Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2008 @ 20:16 danielle | goede avond iedereen, Ik ben er terug had wat problemen met de computer en het is momenteel nog niet echt opgelost maar ik ben er toch, Isabelle, het was hier ieder om beurt de enne nacht was het yentl en yelena en de andere nacht waren het britt en femke en ik ben dan ook al een paar dagen heel onrustig geweest dat ik met mijn eigen geene blijf wist, maar nu hout vast houden is het opnieuw rustig. De kindjes hebben van s'morgens 9u tot s'avonds 20u buiten zitten spelen en ze hebben er echt van genoten hopelijk blijft dit weertje nog wat duren ondanks dat het toch wat mag regenen voor onze groentjes de grond is te droog. Zo ik ben er terug mee weg ga eens kijken of ik nog iemand hopelijk goede raad kan geven. Tot morgen misschien iedereen ![]() |
| 02/05/2008 @ 08:48 danielle | goedemorgen iedereen, we hebben de reden gevonden dat ons kleiste dochtertje s'nachts moeilijk slaapt, er broeide een goede verkoudheid en ne hele zware hoest, en die is nu door gebroken en ze heeft ook in één keer haar vier achterste tandjes bij gekregen, dus nl dat het niet kon slapen had er acharme medelijden mee, maar de verkoudheid is weg het is nu goed werken om de hoest weg te werken. Groetjes aan iedereen ![]() ![]() |
| 05/05/2008 @ 08:40 ABke ![]() | En we zijn getrouwd geraakt!! ![]() Hele leuke dag, Senne best flink geweest, dus we mogen niet klagen ![]() Nu weer werkendag! Gelukkig is het een korte week, plus verlengd weekend! |
| 05/05/2008 @ 10:16 ABke ![]() | En wat is dat juist met dat CMV-ding? |
| 05/05/2008 @ 21:36 danielle | Hallo ABke ne hele dikke proficiat met je huwelijk, het was nog eens goed weer erbij het kon niet op. Geniet van jullie witte bruidsweken ze zijn kort maar fantastisch ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

hihi...

Af en toe wordt Mika nog wel es wakker, maar ik moet ook 1 à 2 keer per nacht naar de wc. Nu al
En als het niet 1 vd 2 vorige dingen is, dan is het wel es mijn man 

doorgekomen. Ik had echt gehoopt dat het deze keer raak zou zijn, ook omdat ik zoveel symptonen had maar ja. Ondertussen beginnen we al aan ronde 9. De moed begint nu wel een beetje te zakken.

Om 13u in 't gemeentehuis van Kampenhout 
Hopelijk gedraagt hij zich een beetje, en vooral hoop ik dat hij goed slaapt.