Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/04/2008 @ 14:02 bengel | Hoi dames, mag ik er ook bij? Ik ben op 2 maart gestopt met de pil. De eerste ronde was zonder resultaat. Ronde 2 wordt spannend, want ik ben 1 dag overtijd enmijn buikje kriebelt een beetje... @ Natalie: Een vriendin van mij heeft deze zomer ook een curretage moeten laten doen, maar ondertussen is ze al 19 weken vrolijk zwanger. Zij was er toen ook helemaal niet goed van... |
| 28/04/2008 @ 14:33 teunie ![]() | hallo Bengel welkom! spannend hoor! ben je erg regelmatig? ik laat zeker vandaag nog weten hoe het is gegaan. nog effe wachten bah..... groeten Teunie |
| 28/04/2008 @ 14:48 bengel | Ik duim voor je straks. Ik heb net een test gedaan en die was positief ![]() |
| 28/04/2008 @ 19:25 Tessa ![]() | Hey bengel,welkom en gefeliciteerd Teunie,ik ben benieuwd!!! |
| 29/04/2008 @ 20:36 Tessa ![]() | teunie,fijn dat alles in orde was! Vandaag 2 weekjes en ik mag ook alweer ![]() |
| 29/04/2008 @ 21:25 bengel | Dank je Ik voel me alleen wat lastig door de pijn in mijn onderbuik. Vervelende krampjes zeg... Of is dat normaal? Spannend die echo's! |
| 01/05/2008 @ 11:44 Dreamer* ![]() | Dames, mag ik mij er even bijvoegen. 18maart gestopt met pil, zit nu in de 2de ronde ![]() Succes aan de klussers, En proficiat aan de zwangeren! ![]() |
| 07/05/2008 @ 07:15 teunie ![]() | Hallo Waar is iedereen? zeker genieten van het mooie weer he Ellen begint het al weer spannend te worden? Groetjes Teunie |
| 09/05/2008 @ 19:56 Natalie ![]() | We beginnen er terug aan met volle moed, maar ik denk als die eerste echo er weer aan komt dat ik toch met een bang hartje er naartoe ga. Eens goed slapen kan deugd doen :-) |
< vorige pagina | volgende pagina >

Pas gestopt!
Teunie

er zat ongeveer 40 euro in en mijn pin pas is weg. ik baal enorm. wat en gedoe meteen nieuwe pasjes enz.
) zwierden alle kanten op. Volgens de gynaecologe zijn meestal meisjes rustiger dan jongens dus zou het volgens haar wel eens een jongen kunnen zijn.
of