinds half 5.
Maar elke keer ik rechtsta of van liggend naar zittend ga ben ik superduizelig ! Kan veel dingen niet zelf want dat trekt in mijn buik... en mijn navel blijft maar bloeden... het was niet erg, maar moest vaak verzuiverd dus, verpleegster en anesthesist zeiden dat het waarschijnlijk net wat te weinig genaaid was.

Ben blij dat het achter de rug is ! Alles komt wel goed nu !

Bedankt wie allemaal voor me geduimd heeft !

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 20:28
SMDJ

hey snuitje

fijn dat het gaat met je

hopelijk hetstel je snel en heb je nu een eisprong he

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 20:45
snuitje

ik hoop het ook !!!

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 15:15
roos83

hey meiden,

hoe is het hier!!

SMDJ wat leuk zeg een meid!! Ik hoop het eigenlijk ook een beetje. Nu we al een jongen hebben wil ik graag heel veel roze haha.
Maar ja we willen het geslacht niet weten dan is straks de verassing nog groter.
En je zult ook al wel bezig zijn met inkopen van spulletjes?? Als ik je 1 tip mag geven, kijk bij het uitzoeken van een wandelwagen of er evt een meerijdplankje achter kan voor als er misschien een tweede komt. Dat hadden wij niet gedaan en nu hebben we weeeer een hele nieuwe wagen moeten kopen.

Snuitje ik las op je profiel dat je van de gyn groen licht hebt gekregen wat een goed nieuws zeg!! ik blijf voor je duimen meid en misschien dat 2008 jou jaar wordt met een heeeel mooie positieve test!!

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 16:26
SMDJ

hey iedereen

roos ook super he een verassing tot de geboorte he
bedankt voor de tip een 2de komt hier zeker ze
zal er op letten bij de aankoop

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 18:46
snuitje

roos dankjewel ! heel lief van je !

Ik hoop dat ik een eisprong gehad heb, en dat dat vanaf nu ook elke maand dan zo mag zijn... ik wil ook eens kansen krijgen, en hopelijk sluit ik 2008 zeker met een buikje !

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 10:41
roos83

hey meiden!!

weer een kleine update van hier!

Maar eerst hoe is het met jullie. Snuitje hoe is het nu met jou na de operatie enz.. en hoe gaat het nu verder?

SMDJ bij jou schiet het ook al aardig op. En wat heb jij een bescheiden buikje heerlijk vergeleken bij jou voel ik me net een zeekoe haha. hoe gaat het verder met de zwangerschap? nog last van kwaaltjes!

Hier zijn we druk aan het aftellen nog 8 weken en dan kan ik onze kleine puk vasthouden!! Ik verlang er nu echt naar. Dat wachten ben ik nu een beetje zat en heel nieuwschierig wie er in mijn buik zit.

Inmiddels hebben we een nieuw bedje voor Quinn gekocht en de beeb gaat in het ledikant van Quinn. De kaartjes zijn besteld en heb de proefdruk ook gehad. De nieuwe kinderwagen is ook in huis en ja das het voordeel als je al een kindje hebt, dus de rest van de spulletjes hebben we al.
Kleine klachten zijn alleen dat ik last blijf houden van mijn rug, dus het bed is van het weekend al op klossen gezet. Is makkelijker om uit bed te komen. Ik doe aan zwangerschapszwemmen en het is heerlijk om dat te doen, lekker ontspannen en een uurtje bewust met de beeb bezig te zijn. Want dat schiet er nog wel bij in met een peuter om je heen.

Ik hoor van jullie groetjes Roos

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:53
snuitje

ik heb het topicje weer teruggevonden

jij bent ook al ver hé... aant aftellen al?

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:04
roos83

hey snuitje!!

Ja idd het aftellen is begonnen haha ik bn blij al ik ons wondertje kan vasthouden. Ben het een beetje zat. Ik voel me net een walrus haha.

Maar het meest is dat ik verschrikkelijk nieuwsschierig ben wat we krijgen een jongen of een meid.

Groetjes Roos

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >