< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??
23/04/2008 @ 10:14

Online Status Bekijk profiel
Hey lindeke,

Jij ook proficiat met je tweede zwangerschap é! Wel leuk dat Anouk er zo snel een speelkameraadje bij zal krijgen!
Geert had mij verteld dat Anoukje al stapte, sjiek!
We moeten dringend nog eens afspreken é :)

Zwangerschapskwaaltjes vallen tot nu toe al bij al nog mee, kheb vooral last van vermoeidheid, buikpijn en constipatie.

Groetjes,
Els

[Laatst gewijzigd door LcKe - 23/04/2008 @ 10:15] - Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 15:23
Leen Wolput

Hallo!

@Anne: Kind en Gezin komt 1 keer op bezoek als je in het ziekenhuis ligt. Daarna komen ze thuis ne keer kijken (op +- 2 weken) en een maand later nog is thuis. En de rest is op het consultatiebureau in jullie dorp. Wij heb nu net de gehoortest gaan doen (op 3 weken) en dan is het elke maand op controle, maar da mindert als ze ouder worden. Wordt allemaal heel goed uitgelegd hoor!

En met BV kan je dus niet overvoeden, heb het gevraagd. Onze Cisse eet dus wel heel goed! Hij weegt al 4kg250 (250 gr boven geboortegewicht), meet al 54,5 cm (51,5 bij geboorte) en zn hoofdomtrek is ook al 38,5 cm (36cm bij geboorte)!!

Gisteren voor de eerste keer afgekolfd, ging ook verbazend vlot en hij dronk ook supergoed uit het flesje!!! Dus vanavond kan ik hem veilig achterlaten bij de papa en kan ik verder doen aan mijn cursus fotoshop. Maar het zal toch wel raar zijn, zo 4 uur zonder Cisse! We zullen wel zien hoe het loopt!

Leen x

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 10:19
Lieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Leen, hoe is het gelukt gisterenavond, heeft de papa goed voor Cisse gezorgd?! Raar, hè, als je de kleine de eerste keer aan de zorgen van iemand anders moet overlaten... Fijn dat de BV zo goed verloopt! Met wat heb je afgekolfd? Ik gebruikte vroeger de borstpomp van avent, maar dat ging toch niet zo gemakkelijk! Mss ook omdat ik niet zoveel moedermelk had?!
Geniet maar van je kleine ventje, want de eerste maanden groeien ze idd enorm snel!!

Lcke, de nekplooimeting gebeurd idd via de echo, de gyn meet dan de dikte van de nekplooi van de foetus. Meestal wordt dat resultaat gecombineerd met de resultaten van een bloedafname, en dan zien ze of er een risico is op het syndroom van Down. Is er een groot risico, dan wordt er nog een bijkomende vruchtwaterpunctie gedaan.

Anne, ik hoop dat je meisje zich nog goed legt, tegen de bevalling! Ons Ella was ook een sterrenkijkertje tot aan de bevalling en dat was zeker niet makkelijk!

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 11:43
*anne*

Ze groeien zo snel he, Leen. Iedereen zegt me nu al van volop van die eerste maanden te genieten. Want voor je het weet is dat 'slappe' babytje een serieuze brok geworden.
En heb je je gisteren kunnen concentreren op de cursus? Is alles goed gelopen thuis?

Lieke, Heeft Ella zich uit zichzelf nog goed gelegd en hoe hebben ze dit dan gezien? En in welke zin was het niet makkelijk.
Want ze gaan nu geen echo meer doen voor de bevalling. Enkel als ze tijdens de arbeid merken dat het niet goed vooruit gaat gaan ze eventueel nog even een korte echo doen om te zien of ze zich al dan niet goed gelegd heeft.

Gisteren ben ik het park gaan halen. Heb het met ons mama in elkaar geknutseld. Wel fijn om het hier nu te zien staan. We hebben geen volledige parkbekleding met hemel gekozen want vond dit veel te duur. Enkel een parkkuip. Nu lijkt het wel niet zo hard op een wiegje, maar zo zal het ook wel voldoen zeker. Die parkbekleding is toch meer voor het zicht dacht ik, niet?

Groetekes

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 14:05
Lieke

Anne, wij hadden ook geen hemel gekocht voor ons park, enkel een parkkuipje en dan een donsdekentje met overtrek met dezelfde tekening als op het kuipje. Ik vond dat ook veel te duur!
Ze hebben pas gezien dat Ella een sterrenkijkertje was als ik in de arbeidskamer lag. Toen ze controleerden hoeveel opening ik had voelde ze dat ze niet juist lag. Ik heb toen vanalle houdingen moeten aannemen om haar alsnog te doen draaien, dat is ook gedeeltelijk gelukt. Uiteindelijk hebben ze bij de bevalling de vacuumpomp erbij moeten nemen (mede omdat ze iets te groot was voor mijn bekken en ik ze er zelf niet gemakkelijk uitgeperst kreeg).
Ella heeft wel een beetje afgezien dr die vacuumpomp, de eerste 2 weken bewoog ze haar linkerarmpje amper, maar dat is gelukkig vanzelf overgegaan. Door het trekken met de vacuumpomp zou haar schoudertje een beetje geforceerd geweest zijn. Maar nu is daar zeker totaal niets meer aan te merken! En door de vacuumpomp heeft ze de eerste weken ook een voorkeurshouding ontwikkeld, waardoor ik (denk vanaf ze 6 weken was) met haar elke week naar de kinesiste ben moeten gaan.
Maar nu is ze een vrolijke peuter die nergens nog last van heeft, alleen van een ochtendhumeur als ik ze 's morgens moet wakker maken .

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 11:08
Leen Wolput

Hallo!

Geert heeft da heel goe gedaan!!! Maar onze Cisse heeft maar 80 ml gedronken, dus heb ik 70 ml moeten weggieten, wel zonde natuurlijk... Het viel goe mee in de cursus, maar heb onder de pauze toch effe gebeld! En toen hoorde ik onze Cisse wenen op de achtergrond!!! Das wel vies om diene door de telefoon te horen wenen, anders ben ik daar altijd zelf bij en kan ik hem troosten, maar nu dus niet...

@Lieke: ik heb zo'n handpomp van Avent, met het VIA systeem. Potje waar je in afkolft kan je ook gebruiken om in te vriezen en flesje te geven. Gewoon de speen erop draaien dan, wel gemakkelijk, en het lukte toch goed.

@Anne: wij hebben het park met hemel mogen lenen van Geert zijn zus, maar de parkomrander hebben we er al afgedaan ondertussen omdat Cisse da meer kan zien (op aanraden van de vroedvrouw) en de hemel is eigenlijk ook ni meer nodig (eigenlijk nooit nodig geweest...) dus ja... Het heeft maar dik 2 weken gediend... Nogal zonde van het geld als je dat allemaal nieuw moet kopen...
En babietjes kunnen zich tot de laatste moment nog draaien hoor! Cisse is op 35 weken pas gedraaid van stuit naar normaal, en onder de bevalling heeft hij dan zijn hoofdje dwars gelegd, maar met te persen is da wel nog in orde gekomen. Dus ik zou u nog ni te veel zorgen maken!

Leen x

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 12:02
Lieke

Gisteren terug naar de huisarts geweest ivm mijn glucose-test... hij heeft me een lijstje meegegeven met wat ik mag eten en wat niet... ik heb nog zeker geen zwangerschapsdiabetes, maar het is om te voorkomen dat ik het krijg... 3 maanden op mijn eten letten... niet gemakkelijk! Ik mag echt niet veel meer eten! Dus weer meer werk, met 's avonds 2 dingen klaar te maken, ik vind niet dat ik van mijn ventje en Ella kan verwachten dat ze hetzelfde moeten eten als ik dan. Vanavond is het normaalgezien frietjes, dus dat worden geen frietjes voor mij...
Als de suiker in mijn urine te hoog blijft wordt er pas een 2de test uitgevoerd... we zullen het de 13de mei wel bij de gyn horen zeker...

Ik wou dat we al 3 maanden verder waren...

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 17:51
Leen Wolput

Lieke, veel moed bij het volgen van uw dieet!!! Ik zit een beetje met hetzelfde, allé, het valt nog mee hier. Ik mag geen melkproducten meer eten (is beter voor onze Cisse, anders heeft em krampjes) en ik dronk normaal bijna ne liter melk per dag... Dus geen ijsjes voor mij deze zomer!!! Lang leve de waterijsjes !
Bedankt voor de boekentip, heb 'Oei, ik groei' vandaag gekocht en het is echt wel ne interessante boek!!!

Leen x

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 13:21

Hey allemaal,

Hier nog steeds alles goed, de ene dag wat meer moe dan de andere.
Ik vind het wel nog lang wachten tot de eerste echo!
Gisteren nog langs de huisarts geweest voor een zwangerschapsattest te gaan halen voor het werk, ze heeft in het kort met mij de bloeduitslagen overlopen: alles ok, niet immuun voor toxoplasmose en niet immuun voor CMV.
Die toxoplasmose is wel minder want heb hier 2 binnenhuiskatten rondlopen...
Mijn HCG waarden vond ze eerder laag: 3693, ze veronderstelt hiermee dat ik nog niet zo lang zwanger ben als dat we eerst dachten, ik heb ook heel onregelmatige cycli, dus dat zou wel ns kunnen kloppen. Na de eerste echo zullen we een duidelijker beeld hebben hoelang ik zwanger ben en wat de vermoedelijke geboortedatum zal zijn.

Lieke: ook ik wens je veel succes met je dieet, tis niet zo leuk, maar het is voor een goed doel é!

Leen: ik drink ook zoveel melk en eet veel melkproducten, dus zou het ook niet zo tof vinden, maja, alles voor je kindje natuurlijk!

Groetjes,
Els

[Laatst gewijzigd door LcKe - 26/04/2008 @ 13:23] - Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 16:08
*anne*

Helaba!

En heeft iedereen al goed genoten van het zonneke? Ik ben vandaag wat aant helpen op den bouw, maar ben even naar huis moeten vluchten. Het is er toch wel heel warm zo vlak in de zon en ik moet ook eventjes komen liggen. Dan kunnen we er sewes weer tegenaan.

Lieke, je mag me altijd eens beschrijven welke houdingen je kan aannemen om een sterrenkijkertje te laten draaien. Kan ik deze misschien al eens uitproberen.
Is inderdaad geen leuk nieuws dat je zo op je voeding moet letten. 3 maanden op de tanden bijten en daarna zal alles je zoveel te beter smaken moet je maar denken. Veel succes!!

Leen, hoe ben je er achter gekomen dat de krampjes afkomstig waren van die melkproducten? Laat de waterijsjes dan maar dubbel smaken!!
Ik had ook al gehoord dat 'oei ik groei' zo een goed boek zou zijn. Blijkbaar kan je er ook vanalles bijschrijven. Denk dat ik me dat ook ga aanschaffen. Is dit een duur boek?

Els, het wachten op die eerste echo kan inderdaad lang duren hé. Bij mij besefte ik toen pas ten volle dat ik zwanger was. Eerst was het zo een onwerkelijk gevoel, en om dan echt te zien dat er iets groeit in mij was en is nog steeds geweldig! Ook voor Kenny was dit een heel bijzonder moment.
Ik ben ook niet immuun voor toxoplamsose en CMV. Maar heb hier ook een binnenhuiskat rondlopen. Dit is niet erg hoor. Ze komen toch niet buiten dus de kans dat ze toxoplamsose oplopen en overdragen is heel erg klein. Ik kuis de kattenbak nog steeds zelf uit, wel met handschoenen. En verder krijgt hij nog steeds evenveel knuffeltjes als voordien. En nog steeds toxoplamsmose vrij. Moesten je katten buiten komen moet je ook enkel oppassen met de uitwerpeselen. Vind het zo erg om te horen dat sommige mensen hun kat weg doen als ze zwanger zijn. Dus vooral blijven genieten van je katten!!

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 20:06
Leen Wolput

@Anne: Ik heb er 29,95 euro voor betaald bij de standaardboekhandel. Je kan er inderdaad dingen inschrijven en foto's bijplakken, maar ik ga da toch ni doen, ik ga wel een apart boekje maken voor Cisse, en dan later voor een broertje of zusje ook hé!
En over de koemelkallergie: onze Cisse had uitslag op zijn voorhoofdje en veel krampjes, en ik heb dan geen melk meer gedronken en de uitslag verdween de dag erna al denk ik en de krampen waren véél minder! Nu heeft hij wel een heel klein beetje last van baby-acné, maar da komt door de hormoonverandering en is meer op zijn wangen en in zijn nekje.

Wij genieten van het zonneke ze! Te voet naar de winkel, bezoekjes brengen aan de grootouders en overgrootouders... En die zijn dan ook supercontent!

Leen x

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 14:32

@anne:

Ik blijf zeker genieten van mijn katten hoor en ga ze zeker niet weg doen omdat ik zwanger ben. Het risico op toxoplasmose is inderdaad sterk beperkt doordat het binnenhuiskatten zijn. Hier kuist Koen de kattenbakken, maar van mij krijgen ze nog altijd evenveel aandacht en knuffels hoor!

We hebben dit weekend ook goed genoten van tzonneke, zaterdag naar aarschot stad geweest, wa geshopt en wa terraskes gedaan en zondag tzelfde maar dan in 't gouden kruispunt :)

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:56
Leen Wolput

Hallo!

Iedereen is van het goede weer aan't profiteren zeker???
Ik hoop dat alles nog goed gaat met jullie??
Hier is alles ook ok, onze Cisse doet het nog altijd goed! Donderdag moeten we terug naar Kind en Gezin, ben is benieuwd! Hij is al zeker gegroeid, want de eerste kleertjes worden echt wel te klein nu! Op naar maatje 62! En hij zal ook wel bijgekomen zijn, want eten doet em ook nog altijd goed.
Ik denk da hij toch ni allergisch is voor koemelk. Heb nu al elke dag een beetje melk gedronken, of kaas gegeten of zo, en hij reageert er ni echt op... Achteraf gezien heb ik toen ook wel veel aardbeien gegeten, dus da kan het ook zijn, dus moet ik da ook nog is testen hé!

Zondag is het zijne babyborrel, moet nog veel regelen en in orde brengen, maar da zal wel lukken. Ik hoop alleen dat het mooi weer is dan!

Leen x

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 21:05
*anne*

Hey!

Ik vond ook al dat het hier zo stillekes was. Ik, allé wij, hebben alvast goed genoten van het zonneke. Het lang weekend op den bouw geholpen en vandaag heb ik ons terras met de hogedruk afgespoten. Oprit is voor morgen want amai mijn rugske. Ben dan maar bloemekes gaan kopen en in bloembakken gezet zodat het huis en terras wat opgefleurd is. Dan is dat ook weer in orde.
Verder alles ok hier. Al blijf ik toch lichtjes bezorgd over de liggin van ons meisje. Blijkbaar is het toch geen sterrekijkertje, maar een aangezichtsligging. Is blijkbaar een nog minder goeie ligging dan sterrekijker. Heb hier enkele verhalen over gelezen en ik hoop echt dat ze haar hoofdje draait. Ach, we zullen wel zien.

Fijn te lezen dat Cisse het zo goed doet. En al op naar de volgende maat kleertjes, dat gaat snel. Hij is al een maand oud zeg.
Misschien kan je dan toch genieten van lekkere ijsjes. Wij zijn vorig weekend voor de eerste keer een ijsje gaan lekken in Averbode, hmmmmm.
Hoe gaan jullie de babyborrel vorm geven? Wij gaan ook een babyborrel doen in juli. We mogen het in de tuin doen van Kenny zijn ouders en we gaan zelf enkele verrassingsbroden en dessertjes maken. Zo zal het toch niet te duur worden. Ze geven toch mooi weer voor zondag, dus dat zal wel goedkomen!

Groetjes en geniet nog van het zalige zonneke!!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:22
Lieke

Hallo,

Ik kom ook nog eens even piepen...
Mooi weer hè, echt zalig, alleen spijtig dat we aan het werk zijn en er niet volop van kunnen genieten!

Hier verloopt alles rustig, gezond eten en niet te veel bijkomen... sinds ik zo op mijn eten moet letten is er al 2kg af. Dus momenteel zit ik aan 62 kg, dus 7 kg meer dan mijn begingewicht. Het loopt nu hetzelfde als bij Ella en daar was ik in totaal 11 à 12 kg bij. Dus het zal nog gaan meevallen tegen het einde.
Volgende week dinsdag mag ik eindelijk nog eens naar de gyn, ben benieuwd! Eigenlijk hoop ik dat hij een 2de test wil laten doen (was niet nodig vlgs de huisarts), dan weet ik tenminste hoe het er nu mee is.

Zondag zijn we mijn vriendin gaan bezoeken, ze heeft een zoontje van nu 2 weken oud. (ze heeft al een dochtertje die een maand ouder is dan Ella) Ik had Yenthe even op mijn schoot, amaai dat is weer wennen, goh kan me niet meer voorstellen dat Ella zo klein is geweest! Ella reageerde niet jaloers, maar toen ik haar vroeg of we het beebietje mee naar huis gingen nemen, was haar antwoord toch overduidelijk Nee! Dus dat beloofd...

Anne, wat heeft de gyn gezegd, gaat jullie meisje zich nog kunnen draaien of is het bijna zeker dat ze tegen de bevalling nog zo ligt. En wat is aangezichtsligging? Is dat met het aangezicht naar beneden?

Leen, fijn dat Cisse het zo goed doet! En zondag de babyborrel, je gaat geluk hebben met het weer! Zondag is het moederdag, zie maar dat ze de mama niet vergeten!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 09:26
Leen Wolput

Heb in ene keer ook terug zin in zo'n gyn-bezoekje! Gewoon de spanning en het plezier van naar da schermpje te kijken! Ik mis het wel een beetje!!! Maar ja, we hebben iets supermoois in de plaats hé! Binnen 2 weken moet ik op controle, maar da is toch ni hetzelfde!

Anne, Geert zijn zus is traiteur, dus die gaat voor het meeste zorgen. Maar we houden het simpel, hotdogs, soep met een broodje, en Geert zijn ma gaat ne gateau bakken. We hebben een zaaltje gehuurd ('t Schoolhuis in Schoot) en daar is een speeltuintje bij aan, dus leuk voo de kindjes. We verwachten zo'n 160 man, dus das net iets te veel voor in de tuin de doen !

En mama wordt niet vergeten! We beginnen de dag met een aan huis gebracht ontbijt! De chiromeisjes van klein-vorst brengen ontbijt aan huis voor moederdag, dus daar moesten we van profiteren hé, een beetje relaxed de dag beginnen!

Anne, ik hoop dat jullie dochtertje haar nog goed legt, maar ik zou me er niet te veel zorgen over maken, ik heb al genoeg verhalen gehoord ondertussen van baby's die zich vlak voor de bevalling nog goed leggen.

En voor Anne en Lieke, nu komt het voor jullie toch ook al wel korterbij hé!!! Veel succes! xxx

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 14:40
Lieke

Leen, da's normaal hoor dat je dat mist, ik heb dat ook enorm gehad... zeker omdat mijn ventje eerst maar één kindje wou... dus ik dacht dat ik dat gevoel nooit meer ging meemaken... Precies dat je het dan allemaal eens zo hard mist. Gelukkig is hij van gedachte verandert en kan ik nu genieten van dit groeiende 2de wondertje!
Amaai veel volk op de babyborrel... wij doen er geen, we hebben dan ook niet zo'n grote familie!
Zondag leuk vooruitzicht, ontbijt aan huis! Ben benieuwd wat mijn ventje als verrassing gaat bovenhalen... en wat Ella's creatie in de crèche gaat zijn... kijk er al naar uit!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:29
*anne*

Hey!

Een aangezichtsligging is inderdaad met het aangezicht naar beneden. Dus haar achterhoofd ligt tegen haar rugske. Ze kan zich zeker nog goed leggen volgens de gyn, maar omdat ze al altijd in moeilijke houdingen heeft gelegen vrees ik hier een beetje voor. Op 19 mei mag ik nog eens teruggaan. Normaal gezien geen echo, maar ga hier toch eens achter vragen om te weten hoe ze nu ligt. Ik weet wel dat ik me hier niet te veel zorgen om moet maken, maar soms is het sterker dan mezelf om hier toch even over te piekeren.
Het komt nu inderdaad wel dichtbij, wel spannend. En de cursus begint ook op z'n einde te lopen, nog 2 lessen. Dinsdag zijn we ook een bezoekje gaan bregen aan het bevallingskwartier. Ben wel blij dat ik er al eens geweest ben en weet hoe het in z'n werk gaat. Nu nog een les over borstvoeding en over de kraamtijd.

Lieke,beseft Ella het al dat ze een broertje gaat krijgen? Wel goed dat jullie al op babybezoek zijn kunnen gaan.

Leen, geniet maar van je ontbijt zondag. Is wel speciaal zo'n eerte keer moederdag vieren.
Ik ben benieuwd of Kenny al iets in petto zal hebben, maar ik denk het eigenlijk niet. Momenteel zit hij te veel met onze bouw in zijn hoofd. Hij zal mij pas echt als een mama beschouwen als de klein er is. We zullen wel zien, anders zal ik nog een jaartje moeten wachten.

Els, hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? Niet te veel last van kwaaltjes?

Geniet nog van het zonneke allemaal! Ik vind het zalig weer, maar heb er toch ook wat hinder van.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 15:12

Hey allemaal!

Lekker weertje é! Al van kunnen genieten?

Met mij gaat het redelijk goed, de laatste tijd redelijk wat last van misselijkheid. Als ik honger krijg en ik eet niet direct iets dan moet ik overgeven Maja, het is voor een goed doel é!
Gisteren ben ik om zwangerschapskledij geweest, mijn gewone broeken begonnen al te spannen Was dat bij jullie ook al zo vroeg in jullie zwangerschap?
Verder is het uitkijken naar 26 mei, dan is het voor ons de eerste echo! Ik kan al niet meer wachten.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:05
Leen Wolput

Hallo!

Onze Cisse doet het uitstekend!! Hij weegt al 5,140 kg (wel met pamper aan), meet 57,5 cm en zn hoofdomtrek is 39,5cm, en voor de rest was ook alles prima in orde, hij heeft zelfs gelachen naar de dokter van Kind en Gezin! Het beste bewijs da em da dus ook al kan!
In totaal is hij op 5 weken dus 1 kg bijgekomen en 6 cm gegroeid, en hij zat bij alles 1 lijn boven het gemiddelde.
Goei melk hé! Da's wel motiverend om toch lang borstvoeding te blijven gegeven, da hij het zo goed doet, alleen maar door mijn melk!

LcKe, ik had da ook redelijk snel. Ben zelfs een paar keer bijna flauwgevallen omdat mijn broek te hard spande in mijn buik (was alleen als ik lang gezeten had en dan rechtstond). Toen ben ik ook wel direct zwangerschapsbroeken gaan kopen ze! Hoop da het misselijk zijn snel overgaat, da je meer kan genieten!!!

Anne, je kan altijd 15 augustus nog proberen??? De scholen en winkels en zo vieren moederdag hier ook nu zondag, maar eigenlijk is het hier pas 15 augustus (tis hier al Antwerpen hé!). Geert zijn ma moet dus ook wachten tot 15 augustus, weet ni of Geert nu extra aan mij denkt??? Maar ik moet voor mijn mama in ieder geval wel nog iets zoeken (die wonen in Wezemaal) en 't is de eerste keer da ze 2 keer moeder is (mama van 4 kinderen en nu ook 'groot'moeder).
Hoe staat het met de bouw??? Zie jij het nog zitten met uwe dikke buik??

Lieke, een tweede komt hier sowieso nog, dus ik kan alles nog wel is meemaken!!! Zal er dan maar al extra van genieten, want een derde is nog ni zeker (ik wil wel, maar geert wil er maar 2, maar met 2 ben ik natuurlijk ook al heel content, de eerste is toch al een schatje!)
En Geert heeft mij gisteren laten weten da hij absoluut niks ga doen op de babyborrel, en da em alleen maar wilt da de mensen het goed vinden... Jeej voor mij, mag (moet) dus echt alles zelf doen... Maar de familie komt wel helpen dus alles komt wel in orde!

Dada, Leen x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >