Hallo!
Onze Cisse doet het uitstekend!! Hij weegt al 5,140 kg (wel met pamper aan), meet 57,5 cm en zn hoofdomtrek is 39,5cm, en voor de rest was ook alles prima in orde, hij heeft zelfs gelachen naar de dokter van Kind en Gezin! Het beste bewijs da em da dus ook al kan!
In totaal is hij op 5 weken dus 1 kg bijgekomen en 6 cm gegroeid, en hij zat bij alles 1 lijn boven het gemiddelde.
Goei melk hé! Da's wel motiverend om toch lang borstvoeding te blijven gegeven, da hij het zo goed doet, alleen maar door mijn melk!
LcKe, ik had da ook redelijk snel. Ben zelfs een paar keer bijna flauwgevallen omdat mijn broek te hard spande in mijn buik (was alleen als ik lang gezeten had en dan rechtstond). Toen ben ik ook wel direct zwangerschapsbroeken gaan kopen ze! Hoop da het misselijk zijn snel overgaat, da je meer kan genieten!!!
Anne, je kan altijd 15 augustus nog proberen???

De scholen en winkels en zo vieren moederdag hier ook nu zondag, maar eigenlijk is het hier pas 15 augustus (tis hier al Antwerpen hé!). Geert zijn ma moet dus ook wachten tot 15 augustus, weet ni of Geert nu extra aan mij denkt??? Maar ik moet voor mijn mama in ieder geval wel nog iets zoeken (die wonen in Wezemaal) en 't is de eerste keer da ze 2 keer moeder is (mama van 4 kinderen en nu ook 'groot'moeder).
Hoe staat het met de bouw??? Zie jij het nog zitten met uwe dikke buik??
Lieke, een tweede komt hier sowieso nog, dus ik kan alles nog wel is meemaken!!! Zal er dan maar al extra van genieten, want een derde is nog ni zeker (ik wil wel, maar geert wil er maar 2, maar met 2 ben ik natuurlijk ook al heel content, de eerste is toch al een schatje!)
En Geert heeft mij gisteren laten weten da hij absoluut niks ga doen op de babyborrel, en da em alleen maar wilt da de mensen het goed vinden... Jeej voor mij, mag (moet) dus echt alles zelf doen...

Maar de familie komt wel helpen dus alles komt wel in orde!
Dada, Leen x