< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving
23/04/2008 @ 14:45
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Danielle, kan geen kwaad hoor! Ff komen zagen lucht altijd op hihi...

Hopelijk kan je vannacht dan toch een beetje rustig slapen. Gelukkig slaapt Senne hier de laatste tijd altijd goed het nachtje door. En als ik 's avonds moe ben dan doet Joren de avondshift en kruip ik al lekker in m'n bed.

Vandaag heeft Senne voor de eerste keer thuis z'n 150g groentjes opgegeten + nog zo'n 100cc melk. Niet slecht vind ik!

Ben vandaag alweer niet in Planckendael geraakt, en maar goed ook, want als je dat weer bekijkt...
Morgenvroeg sta ik er dus alleen voor. Zien dat vanavond alles klaarstaat voor morgen. Van m'n baas mag ik morgen om 8u beginnen, zo kan ik om 16.30 vertrekken en op tijd Senne gaan halen

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 11:25
Isabelle

Goeie morgen/middag!

't Is alweer bijna weekend se

Drukke dagen achter de rug. Gisteren was het Mika zijn verjaardag. Mijn kleine man is ook alweer 2 jaar geworden. Waar is den tijd...

Zondag is het feestje voor familie en vrienden. We doen BBQ, dus duimen dat het weer ons mee zit

Zijn dus de afgelopen dagen al druk in de weer geweest met nadenken wat we allemaal nodig hebben, lijstjes maken etc...

Hoe is het hier met iedereen?

Ikke, kwam jouw NOD niet dichterbij? Je had toch oa veel witverlies dacht ik hé? Laat je ons weten hoe het is?

Danielle, zijn de kids hun nachten terug zoals het hoort? Maw slaapt iedereen weer behoorlijk?
Hier zijn de nachten soms Af en toe wordt Mika nog wel es wakker, maar ik moet ook 1 à 2 keer per nacht naar de wc. Nu al En als het niet 1 vd 2 vorige dingen is, dan is het wel es mijn man Of hij snurkt, of zoals deze nacht voelde hij zich niet goed.
En zo heb ik NOOIT eens een ononderbroken nacht

ABke, amai Senne eet al goed zijn groentjes hé zeg. Bij Mika was dat een ramp...

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 15:24
ABke

Zal wel weer veel bij komen kijken!
Ik heb gisteren eens gepolst bij Anita wanneer ze terug plaats zou hebben... pas 2010!!
Maar om nu met kindjes te gaan wachten tot dan... dat lijkt me zo stom...

Dit weekend voorspellen ze goed weer, dus dat zal wel meevallen!
Ik heb intussen geleerd dat ik senne tussen 16 en 20u moet wakker houden, anders slaapt hij niet zo goed en wordt hij af en toe wakker 's nachts.

Van die groentjes: Anita krijgt er nog altijd meer in dan ik hoor! Vooral fruit.

En ja hoor! Mika wordt groot ze kunnen moeilijk klein blijven hé

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 15:45
Isabelle

ja Anita had het mij al gezegd, dat je 't gevraagd had. En dat ze voorlopig geen plaats heeft

Amai, en lukt dat om Senne wakker te houden?
Mika heeft toch een hele tijd 3 dutjes gedaan. 's morgens, 's middags en dan nog es rond 17u.
En hij heeft redelijk lang 2 dutjes gedaan. Denk dat het pas een maand of 6 is dat hij maar 1 (middag)dut meer doet.

Allé, nog een 15 minuutjes en ik kan het weekend beginnen. Seffes mijn "kleine" man gaan halen

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 16:45
ABke

Af en toe wordt hij echt wel moe, maar dan slaapt hij nog een uurtje in de zetel in mijn armen

Ik heb Senne gisteren gaan halen, vandaag is het aan oma. Ik geraak nooit om 17.30 in Kampenhout. Gisteren was ik rond 17.45 daar, maar dan was ik wel gestopt om 16.30 (mocht voor een keertje)
Maar eer je hier de straat uit bent, ben je +-15 min verder, 't stad uit, doe er dan nog maar eens 10min bij, dan nog eens een héél klein beetje file op de ring... En als het dan druk is op de Leuvensesteenweg sta ik er weer in.

Achja, we zien wel hoe we het verder oplossen. Ik ben nog niet in verwachting dusja... Plus ik wil volgende keer ook langer thuisblijven. Dus we zien wel

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 20:16
danielle

Online Status
goede avond iedereen,
Ik ben er terug had wat problemen met de computer en het is momenteel nog niet echt opgelost maar ik ben er toch,
Isabelle, het was hier ieder om beurt de enne nacht was het yentl en yelena en de andere nacht waren het britt en femke en ik ben dan ook al een paar dagen heel onrustig geweest dat ik met mijn eigen geene blijf wist, maar nu hout vast houden is het opnieuw rustig. De kindjes hebben van s'morgens 9u tot s'avonds 20u buiten zitten spelen en ze hebben er echt van genoten hopelijk blijft dit weertje nog wat duren ondanks dat het toch wat mag regenen voor onze groentjes de grond is te droog. Zo ik ben er terug mee weg ga eens kijken of ik nog iemand hopelijk goede raad kan geven. Tot morgen misschien iedereen

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 11:04
ABke

Lekker weertje dit weekend!

Zaterdag wel binnengezeten om wat op te ruimen, strijken, kuisen,... (bah!) Maar gisteren een hele namiddag bij mijn moeder buitengezeten.
Ze heeft zo'n half open tentje en daar hadden we Senne in gelegd op een deken en met speelgoed. Hij heeft echt een hele dag heel flink geweest, weinig geslapen maarja, hij was wel altijd vrolijk

Sinds zaterdag heeft Senne weer veel snottebellen. Om de 3-4u doe ik altijd een hele flacon van dat fysiologisch water erdoor. Dat leek gisteren te helpen, maar nu precies niet meer Deze namiddag es ff naar de dokter. Da's nu al enkele weken aan het aanslepen en ik ben het echt wel moe aan het worden.
Tegelijk is er bij mij ook een snotvalling aan het aankomen.

Voor de rest weinig te melden!

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 13:01

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik heb nog niet eerder kunnen reageren omdat ik ziekjes was, een zware verkoudheid en een keelontsteking. Normaal moest ik int weekend nog binnen blijven, maar het mooie weer is me dat niet echt goed gelukt.

@ Isabelle : vrijdag zijn de doorgekomen. Ik had echt gehoopt dat het deze keer raak zou zijn, ook omdat ik zoveel symptonen had maar ja. Ondertussen beginnen we al aan ronde 9. De moed begint nu wel een beetje te zakken.

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 08:36
Isabelle

Hallo allemaal,

Iedereen genoten van het zalige weekend?
Wij wel Het was zondag Mika zijn verjaardagsfeestje en we hebben het mega getroffen met het weer! We hebben de ganse dag buiten gezeten, lekker gegeten en de kindjes hebben flink gespeeld.

Er staan enkele nieuwe fotootjes op mijn profiel

ABke, THE big day komt eraan hé. Alles gereed? Nog niet te nerveus?

Danielle, fijn dat alles terug op z'n plooi is met de kindjes. Da's lastig als ze zo 's nachts wakker worden. Ik vind dat al lastig met 1 kindje, laat staan met 4

Ikke, balen dat de duivels toch weer op bezoek zijn gekomen Kom op, vol goede moed naar de volgende ronde hé!

Nog vandaag werken, en dan laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang weekend
Wie heeft er plannen??

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 22:36
ABke

Plannen? Stressen ja!!

Isabelle, ge komt toch zien hé? Om 13u in 't gemeentehuis van Kampenhout
Morgen kleedje halen, kado'tjes voor ouders en getuigen inpakken, chips gaan kopen,... dan denk dat we er bijna zijn

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 08:48
danielle

Online Status
goedemorgen iedereen,
we hebben de reden gevonden dat ons kleiste dochtertje s'nachts moeilijk slaapt, er broeide een goede verkoudheid en ne hele zware hoest, en die is nu door gebroken en ze heeft ook in één keer haar vier achterste tandjes bij gekregen, dus nl dat het niet kon slapen had er acharme medelijden mee, maar de verkoudheid is weg het is nu goed werken om de hoest weg te werken.
Groetjes aan iedereen

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 13:16
Isabelle

ABke,

Alvast al een dikke proficiat voor morgen!! Probeer er toch een beetje van te genieten.
Ik zal zien of ik er geraak, maar ik denk het eerlijk gezegd niet

Mika hebben we deze morgen afgezet bij mijn nicht voor gans het weekend. Ik mis hem wel al hoor Hopelijk gedraagt hij zich een beetje, en vooral hoop ik dat hij goed slaapt.

Morgenvroeg eindelijk nog eens naar de gyne, ik kijk er zo naar uit!!

Danielle, ja een verkoudheid én hoesten én 4 tanden... logisch dat het schaapke niet goed sliep hé. Veel beterschap voor je dochtertje!

Ik ga deze NM een beetje rusten, wat strijken (strijkmand puilt uit ) een uitgebreide douche nemen, en rond 18u worden we verwacht voor een BBQ bij vrienden.

Groetjes!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 08:40
ABke

En we zijn getrouwd geraakt!!
Hele leuke dag, Senne best flink geweest, dus we mogen niet klagen

Nu weer werkendag! Gelukkig is het een korte week, plus verlengd weekend!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 09:02
Isabelle

Proficiat ABke!

En je hebt geluk gehad met het weer hé, 't was prachtig!

Wij hebben ook een heel fijn weekend gehad, enorm genoten.

Zaterdagmorgen naar de gyne geweest en alles was in orde met ons ukkie. Hij/zij was 4 cm "groot" en goed aan het bewegen.
Ook super goed nieuws gekregen vd gyne: ben ondertussen immuun voor 't CMV. Hele opluchting!

Zeg ABke, jij had toch al eens geïnformeerd voor dat familie-abonnement op Plankendael hé? Hoeveel was dat ook alweer? Ik denk toch dat ik dat ook ga nemen
Mika is zaterdag daar geweest met mijn nicht, en vond het blijkbaar zéér leuk.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 09:46
ABke

Hoi Isabelle,

abonnement is 137 euro, en met parking komt er nog 11 euro bij.
Heeft je nicht niemadn tegengekomen die getrouwd was? Wij hebben onze foto's gaan nemen in Planckendael.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 10:16
ABke

En wat is dat juist met dat CMV-ding?

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 11:31
Isabelle

ah, dus jij hebt dat abonnement al gekocht dan?
We kunnen dan misschien samen af en toe es gaan wandelen?

Ivm CMV... Toen ik zwanger was van Mika was ik nog niet immuun en moest ik opletten en elke maand bloed nemen om te checken.
Dus met deze zwangerschap ben ik 2 weken geleden voor het eerst weer bloed gaan geven, om de cmv te checken.
En blijkbaar heb ik dus ergens tussen de geboorte van Mika en voor deze zwangerschap het virus opgelopen, en dus nu ben ik immuun.
Moet dus nu niet meer zo erg opletten met speeksel en urine o.a., wat niet makkelijk is.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 21:36
danielle

Online Status
Hallo ABke

ne hele dikke proficiat met je huwelijk, het was nog eens goed weer erbij het kon niet op. Geniet van jullie witte bruidsweken ze zijn kort maar fantastisch

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 21:37
ABke

Ah fijn dat het dan nu voorbij is!

Ik moet nog een pasfoto van mij gaan zoeken (die van Joren is in orde) en dan moet ik dat in orde gaan maken. Zeker met zo'n weer als afrgelopen dagen is het wel fijn om te gaan wandelen. Plus dit weekend gaat Joren het onderstel tot buggy ombouwen en gaat de voiturebak dus de doos in! Ook wel fijn voor Senne, zo kan hij alles beter zien {content}}

Zo, hier slapestijd, ben nog altijd supermoe , maar nog een dagje werken en dan kan ik woensdag lekker uitslapen

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 12:05
Isabelle

Hallo,

Heerlijk weertje weer vandaag! Hopelijk morgen ook nog!

ABke, weet jij toevallig of je dat abonnement kan laten maken wanneer je voor het eerst naar Planckendael gaat, of moet dat via dat inschrijvingsformulier dat je moet opsturen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >