Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/04/2008 @ 19:01 snuitje ![]() | amai zalig heleen zo'n korte cyclus ! Zeker als je evenzeer een eisprong hebt ! Klus goed en veel succes ! |
| 27/04/2008 @ 18:58 snuitje ![]() | oh mel wat jammer ! Kom eens hier meisje... ![]() Betekent dat dat jullie nu een rustpauze gaan inlassen? |
| 27/04/2008 @ 20:25 Keun ![]() | Mel ik las net je profiel...dit is gewoon geen leuk verhaal om te lezen! Ik hoop dat het jullie zal lukken, je komt er wel! ![]() ![]() |
| 27/04/2008 @ 21:28 Keun ![]() | aaah mel tof dat je de toekomst positiever inziet ! Veel sterkte in ieder geval !!! En hopen op een beebje natuurlijk ![]() |
| 27/04/2008 @ 21:47 jokske ![]() | hopelijk mag ik ook in 2009 bevallen van een gezond kindje... |
| 27/04/2008 @ 22:40 Dreamer* ![]() | Ik hoop dat 2009 hier ook goed nieuws brengt. En al zeker Januari 2009 ![]() ![]() |
| 28/04/2008 @ 22:02 snuitje ![]() | dankje mel... ben er ook blij om! |
| 29/04/2008 @ 08:05 jokske ![]() | mel, met medicatie zal je u kunnen helpen, veel mensen hebben pco. |
| 29/04/2008 @ 12:58 ann | Klinkt goed Snuitje! Een mooie cyclus en heel waarschijnlijk een eitje! Klussen maar zodra de weg zijn !!! Veel succes |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

aangekomen dus het laatste beetje hoop dat we hadden op een natuurlijke zwangerschap is weg, ik hoop dat we ooit een wonder mogen krijgen

want nu pas besef ik dat we helemaal opnieuw moeten beginnen. Er overvalt mij dan zo'n angst, maar ja vandaag zien we het al wat positiever in.
.
of een
mogen verwachten.