< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Kan ik toch zwanger zijn?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Kan ik toch zwanger zijn?
25/04/2008 @ 11:13
baby

9 maart een miskraam gehad en ben toen weer met de pil meteen begonnen en 31 maart weer ongie met de pil bestaat er een kans dat de pil nog niet werkten en dat ik nu weer zwanger kan zijn?
Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 11:36
svb81

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Misschien wel, normaal gezien werkt de pil niet de eerste maand dat je hem neemt.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 11:43
baby

Wanneer kan ik eventueel testen? Ik zit nu in me stopweek
Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 11:50
Sannie

Als je in je stopweek zit en je word ongesteld dat is er niks aan de hand Maar idd je moet er wel mee oppassen in de eerste maand.

Was je voor je zwanger raakte ook al aan de pil? zo ja en je was hem niet vergeten dan zou ik toch maar eens vragen naar een zwaardere pil want zwanger zijn en de pil slikken in niet goed.

Grt

Sandra

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 11:51
svb81

Als je nu in je stopweek zit, dan moet je nu ongeveer je maandstonden hebben, nee?
De dag dat je ze moest hebben normaal. Maar als je echt zeker wil zijn, kun je een bloedtest laten nemen door de dokter. Je lichaam kan helemaal van slag zijn na een miskraam.

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 12:02
baby

Ja, was voor de miskraam aan de pil ik heb al een zwaardere pil maar in februari was ik erzo veel vergeten en meteen gestopt en toen kreeg ik dus een miskraam op 9 maart ben toen meteen weer begonnen met de pil! Kreeg me ongie wel in de stopweek op 31 maart maar wel 2 dagen eerder dan normaal en nu zit ik in me stopweek en nog niks te bekennen van buikpijn maar wel jeukende buik en borsten.
Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 12:10
Sannie

Dan zit je al in je 2de stopweek. Een miskraam is niet niks en je lichaam moet echt wel wennen aan het feit dat je niet meer zwanger bent.

Misschien een idee om een spiraaltje te nemen ipv de pil te slikken of je pil naast je tandenborstel leggen want je tanden poets je iedere ochtend.

Dat je 2 dagen eerdre ongi word zegt niks, het hoeft niet te betekenen dat er iets mis is, ik was vroeger zelf maar 3 dagen ongi in me stopweek. Je kan testen op het moment dat je strip op is, je zou dus al kunnen testen voor de zekerheid dan zit je niet zo in spanning

Grt

Sandra

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 12:23
baby

Bedankt ga eens testen moet alleen ergens in huis nog testen liggen van sensitest
Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 12:34
Sannie

Je kan beter een dure test gebruiken van clear blue of die van de DA

Die sensitest dingen geven een niet zuiver beeld, het kan zelfs zo zijn dat je positief test terwijl je helemaal niet zwanger bent, zo zit je dus vol zorgen terwijl dat niet nodig is. De testen zijn te gevoelig en aangezien je altijd wel HCG hormoon in je lichaam heb kan het dus te gevoelig zijn.. Ik zou dus kiezen voor een duurdere test dee zijn niet zo gevoelig en testen pas op meer HCG hormoon..

Succes iig

grt

Sandra

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]