< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » De pil vergeten zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
De pil vergeten zwanger?
02/03/2008 @ 19:26
Smurfin

Hallo,

Ik kwam erachter op dag 12 van de pilstrip dat ik dag 4+8+9+10+11 van de pil niet ingenomen had deze heb ik allemaal ingenomen op dag 12 en we hebben ook seks gehad altijd zonder condoom op de 8+9 dag dat ik de pil ben vergeten en ook op de 14e dag volgensmij moest ik meteen voor extra voorbehoedsmiddelen gebruiken? Kan iemand mij helpen en kan er een kans zijn dat ik zwanger ben? ik moet nog een paar pilletjes nemen en dan is me stopweek!
Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 19:50
Butterfly

Online Status Bekijk profiel
5 pilletjes vergeten is niet niets.
Maar zelfs als je niet beschermd was wil het nog niet zeggen dat je zwanger bent van de eerste keer.

Het enige dat je kan doen is afwachten op je maandstonden.

Zou het een ramp zijn als je zwanger zou zijn?

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 19:54
Smufin

Bedankt voor je reactie, ik zou het wel leuk vinden maar was niet de bedoeling want ik heb al een kindje die bijna een jaar word
Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 23:20
Smufin

Ik heb bij babybrabbel een online zwangerschapstest gedaan deze gaf 72% uit maar dan ben ik uitgegaan van een cylus van 28 dagen!

En bij een andere site heb ik ook een online zwangerschapstest gedaan moest ik de symtomen invullen en ik kwam hier uit op 13punten!

Wat moet ik nu doen kan ik al een test uitvoeren?
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 08:31
Butterfly

Online Status Bekijk profiel
Er zijn testen waar je voor je maandstonden mee kan testen maar weet niet precies welke.

Je moet je vraag anders eens stellen bij de topics "zwanger". Die weten dat meestal wel.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 14:00
Olga

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Smurfin,

Als je in de EERSTE week van je pilstrip de pil bent vergeten is deze niet meer betrouwbaar, omdat je dan nog een eisprong kan krijgen.
In de tweede op de derde week maakt het niet uit en kan je de vergeten pil alsnog innemen.
Het heeft geen zin om je vergeten pillen in de eerste week alsnog in te nemen. Zou je wel zwanger zijn, dan zijn die hormonen ook niet goed.

Een test uitvoeren kan alleen vlak voordat je ongesteld zou moeten worden. Eerder niet, daar de concentratie hormonen te laag is.

Groetjes Olga

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 14:10
Jamy

Online Status
Heb je nou dan op een dag 6 pillen tegelijk ingenomen of begrijp ik dat verkeerd?lijkt me wel heel erg veel, maar goed. Er zal zeker een kans zijn dat je zwanger ben en ik denk dat je de overgebleven pillen mss beter niet meer kan nemen. Mocht je nl. echt zwanger zijn zal dat niet goed zijn...
er zijn idd testen die je n paar dagen voor de nod kan doen.
Laat je iets weten als je zelf wat meer weet?

groetjes!
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 15:21
Smufin

Ja, ik heb er 6 ingenomen tegelijk dom had eigenlijk ook geen nut meer! maar gelukkig niks aan over gehouden. Neem nu geen pil meer in ik wacht tot ik mijn nod krijg of een positieve zwangerschapstest! Als ik volgende week niet ongie ben ga ik naar de huisarts
Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 15:12
Jamy

Online Status
en??? hoe is het afgelopen?
Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 10:43
Jamy

Online Status
??? ben benieuwd nog altijd...
Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 10:04
Marie

1 pil vergeten
Hallo

Ik ben pil nr. 7 vergeten te nemen. Heb een paar dagen ervoor gevreeën en ook 2 dagen erna. Volgens mijn vriend kon dat gene kwaad.
Nu heb ik me op momenten niet echt lekker gevoeld, precies misselijk en heb ook last gehad van pijnlijke borsten. Is nu wel allemaal voorbij, alleen precies vollere borsten.
Morgen word ik normaal ongesteld. We hebben al 2 kindjes en wilden het daarbij laten. Maar indien ik zwanger zou zijn, zou ik het niet zo erg vinden.
Afwachten dus.
Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 15:11
Smufin

Sorry voor de late reactie! Ben niet veel hier meer geweest.Ik heb een miskraam gekregen zag een vruchtje in de wc liggen.
Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 14:43
Jamy

Online Status
Ow wat erg...
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:41
Lotte

Zwanger?
Hallo,

Ik wil graag zwanger worden. Nu ben ik een paar keer de pil 'vergeten ( klinkt stom maar ik heb er een rede voor dat ik het op deze manier doe maar dat is een lang verhaal) maar ik ben nog steeds niet zwanger. Mijn schoonzus was de pil 1 keer vergeten en ze was gelijk zwanger. Is er misschien iets mis? Misschien neem ik volgende maand de pil wel helemaal niet meer dan heb ik snel duidelijkheid.

Groetjes, lotte
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:43
Amanda

Even een vraag: Kan ik in alle weken nadat ik ongesteld ben geweest zwanger worden of alleen in de eerste week? xxx
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:54
Bianka 9Maand Moderator

mmm beetje raar dat je nog de pil neemt dan, waarom stop je niet helemaal? Want je kan nu niet zeggen dat er iets mis is, want je lichaam is dan nog aan de pil hormonen. Je kan pas zeggen dat het moeilijk gaat na een jaar proberen zonder pil natuurlijk!

Nu kan je normaale cyclus niet volledig opstarten van wege de pil, Dus een helemaal volledige eigencylus heb je niet gehad.
Je moet ook niet kijken naar anderen dat die wel met 1 keer vergeten van de pil zwanger worden. Dat is maar een kleine deel.

Als jullie echt zwanger willen worden dan moet je volledig stoppen met de pil om je lichaam een eigen cyclus te laten krijgen.
Op dit moment is er in je lijf een war boel aan hormonen.

Succes!

Groetjes Bianka

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 16:17
Daan

Als je de eerste 7 dagen van je nieuwe pilstrip de pil vergeet is de kans op zwangerschap het grootst, staat ook in de bijsluiter
en als je zwanger wilt worden: Stoppen met de pil en niet een paar pillen opzettelijk vergeten wat je reden ook is, er zitten hormonen in je lijf die eruit moeten en je cyclus moet vanzelf op gang komen, ik weet niet wat je reden is, je zegt dat het een lang verhaal is maar test ons eens...............we hebben de tijd, ik in ieder geval wel, ben benieuwd naar je beweegredenen!

Liefs Daantje,

ps ik kwam zomaar even spieken hier
en kom terug haha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]