< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwanger worden voorjaar / zomer 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zwanger worden voorjaar / zomer 2006
16/06/2008 @ 14:13
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gwendy, ik zit in mijn eerste jaar avondschool boekhouden. Ik vind het toch wel moeilijk en we hebben nu net het zwaarste examen van het hele jaar. Had beter het eerste geweest in oktober. Toen was ik nog lekker fris.

Dank je. Wij zijn zelf ook heel blij met de naam hoor. De familie wat minder, maar we drijven door.

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 10:06
gwendy

Online Status Bekijk profiel
ik ben eerder dan verwacht tante geworden. Zijn naam is jayden. Leuk zo een babytje terug in de familie

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 11:40
Debby

Gwendy, een dikke proficiat met je neefje. Leuke naam ook!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:56
lindsey

Hallo,

Gwendy, proficiat met je neefje, moest kayley een jongen geweest zijn zou het ook jayden geheten hebben.
Debby, wat een mooie speciale naam, ook iets wat je niet veel hoort!
Bijna 2 weken terug van turkije, was echt top! zeer goed hotel, prachtig weer... binnen een jaar of 2 gaan we zeker terug, dan is kayley 3 jaar en kan ze ook mee.
Deze zomer gaan we met zijn allen (wij, mijn ouders en de meter van kayley) een weekje naar vossemeren. Mijn ouders trakteren dus joehoe!
Mijn broer woont, na een relatie van 8 jaar, terug thuis, het ging al enkele jaren niet meer goed maar toch gaf hij haar telkens terug een kans, maar eindelijk heeft hij ingezien dat ze enkel maar profiteerde van hem, hij is financieel gepluimd, toen hij van huis vertrok had hij een mooie spaarrekening... de dag dat hij terug bij mijn ouders aankwam had hij geen geld meer om een pakje sigaretten te kopen, totaal gepluimd en nog een schuldenberg van 3500 euro en al de toestellen die ze gekocht hebben op krediet dus staan dus nog in dat huis en ze weigert om de boel te delen, ze wil alles houden voor haar zelf en verlangt dat mijn broer alles verder afbetaalt! Al zijn kleren liggen daar ook nog en ze stelt constant uit om een afspraak te maken zodat hij ze kan gaan halen! Dat er nog zo'n mensen bestaan, ongelooflijk! Heb infeite nooit van haar moeten hebben, echt een a-sociaal geval, moest altijd haar zin zijn. Bah!

Ga nog beetje poetsen, geniet van het zonnetje en jullie kindjes (en de ronde buikjes).

Groetjes
Lindsey

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 06:47
snuffel

lang geleden!
ja ik weet het tis vroeg voor een zondag maar ik ga me subiet gaan plasseren op een rommelmarkt met kleedjes en speelgoed en nog een beetje rommel.ik hoop dat ik een beetje verkoop want wil weer wat plaats in mijn kasten!

nog 1 week werken en dan is mijn ventje in verlof.ikke nie want mijn verlof begint de 2e week van sept dus nog efkes geduld.

groetjes!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 08:14
gwendy

hallo allemaal,

hoe is het met de kindjes en zwangere mama?
Wij gaan dit weekend naar zee met mijn ouders, vrijdag gaan we eerst naar plopsaland in de panne, lore kijkt er naar uit. Zeker nu k3 er ook zal zijn.

berre is nu echt vertrokken met goed woordjes te zeggen en zegt ze ook mooi duidelijk. En fier hij is nu hij ook goed alleen kan eten, wel met veel geknoei. Maar dat nemen we er bij hé

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]