[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/04/2008 @ 23:59![]() | bedankt voor je bericht. ik ga zo meteen even kijken naar de andere tips! kan ik foliumzuur gewoon bij de drogist kopen? |
| 26/04/2008 @ 16:38 debo | Hey het is inderdaad goed om al te beginnen met folium omdat door het pilgebruik het foliumgehalte in je lichaam naar beneden gaat. Om het terug op peil te krijgen, neem je dus best folium in voor je zwanger bent. Je kan het zo kopen bij de apotheker.Ikzelf neem omnibionta pronatal, een combinatie van vitamen en folium. Door erfelijkheid, had ik een grotere kans op een open ruggetje, zeker bij een jongen, maar mijn baby was heel gezond. |
26/04/2008 @ 21:19![]() | oke super bedankt!!! ik ga deze week nog de fpliumxzuur halen!! Nog meer tips? |
| 06/05/2008 @ 13:40 jokske ![]() | ik slik dit al van september, helaas nog niet zwanger, je mag het gewoon doornemen, ook een lange tijd... |
17/05/2008 @ 10:28![]() | ik slik het nu gewoon elke dag zoals aangegeven op de bijsluiter..maar soms vergeet ik hem. is niet zo heel erg toch nu ik nog niet zwanger ben? |
| 17/05/2008 @ 11:17 debo | Natuurlijk is dat niet erg. das niet zoals de pil hé |
| 20/05/2008 @ 16:56 debo | Ik vergeet het ook wel vaak hoor. Nu leg ik het in de keuken, dus zie ik het gewoon =>minder kans dat ik het vergeet... |
| 20/05/2008 @ 18:53 kaat | mag je dat ook al nemen als je de nuvaring nog hebt. Wij willen er over 2 maandjes mee beginnen maar kan dat nog samen. Heeft dat effect op de werking van het foliumzuur???? |
[Reageer]

Gebruik van folium voor je zangerschap?

:
dus daar moet ik ff een systeem in vinden