Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/04/2008 @ 11:32 a ![]() | Hier weer niks ... ![]() |
| 28/04/2008 @ 11:56 Patje ![]() | hey kop op anouk... ben je nu enkel aan clomid? wat zegt de gyne? hoelang moet je met clomid proberen? dikke ![]() Pat |
| 07/05/2008 @ 09:01 a ![]() | Bedankt Nathalie voor de peptalk en dat je jullie verhaal met me deelt. Het zit inderdaad veel in het koppeke , maar hoe hard ik het ook probeer ik kan het maar niet van me afzetten . Ondertussen vind ik voor deze maand wel weer terug de moed en hoop ik na mijn bezoekje bij de gynaecoloog de wereld weer aan te kunnen ! Stuur me anders een PB'tje met je mailadres ? Dan bezorg ik je een prijslijst . We Doen ook koude shotels maar die staan nog niet op de prijslijst dus die zullen we dan nog toevoegen . Je moet maar kijken .. het is altijd vrijblijvend dus "no hard feelings" hoor . Wij kijken zelf ook altijd rond en overwegen verschillende mogelijkheden. Het geen wat we nu doen is allemaal erg uiteenlopend. Zoals ik al schreef een communiefeest met oesters en kreeft en we hebben er 1 met beenham en voor de kinderen frieten met bitterballen en frikandellen. We willen de website nog aanpassen met prijslijsten etc maar dat staat nog even in de kinderschoenen . We werken binnenkort ook samen met http:// www. docdok. be/ |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's uit Bassevelde en omstreken

kleddernat en vol zand, gezellig hé

tjes er zijn valt alles weer zo zwaar ... volgende maand de 1ste kraambezoekjes op de agenda en het had ook die van mij moeten zijn
tranen weer in overvloed 

Ik ben nog aan het bekijken hoe en wat, op restaurant, zelf koken, traiteur,... Maar we willen het wel een beetje economisch houden