< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » door mirena spiraal opgezwollen buik

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
door mirena spiraal opgezwollen buik
25/02/2008 @ 22:08
logan

Online Status Bekijk profiel
hey

ik heb een vraagje heb siens maart 2007 (dus bijna een jaar)
een spiraal! siens dien heb ik een zeer opgezwollen buik
percies dat ik zwanger ben! de zwelling was even weg geweest maar nu zweld mijn buik weer op vind dat erg verveelend is dus mijn vraag is zijn er mensen hier dat dat ook hebben

groetjes wendy

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 12:33
Bieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Daar heb ik gelukkig geen last van, maar ik heb het wel nog al gelezen op andere fora of topics, dus blijkbaar zijn er wel mensen die er last van hebben...

Groetjes

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 12:43

hallo logan,

ik heb ook een mirena-spiraaltje. neen, geen last van opgezwollen buik. heb ook een vraagje. krijg jij je regels nog?
ik heb ze juist weer ff. gehad, een paar dagen en ik kom met een dun maandverband per dag toe. wel leuk eigenlijk. alleen weet ik nu niet wannneer ik ze ga krijgen en met de pil wel.
nog iemand ervaringen over het mirena-spiraaltje?

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 13:22
logan

hey
ik krijg mijn maanstonden niet meer dus super he
mijn maanstonden zijn uit gebleven siens een paar maanden na het inbrengen van spiraal denk een maand of 5erna had ook zo weinig bloed verlies dus hopen maar

groetjes wendy

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 14:27

Ik heb een dik jaar een mirena spiraaltje gehad maar op aanraden van de gyn er terug laten uitnemen. Ik had enorm veel bijwerkingen. Ik ben nu terug aan de pil 'Yasmin' en alles is veeeeel beter

Bijwerkingen waren niet om te lachen. Ik bleef mijn regels hebben, had veeeeel witverlies, geen zin om te vrijen, humeurig, ...
Ik had ook een dikke buik, ik kon zelfs zien aan welke kant ik mijn eisprong had. Als ik dan op mijn rug ging liggen zag je zo een bult te voorschijn komen, ofwel links ofwel rechts.

Het kan dus wel van je spiraal komen.
Dus best eens even naar de gyn op controle. Die van mij zag toen meteen dat mijn lichaam niet zo happy was met het spiraaltje

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 22:51

hallo wendy,

ja, dat ik mijn regels binnenkort ook niet meer krijg. ik heb het spiraaltje van eind november. dus dat is nu zo'n 3 maanden.

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 20:46
Kimmetje

Hey Wendy,

Ik heb mijn spiraaltje nu bijna vijf maand en heb ook héél veel last van een opgezwollen buik. Het ziet eruit of ik ben vijf maand zwanger. Ik ben het echt zo beu! Ik voel mij steeds slechter en lijk in niks meer op wie ik vroeger was. Ik ben humeurig, heb pijnscheuten in mijn buik, ... Heb jij jouw spiraaltje ondertussen laten verwijderen? Zoja, wat zijn je ervaringen nu? Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik voel mij echt slecht.

Groetjes Kim

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 10:41
Kimmetje

Niemand?

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 00:31
JOJO

Online Status
ik heb mirena spiraal heb in het begin heel veel buikpijn gehad nu niet meer maar ik wordt nog wel elke maand mijn regel maar 3dagen en dan ben ik er weer van af maar met er uit halen heb ik geen ervaring mee het is mijn eerste spiraal pas

groetjes jojo
Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 20:55
logan

hey kimmetje

hoo wat ambetant seg wel heb nog altijd mijn spiraal !
en met grote verbazing heb ik deze week mijn maandstonden gekregen
en mijn buik is weg !!!!!!!plat is hij leuk dat het is kan in broeken van vroeger raar allemaal ben toch aant overwegen om de mijne weg te halen denk dat ik mijn maandstonden moet hebben dat het daar door het krijg (dikke buik )weet niet wat jullie denken maar voor me eigelijk veel beter ook weer goed gezind en zo wel denk dat ik op jou antwoord geantwoord heb 14 mei moet ik op controle laat jullie iets weten als ik meer weet
kimmetje strekte meid je bent niet alleen he als je een babbel wil slaan ben ik voor jou he

groetjes wendy x

[Laatst gewijzigd door logan - 01/05/2008 @ 21:02] - Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 22:17
Kimmetje

Bedankt voor je reactie Wendy. Ja ik denk hoe langer hoe meer ook dat het aan die maandstonden ligt. Ik heb alleen de eerste keer mijn maandstonden nog gehad en nu niet meer. Wel regelmatig eens krampen maar er komt niet echt iets van. Bedankt voor de steun. Het doet deugd om te weten dat ik niet alleen ben.

Groetjes Kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]