< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » gezocht: 30+ ers voor de 1e x zwanger

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
gezocht: 30+ ers voor de 1e x zwanger
10/04/2008 @ 22:51
Lieve

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Poukie,

Ik heb een keizersnede gehad en ik gaf borstvoeding hoor.
Vanaf dag één, alleen wou Hanne niet drinken de eerste dag.
't is te zeggen ze is geboren om 13u47 en begon pas te drinken 's anderendaags om 14u. De eerste dag moest ik in bed blijven, dus kon ik Hanne niet oppakken om bv in badje te doen. De tweede dag mocht ik er wel uit, maar mocht op een stoel het badje volgen (een verpleegkundige gaf uitleg en deed het voor).
Verder zijn hier ook trappen in huis en als ik die tree per tree naar boven kroop geraakte ik er wel.
Het enige lastige dat ik vond is omdraaien in bed. Dan had ik het meeste last van de snede.
Maar laten we hopen dat je baby nog draait hé!
Hanne draaide zich op week 32, de jouwe misschien ook maar later hé!
Moed niet verliezen hoor!

Kim,

Wat een nare ervaring! Maar gelukkig is alles goed hé!
Wel terug gaan als je je ongerust voelt hoor!
Een ongeruste moeder is ook niet goed voor de baby!
Ik merk hier ook dat Hanne me soms heel goed aanvoelt!

Groetjes aan allen

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 18:55
Kim 1975

hey dames ..

ja ja ik hoop en duim dat het geen keizersnede wordt voor jou hoor!!! Laat ons hopen op nog een mooie tuimel daarbinnen:-)

Lieve .. wat fijn nog eens van je te horen. Gaat nu al wat beter met je dan? Fijn hoor.. en met Hanne alles ok?
Trouwens ja ja .. als ik iets voel dat ik niet ken .. of niet meer voel of wat dan ook van ongerustheid bemerk dan ga ik terug hoor. Ik heb trouwens niet voldoende afspraken bij de gyne omdat hij met vakantie gaat enz .. en hij heeft niet echt een andere dokter daar bij hem zitten .. dus als er tussen de afsprake iets is .. direct vertrekken en gaan laten kijken aan de monitor. :-) wees gerust ..

Ik wilde maar even komen vertellen ..

IK BEN IN VERLOOOOOOOFFFFFF nu :-) hehe eindelijk :-)

knuffel
kim en

[Laatst gewijzigd door Kim 1975 - 11/04/2008 @ 18:57] - Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 17:50
Lieve

Kim,

Wat leuk voor je! Ik ga morgen voor 't eerst terug werken!
Halftijds: werken op maandag en donderdag, woensdag om de veertien dagen. Mijn moeder vangt Hanne op. Mijn vader tijdelijk ook want die wordt dinsdag geopereerd aan spatadders en ergens in mei aan 't ander been. 't Zal even wennen zijn en weer andere regelmaat proberen te krijgen.

Groetjes,

Lieve

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 12:55
Lilian33

Hoi hoi mama's !

Ik ben er ook weer eens !

Joh Kim wat erg dat je zo behandeld bent zeg. Jij hebt wel erge pech steeds daar in het ziekenhuis ! Zit je al de hele tijd in de stress !

Poukie ik duim voor je dat het geen keizersnede wordt. Ik heb daar geen ervaring mee. Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven ? In Belgie krijg je geen kraamhulp thuis ofwel ?

Lieve wat een schatje Hanne. Is inderdaad erg leuk om foto's te zien. Onze laptop is kapot en op deze pc heb ik geen foto's staan, dus mischien binnekort vanuit hier weer een update.

Hier gaat alles oke. Colin slaapt niet meer in de wieg maar in het ledikantje. Die hebben we natuurlijk weer gewoon langs ons bed gelegd want kan hem niet missen hihi
De borstonsteking is vooralsnog onder controle. Zolang ik geen veranderingen voel, hoef ik pas over 3 maanden terug op controle. Wel moet ik nog aantal malen per dag de borst ( de wond) spoelen met water.

Nou, ik ga nu maar weer eens even spoelen aangezien Colin toch even lekker ligt te slapen...

Groetjessssssssssss allemaaaaaaaal

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 13:39
sanne

Hoi allemaal,

Lilian, wat goed dat de borstonsteking onder controle is! Je zal wel opgelucht zijn. Colin wordt precies al een flink ventje, dat hij al in z'n ledikantje slaapt . Bij ons staat de anieke kinderwagen (familiestuk) al sinds dit weekend naast ons bed, voor de eerste weekjes (dat ding is te onhandig om als echte kinder wagen te gebruiken)Ben is benieuwd of ik het aankan om nadien de baby te verhuizen naar het eigen kamertje...

Kim, geniet maar flink va je welverdiende rust!! Heb je nog wat tijd om de laatste dingetjes rustig in orde te maken.

Lieve, Wat goed dat Hanne zo ver op haar curve zit!! Ze zal wel rap groot zijn

Poukie, heb je de baby intussen al voelen draaien? Ik vroeg me af of ze in het ZH je baby niet manueel proberen te draaien... Bij babyboom heb ik dat al zien doen, dan zitten ze in je buik te kneden en te duwen tot hij goed ligt. Doet wel beetje pijn, maar dan hoef je geen keizersnede.

Bianca, alles goed met jou en je kleintje?

Vandaag weer een echo gehad. Onze baby staat flink voor op de groei en weegt nu al ruim 1kg!! Dat is 2,5 weken voor op de curve. Volgens mijn gyn is dat heel goed, omdat hij nogmaals hamerde om heel alert te blijven nu opdat de cerclage kan beginnen bloeden. Dat zou het begin kunnen zijn .... Ook harde buiken zijn bij mij niet gunstig. Vrijdag moet ik naar het ZH voor de suikertest en terwijl we wachten moet ik opnieuw aan de monitor. De gyn vertrouwt het niet erg omdat ik 's avonds al zoveel harde buiken heb. Blijft alles toch rustig daar binnen en geen problemen met de cerclage, dan knipt hij het los op 37w,maar vanaf dan zei hij kan het elk uur komen. Dat is nog 11w dus.

We gaan volgende maand maar is in actie schieten om alles af te werken (kaartje, doopsuikers, kamertje, kleertjes wassen,...).
Mijn ventje gaat vanaf 1 mei al niet meer het buitenland rijden voor z'n werk. Want we zijn bang dat hij daarmee een plotse bevalling zal moeten missen. Dat zou jammer zijn!

Geniet nog van jullie werkweek (Poukie de laatste loodjes... toch?)

Liefs Sanne

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 08:49
Poukie

Hé Lilian,
Ben blij voor jou dat die borstontsteking eindelijk onder controle is. Dat zal wel een opluchting zijn. Jouw manneke groeit goed door hé.
Wij hebben het bedje ook in onze slaapkamer geplaatst. Lekker dichtbij voor als ik borstvoeding geef

En Lieve, heb je je draai al terug gevonden op het werk? Ik denk dat dat niet zo eenvoudig is hé. Hopelijk vangen jouw collega’s je goed op.

Sanne, alles loopt goed hé meid! Ben echt blij voor je.

En Kim; verveel je je nog niet tijdens je verlof

Ik kijk er ook al naar uit. Normaal blijf ik werken tot de 25ste april, maar mijn gyn heeft me aangeraden om daar toch nog is over na te denken om toch maar een paar daagjes vroeger thuis te blijven, wnat inderdaad, die laatste loodjes beginnen te wegen. Ik zit nog steeds een dikke week voor op schema en ons kindje is jammer genoeg nog niet gedraaid. Om het uitwendig te laten draaien heb ik net iets te weinig vruchtwater en mijn gyn wil het niet riskeren om zo mezelf of erger nog, ons kindje te kwetsen.
Ik probeer zo veel mogelijk positieve dingen te verzamelen over een keizersnede, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets ga missen. Ik ben zo bang dat ik fysiek niet in staat ga zijn om voor mijn baby te zorgen zoals het hoort. Ik heb in het verleden al twee operaties gehad aan de buik (1 keer blinde darm en 1 keer hebben ze een halve meter darm weggenomen) en ik weet nog heel goed dat ik serieus wat tijd nodig heb gehad om te recupereren. Ik weet wel dat dit niet hetzelfde is, maar toch.....
Enfin, we zien wel; Als het zo is, dan is het zo hé; Een geluk dat er keizernsedes bestaan, anders hadden we wel eens een écht probleem kunnen hebben.

Dames, ik wens aan iedereen een prachtige dag toe en tot schrijfs

Poukie
en of

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 11:07
Lilian33

Hoi hoi,

Zo, tis nu serieus aftellen voor Poukie en Kim...Alles klaar? Spannend he ? Ik leef met jullie mee. Natuurlijk ook met Sanne en Bianca die nog een tiental weekjes te gaan hebben....

Hier alles rustig. Ik ben mijn zwangerschapskleding aan het verzamelen voor..................MIJN ZUS ! Is nu 12 weekjes zwanger en verwacht de baby in november. Ben benieuwd of het een jongetje of meisje wordt hihihi

Nou, ik blijf het hier in de gaten houden hoor ! Ik kan niet zoveel checken aangezien de laptop kapot is en ik steeds boven op de "oude" pc moet kijken.

Fijn weekend !!!

Groetjessssssssssss Lilian !

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 15:48
sanne

@ Lilian, wij beginnen ook stilaan af te tellen hoor!
Gisteren nog op kraambezoek geweest vlak voor mijn suikertest... was meteen smoorverliefd op dat kleine babytje!!!
Er lag er nog eentje op de kamer (2pp kamer) dat geboren was met 36w. Beetje kleiner, maar wel heel erg mooi!! Het begint eindelijk flink te kriebelen bij mijn ventje nu!! Mag hij die energie gaan gebruiken om ons ukje's kamertje af te werken

@ Kim, nog niks op komst meid? Je staat er nu wel vlak voor he! Alvast veel succes hoor!!

@ Poukie, ben je intussen al lekker van je zwangerschapsverlof aan t genieten? Voor jou komt het nu ook heel kortbij he! Hoe zit het trouwens met de pijn? Is die intussen al wat verlicht?

Hier alles heel goed. Maandag mag ik bellen voor de uitslag van de suikertest. Hopelijk is die ook goed. Ben ook nog even langs de monitor moeten gaan van mijn gyn, maar mijn buikje was rustig. Alee ja, geen harde buiken zal ik zeggen. Want kleine ... was flink tekeer aan t gaan!! Ook vandaag weer een turbulente dag in mijn buikje. Te weinig beweging zou niet goed zijn, maar wat zeggen ze over te veel??
Intussen ben ik gestart met het uitwassen van de kleertjes en het linnen. Daar is wel wat werk aan zeg!

We hebben intussen ook al een staaltje verf op de muren gezet en ja, dat wordt het! Ben nu ook bezig met cartoontekeningen op de muren te zetten als proef. En ik ga ook aan de gordijntjes beginnen. Nu dat het allemaal nog kan he...

Iedereen nog een fijn weekend, geniet morgen van de zon, en tot later!

Liefs Sanne

[Laatst gewijzigd door sanne - 19/04/2008 @ 15:50] - Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 10:02
Kim 1975

hey lilian wat fijn voor jullie dat nu ook je zus een kindje gaat krijgen .. is het haar eerste of waren er al meer? niet dat dat verschil maakt natuurlijk:-) De kindjes zijn dan dicht bij elkaar qua leeftijd en dat is tof voor neefjes en nichtjes toch :-)

neen hoor Sanne .. hier nog geen gerommel .. donderdag nog naar de gyn geweest en hij heeft duidelijk gezegd dat ze er goed voor zit .. en dat ze groot genoeg is enz .; 3.100gr maar .. het zal nog niet voor vandaag of morgen zijn :-) Ik ben benieuwd... ik zal maar wat bezig blijven want er zo op zitten wachten dat gaat veeeeeeeeel te lang duren denk ik hihihi ..

We tellen natuurlijk af ja .. nog 18 dagen tot uitgerekende datum hihihi .. maar dat kan natuurlijk nog twee weken eerder of zelfs later zijn... Ik hou jullie op de hoogte hoor!

Goed trouwens Sanne dat je met de kleuren enz lekker aan het rondkomen bent. Wij hebben onze verhuis nu gepland voor de maand augustus. Dan ben ik nog thuis en dat lijkt me wel een aangename periode om te verhuizen. Alles baadt in het zonnetje .. en dan stap je toch al wat makkelijker rond met sjouwen van dozen en uitpakken enz .. EN we kunnen altijd was afleiding en verkoeling zoeken in onze tuin of op ons terrasje dan he .. We willen echt nog deze zomer toch iets aan ons huisje hebben hoor! Zeker aan ons tuintje... Ik heb nog nooit een tuin gehad weten jullie .. altijd op appartementjes gewoond of in een huis met een klein koertje .. WIJ gaan zoooo genieten ... echt waar!

@poukie .. neen hoor van vervelen geen sprake ik denk dat ik dat thuis zijn veel te goed gewoon kan worden hihihi ... Ik geniet er zooo van om alles op mijn gemakje te doen. Ik moet natuurlijk wel zeggen dat ik echt nu op het laatst serieus last heb van vermoeidheid. Ik heb dit hele weekend dan eigenlijk ook alleen maar gezeten, gelegen en gehangen en dat was zaaaaaalig .. zonder schuldgevoelens enz .. nu haal ik mijn schade wel heel rustig in hihihi En hoe gaat het bij jou tijdens deze laatste loodjes?

Voila hier ga ik het even bij laten .. tot gauw hoor dames en laat zeker maar af en toe wat horen want ik ben ook benieuwd wie hier de volgende gaat zijn met het goede nieuws :-)

DIkke knuffels
Kim en

[Laatst gewijzigd door Kim 1975 - 21/04/2008 @ 10:04] - Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 12:16
Lilian33

Genieten jullie ook zo van het mooie weer ?

Ik vraag me af hoe jullie babykamers eruit zien......

Groetjesss van ons !
Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 13:22
sanne

Hoi Lilian,

Heerlijk he dat zonnetje en warme temperaturen! Daar zat ik na 6 maanden thuiszitten al heel lang op te wachten!!

Ons kamertje is nog niet af. Maar we gaan daar volgende maand stilaan aan beginnen. De kleur is al gekozen. Die gaan we wel neutraal houden voor een eventueel volgend babytje. Het wordt pastelblauw. De kamer heeft een schuine wand die met lichte panelen zal worden afgewerkt. De kleur van de meubeltjes is geloogd grenen. Op de muur komt een band met figuurtjes van Windell. Die teken ik zelf op de muur.
De vloer wordt laminaat in antiekkleur. Ben zelf erg benieuwd naar het resultaat!

Heb jij foto's van Colin's kamertje?

Ik ga weer verder, zo meteen het eerste terraske doen van dit jaar met mijn vriendin.

Is de rest ook zo aan genieten?

Liefs Sanne

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 10:52
Lilian33

@Sanne, klinkt erg mooi het kamertje ! Ik heb een foto van Colin's kamer op mijn profiel en ook een nieuwe foto. De babykamer hebben wij zelf niet geschilderd, de kleur beviel wel. De stickers hebben we dus wel erop geplakt. Straks krijgt hij onze kamer en die wordt dan zo gemaakt wat hij graag wil ( in zover hij dat kan zeggen tegen die tijd). Wij gaan naar een andere kamer aan de voorkant, die moet ook nog aangepakt. Wij wonen hier nog niet zo lang. Hoe gaat het met de harde buiken?

@Kim, toch niet stiekum aan het bevallen???

Hoe gaat het met de rest van de dames???

Liefs Lilian & Colin

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 21:23
Kim 1975

hoi hoi .

neen neen nog niet stiekem aan het bevallen hier .. wel een beetje aan het stressen voor de bevalling .. De angst die er nog niet was steekt zo af en toe eens de kop op nu .. :-)

een foto van het kamertje hebben wij niet echt want het is eigenlijk een verzorgingskastje met bad en een wieg .. in onze slaapkamer .. :-)

knuffels ..; van stressy niet slapende ..
kim ....

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 10:17
Lilian33

Kim, ik wens je veel succes, ben erg benieuwd hoe het zal gaan bij jou. Je kunt je angst bij je gyn kwijt he... Mischien kan zij/hij je een beetje geruststellen...

Als ik me inteken, dan kan ik bijna dit topic niet vinden, terwijl als ik me niet inteken het vooraan staat ??? Vandaar dat ik me soms niet inteken.

Heb mijn huisje alweer schoon ( voor zover dat kan met al die dieren) en ga nu Colin wassen en verkleden. Volgens mij zit ie te poepen nu want ik hoor via de babyfoon zo'n kreungeluidje

Nou Kim, als ik je niet meer "spreek" nog een keer SUCCES !Natuurlijk ook voor de andere dames !

Liefs Lilian & Colin

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 17:27
Kim 1975

mijn gyn is op vakantie ... :-) ....

die angsten enz tjah .. dat is maar de stress en de zenuwen omdat ik niet weet wat gaat komen denk ik ... Ik ga morgen eens langs de kraamkliniek .. even een checkup misschien ook aan de monitor .. vooral ook checken dat er nog geen opening is ..

maar ... het gaat met momenten beter dan op andere momenten hoor .. ik ga niet teveel panikeren hoor dat is nergens goed voor ... je weet toch niet wat er te wachten staat ...

dat huisje aan de kant proberen te houden als je dieren hebt .. dat gevoel ken ik ook hoor :-)

strakjes nog eens wat suikerboontjes voor de kindjes maken se .. de rest is bijna alles klaar klaar .. :-)

lieve groetjes
kim en

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 09:57
Lilian33

Kim, ik kan alleen de tip geven om de pijn te "accepteren" en zeker niet je ertegen verzetten. Verder zul je wel verhalen gehoord hebben van zoveel uren bezig geweest, nou ik had geen nootsie van tijd meer. Een uur is niks dus daar hoef je je niet zo druk over te maken. Verder loopt het zoals het loopt, niemand kan daar inderdaad iets over zeggen. En zoals ik al eerder zei, de natuur helpt ons vrouwen ook he.... Ik leef helemaal met je mee, ik hoop dat alles zo normaal mogenlijk verloopt, geen gekke dingen gebeuren zoals bij mij ( op het laatste moment naar het ziekenhuis etc) en ik hoop zeker ddat je er naderhand met vreugde aan terug kunt denken ! (klinkt nu nog beetje raar, maar straks snap je wat ik bedoel)

Spannend, over niet al te lange tijd weet je hoe je dochter eruit ziet ! Dan ben je mama van een kindje ! Ikzelf had niet meteen dat gevoel, ik was al eerste opgelucht dat Colin goed ter wereld was gekomen en toen wij in bed lagen 'savonds , had de zuster Colin bij me in bed gelegd, en heb ik hem een goed bekeken en geknuffeld, en ik ben nog nooit zo gek op een mens geweest als om hem ! Dat gaat zo diep dat is niet te beschrijven !!

Ik hoop dat je tegen die tijd snel wat van je laat horen. Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven eigenlijk?

Hier alvast een van mij ! JE KAN HET !!!!

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 16:48
Kim 1975

hoi hoi ik ben al terug hoor .. ik ben alleen maar een uurtje en half ongeveer in het ziekenhuis geweest .. hier is de huidige uitslag:

daarstraks naar dokter en monitor geweest ... tzal nog niet voor vandaag zijn ... geen opening ... geen verdere .. ontwikkelingen momenteel ... maar alles zag er wel goed uit .. al sliep ze lekker ... dus niet veel beweging maar goed hartje .. goeie monitoring en goeie echo ..

nog even geduldig afwachten dus .. het wordt geen 1 mei kindje blijkbaar :-)

Bedankt voor de goeie raad lilian .. het is echt nuttig al wat je me daar vertelde ... Het is met ups and downs dat ik natuurlijk die zenuwkes hier voel enz .. Ik kan niet zeggen dat ik constant zenuwachtig ben maar zo af en toe ... gaat het toch wel hevig. Vooral snachts in slaap geraken is niet altijd zo gemakkelijk. EN daar helpen mijn dromen niet bij .. ik heb weer gedroomd dat mijn vriend wegging .. deze keer een jaar naar amerika met een vriend. Gelukkig was het nu een gelegenheid waar ik hem wel kon bezoeken maar .; amai ik zit er blijkbaar wel mee in dat hij niet bij de bevalling zou zijn .. ik droom niet anders dan dat hij weggaat en de bevalling niet hier is.. hihihi ..

Ik ben benieuwd naar de verhalen van de andere dames hier .. maar het is hier verdacht stil eigenlijk he :-)

Ja ik kan me trouwens wel voorstellen dat je zo ongelooflijk verliefd kan worden op je eigen kindje hoor. Ik heb al heel vaak zoveel moeders en vaders dit horen vertellen. Momenteel kijk ik uit naar ons kindje maar vooral om haar in de armen van mijn vriend te zien. Ik heb ze nu al zolang mogen dragen .. nu zal het mij zeer ontroerend zijn om hem met haar te zien .. dat weet ik wel zeker!

Dikke knuffel allemaal .. en laat nog eens iets horen ok?

Vele groetjes
Kim en

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 12:31
sanne

Dag allemaal,

het is hier wel stilletjes. Nog niemand aan 't bevallen??

@ Kim, het wordt nu wel erg spannend voor jou he! Ik kan me voorstellen dat je erg zenuwachtig bent met momenten! Maar alles zal wel vlotjes verlopen. En kan je je kleine meisje eindelijk na die lange 9 maanden in je armen sluiten.

@ Poukie, bij jou ook nog niks??

Met mij gaat het de laatste weken erg goed. Weinig harde buiken nog en verder weinig kwaaltjes. Ben wel redelijk vermoeid omdat ons kleintje me 's nachts vaak zit wakker te schoppen.
We tellen nog net 8 weekjes tot de cerclage eraf gaat... Spannend!!

Maandag hebben we 's morgens weer een echo bij de gyn en 's avonds hebben we onze 3D echo! Ik kijk er heel erg naar uit!!!!

Ik ben hier een beetje aan 't twijfelen of ik een onderwaterbevalling overweeg of toch maar gewoon met epidurale. Heb destijds bij onze Liam zoveel pijn gehad, dat ik daar nu terug schrik voor heb.
Proberen jullie allemaal zonder epi?

@ Bianca, waar zit je meisje? We hebben jou hier al een tijdje niet meer gehoord. Gaat alles goed? Heb je je draai al wat gevonden in je nieuwe huisje?

Het weer is hier al een beetje aan het omslaan. Het beloofd een prachtig weekend te worden! We gaan genieten he dames!!

Liefs Sanne

[Laatst gewijzigd door sanne - 02/05/2008 @ 12:33] - Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 15:50
Bianca

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal!

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik er nog steeds ben. Ik heb alleen heel erg weinig tijd om te reageren (ik ben meestal op kantoor wanneer ik dit lees), maar ik volg jullie op de voet! Jaja, Sanne, we hebben onze draai al goed gevonden in ons huisje. Er lijkt alleen geen eind te komen aan de dingen die er nog moeten gebeuren... En zodra het ene gedaan is, staat het volgende alweer te wachten.

Met mij en met ons kleintje gaat alles prima. Niet te veel kwaaltjes (buiten korte en onderbroken nachten, veel last van maagzuur en vermoeidheid) dus dat valt nog reuze mee. Ben wel enorm aan het aftellen geslagen hehe, maar dat zal wel normaal zijn zeker? We zijn 2 weken geleden bij Echobaby geweest voor een 3d echo en nu we ons beebje gezien hebben, kunnen we helemaal niet meer wachten. Het blijft wel een koppig baasje, hij zit nog steeds lekker in stuit! Ik ben me dus al stilaan aan het voorbereiden op een eventuele keizensnede. Ik weet wel dat het zich nog steeds kan draaien, maar het is een voorgevoel dat ik al van in het begin heb (ik ben nl ook in stuit geboren en het blijkt nu toch mss wel een beetje erfelijk te zijn). Ach ja, we zien wel, eruitkomen zal ie toch moeten

Intussen is ook onze kinderkamer klaar en zijn de doopkaartjes en de suikerbonen gekozen. We moeten alleen nog een heleboel dingen bij gaan uitkiezen voor de geboortelijst. En er zijn vast nog een heleboel andere dingen die ik over het hoofd zie en die nog moeten gebeuren. Jullie zien het, druk druk druk!

@Kim en Poukie: voor jullie is de tijd nu heel erg aan het korten... Ik duim voor jullie!

Tot snel!

Groetjes,
Bianca

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 09:44
Poukie

Hallo iedereen,
Jaja, hier zijn we weer. ’t Is weer effe druk druk druk geweest, maar ’t komt allemaal in orde.
En dames, hebben jullie ook al genoten van het zonnetje? Zalig hé!

Hé Kim: hoe gaat het meid? Serieus aan het aftellen zeker? ’t Wordt spannend hoor.
‘k heb af en toe ook wel is een nare droom. Onlangs nog droomde ik dat ik mijn kindje niet mocht zien of vasthouden en dat ik op een andere gang lag, alleen. Ik kon met een camera m’n kindje en de bezoekers volgen, maar verder mocht ik niets…. Het menselijk brein kan je nogal is voor de gek houden hé!

Dag Lilian: alles piccobello met Collin? En hoe gaat het met jouw gezondheid?

Hallo Sanne: ben blij dat het goed met je gaat. Niet al te veel ongemakken?

En waar zitten Lieve en Hanne?

Niet té veel hooi op je vork nemen hé Bianca. Vooral die laatste weken niet te zware fysieke inspanningen doen hoor.

Met ons gaat het goed. Af en toe heb ik het wel moeilijk, maar dat zullen de hormonen zijn zeker? Het staat nu dus wel degelijk vast: het wordt een keizersnede. Op 12 mei moet ik me ’s avonds in het ziekenhuis aanmelden en op 13 mei ’s morgens ben ik als eerste aan de beurt en zullen we eindelijk kunnen kennismaken met ons kindje. ’t Doet wel raar hoor, zo “op afspraak”, maar ’t is nu eenmaal zo. We proberen er zoveel mogelijk positieve dingen uit te halen en ik moet zeggen dat dat meestal wel lukt. Soms wel effe een dipje dat ik niet echt mag bevallen, maar dat schijnt normaal te zijn.
We hebben het nog tegen niemand gezegd, en gaan dat ook zo proberen te houden. Dat lijkt misschien raar, maar we willen het liever zo. Anders staat mijn schoonfamilie nog vóór de operatie aan mijn bed, en daar heb ik absoluut geen zin in.
Ik hoop alleen maar dat ik het fysiek ga aankunnen. ‘k heb zo slechte herinneringen aan mijn buik-operatie dat ik vrees dat het lichamelijk heel moeilijk gaat worden. Maar we zullen maar afwachten hé.

Zo, dames, ik zie dat het zonnetje hier weer volop aan het schijnen is, dus ik ga een wandelingetje doen met mijn woefke én dikke buik, nu het nog kan

Veel liefs en nog een heel prettige zondag toegewenst.

Poukie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >