Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/04/2008 @ 17:42 Lies ![]() | Joepi Joepi Joepi! Gefeliciteerd hoor Pukkel! Zo'n heerlijk nieuws op zo'n heerlijk zonnige dag, kan niet meer stuk hè! Geniet er maar lekker van, 't is je van harte gegund! |
27/04/2008 @ 00:16 ![]() | Pukkel, wat goed! Het is je ontzettend gegund! Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van! |
| 28/04/2008 @ 09:27 Jelana ![]() | Pukkel, proficiat!!! ![]() |
| 30/04/2008 @ 14:18 gordijntje1406 ![]() | Lotte: das super!!! Heerlijk gevoel is dat he als de echo goed is. Geniet ervan!! |
| 01/05/2008 @ 12:05 gordijntje1406 ![]() | K zit net even t lijstje te bekijken en ik zie dat ik gewoon de jongste ben!! |
| 03/05/2008 @ 13:11 Nens ![]() | Is mijn banner nu veranderd?? |
| 03/05/2008 @ 13:12 Nens ![]() | Huh, nu is ie helemaal weg?? |
| 03/05/2008 @ 13:15 Nens ![]() | Aha... daar is ie weer. Dikke kus van Nens |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Je bent zwanger! Geweldig meid, van harte gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! 

ze zijn nog volpp aan het werken! We hebben ook pas elektriciteit vanaf 6/6, dus dat zal het vroegste zijn dat we effectief er gaan wonen. En dan vanaf morgen terug bij mama en papa gaan 'wonen'
gelukkig vertrekken die woensdag voor een maand op vakantie want ik zou het niet kunnen zo terug thuis wonen. Ben er al weh sinds mijn 17e!
er eindelijk zijn. Misschien ook wel goed dat jullie het nu een plaatsje kunnen geven en verder kunnen naar de volgende ronde. 
Ach, we zien wel...we mogen de moed nog niet opgeven hé er zijn er die ergere tijden hebben meegemaakt!
!
Gertje