[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/04/2008 @ 08:42 Viviane | Dag mama's, Hier bij ons is het ook zo.... ook wij weten niet waaraan precies ons zoontje is overleden.... Nu iets meer van twee jaar geleden.... Hij was wel zeer prematuur geboren, en had problemen met zijn longetjes.... Na bijna 10 maanden is hij heel plots in de armen van zijn papa overleden.... De dokters dachten dat het te wijten was aan een hartdecompensatie....Wij hebben geen autopsie laten uitvoeren.Dus eigenlijk zullen we het nooit weten... en daar moeten we dus mee leven.... ![]() Veel liefs, Viviane |
| 28/04/2008 @ 10:18 Viviane | Hey, Ja, ons zoontje was thuis.... De eerste 5 maanden heeft hij op neonatologie gelegen.... Daar heeft hij echt vele waters moeten doorzwemmen.... Maar uiteindelijk had hij het gehaald en mocht hij mee naar huis.... Thuis hebben ge gelukkig nog 5 maanden gekregen om eindelijk met hem als gezinnetje te mogen leven, en al onze liefde te mogen geven.... Tot op die dag.... totaal onverwacht.... ![]() ![]() ![]() ![]() Ondertussen hebben we nu een broertje gekregen, hij maakt zoveel goed, maar het blijft pijn doen.... Het verdriet gaat niet weg, en ik mis hem meer en meer... Hier kan je alles lezen over ons zoontje: http://www.timmekemonteiro.vlindersite.nl Veel liefs, Viviane |
| 29/04/2008 @ 09:09 Viviane | @nneke, Dank je wel voor al die lieve woorden!!!!! Ik hoop dat jullie snel de uitslag zullen weten en dat het allemaal wel zal meevallen met het oog op een volgende zwangerschap!!!! Ik duim alvast mee voor jullie...!!! Fabian had dus ook van die mooie donkere ogen....?!!!! ![]() ![]() Prachtig gewoon....Heel veel liefs, Viviane |
[Reageer]

Wachten op diagnose

De dokters dachten dat het te wijten was aan een hartdecompensatie....Wij hebben geen autopsie laten uitvoeren.