< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » net zwanger

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/04/2008 @ 11:38
wendy

Proficiat aan alle zwangeren!!

Voor ons is het de derde zwangerschap. Heb eerst een miskraan gehad en daarna is Hailey geboren.

Sinds vandaag beginnen mijn borsten ook pijn te doen. Heerlijk die kwaaltjes, zo weet je echt dat er een klein mensje aan het groeien is. Bij Hailey had ik enkel pijnlijke borsten en soms misselijk, maar nooit moeten overgeven.
Hopelijk dit keer ook niet.

doie doei
Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 12:02
bengel

Online Status Bekijk profiel
Morgen naar de HA, ben eens benieuwd....

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 16:50
Eitje

Online Status Stuur bericht
Ik ga morgen de gynpoli maar eens bellen of ik ook de huisarts moet gaan bellen, aangezien ik onder behandeling ben bij een fertiliteitsarts en wij het daarover niet hebben gehad, ja alleen komen bij 8 weken voor een echo.
Zit echt in een fase waarin ik het eigenlijk niet kan geloven, daarbij komt ook nog eens dat ik totaal geen verschijnselen heb. Heerlijk zullen sommige denken, maar ik heb niet het gevoel dat er iets is veranderd, ja alleen dat ik niet ongi ben. Misschien ga ik wel vragen om een bloedafname dan weet je wat zekerder dat het echt zo is.
Nou goed ik ga maar weer eens, groetjes en tot hoorens

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 16:53
Caro

Hoi mensen!

ik hoop dat ik me snel met zekerheid hier kan toevoegen!

Mijn ongi day was 30 april, nog steeds niet ongesteld; dus dat is al positief. MAAR op 29 april bloedtest gedaan => niks in te zien (misschien nog wat vroeg), vrijdag en zaterdag een test thuis gedaan. Die van vrijdag geeft in mijn ogen vaag iets aan (om maar niet te zeggen héél vaag) die van zaterdag (vandaag dus) helemaal niks... toch pijnlijke borsten (anders dan andere maanden), veel moe, soms het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, in het begin misselijk maar dat is al verdwenen dus ik weet het niet meer!!

Wordt zo stillaan gek...
Zijn er nog mensen die dit aan de hand gehad hebben??

Bange en onzekere groetjes
Caro

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 16:57
Eitje

he caro, das wel heel erg spannend. Ga je morgen nog eens testen???

Vervelend is dat wachten maar steeds weer, weet er alles van.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 17:03
Caro

heeft het zin om morgen nog eens te testen?
pff ik wordt er moedeloos van om eerlijk te zijn..

als ik hier zo lees zijn er sommige die het op 3 weken zwangerschap al weten en ik zou 5 weken zijn en weet nog niks?? Is dit dan wel normaal?

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 17:07
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
hoi hoi

de 1 heeft wat meer hcg dan de ander in het begin.. daar heeft het wat mee te maken.. dat de 1 het met 3 weken al weet en jij met 5 nog niet.. ik had pas positieve test met 6 weken, terwijl ik 2 weken overtijd was en het bijna wel zeker wist. ikzelf test altijd met clear blue testen omdat die heel vroeg al iets kunnen zeggen..

groetjes Samantha

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 17:18
Caro

ik heb gisteren de clear blue gehaald en die gaf in mijn ogen ietsiepietsie aan... die van vandaag van een onbekend merk gaf helemaal niks aan

blijven hopen dus!!

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 17:25
Eitje

Spannend idd, die van mij was ook clearbleu en dag idd na een aantal dagen overtijd al een goede plus.
Nou hopelijk weet je snel meer en houd je ons op de hoogte.

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 09:13
pukkel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi caro

ik heb getest met clearblue digitaal die zegt of zwanger of niet zwanger duidelijker kan niet en geen gedoe met wel of niet een streepje hoe vaak ik wel niet gestaan heb wel of niet???? werd er gek van ik zal voor je duimen meis ik weet wat het is succes

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 11:23
Caro

Leuk dat jullie met mij mee duimen!
Heb mezelf voorgenomen dat als ik morgen niet ongesteld ben ik terug een test ga halen en dinsdag morgend test dan...

nog ff geduld dus, hoewel dat dat niet mijn sterkste kant is geduld

Wordt dus vingers gekruisd en

Groetjes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 19:11
pukkel

en caro?????

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:04
maaike

Online Status
hey,

Ik zit in het tweede jaar vroedkunde. Ik ben op zoek naar een zwangere wie ik gedurende de hele zwangerschap mag opvolgen voor een taak van 't school. Het zou de bedoeling zijn dat ik mee op controle ga bij de gynaecoloog en ook bij de beavlling aanwezig zijn.
De zwangerschap mag nog niet verder als twaalf weken zijn.
Als je meer info wilt mag je gerust altijd mailen.

groetjes
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 00:06
daantjuhh21

hey..

naja ik kan nog niet echt met zekerheid zeggen of ik zwanger ben maar ik heb het gevoel van wel en heb ook symptomen..
ik was helemaal niet van plan om zwanger te worden..
maar gebeurt is gebeurt toch??
15 mei ga ik test doen en dan zien we wel verder..
ik ben nu echt heel erg moe en vaak misselijk..
nu bijvoorbeeld voor het naar bed gaan..
ik hoop op een beetje steun..
ook omdat ik nog niet echt veel weet enzo..
dikke zoen Danielle

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 08:01
wendy

hoi,

Maaike vanwaar ben je?

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 12:00
maaike

Online Status
hey,

Ik ben afkomstig van linkeroever (antwerpen)

groetjes
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 14:42
Eitje

Tja Maaike voor mij een beetje ver weg, vanuit het hoge noorden in NL. En weet niet of mijn mannetje er positief tegen over zal staan. Maar goed je vind vast wel iemand.
Hier nog altijd bijna geen verschijnselen. Iets grotere borsten, last van de darmen, vooral krampen en winden laten, hihihi.
Het gevoel zwanger te zijn komt nu steeds meer, en ik vind het toch echt heerlijk dat alleen wij het weten, hihi. Van het weekend werd er op het werk gevraagd wordt het ook niet eens tijd voor jullie om aan kindjes te gaan beginnen, tja wat zal ik zeggen, hihihihihi.
Nou eerst lekker een weekendje weg en dan zaterdag gaan we het de eersten vertellen, ivm uitje pretpark en dan maandag voor de 8 weken echo, joepie. Dan vertellen we het aan de grootouders.

Groetjes en geniet van dit prachtige weer he allemaal.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 17:54
wendy

hoi,

Maaike voor ons ook een beetje ver weg, wij zijn van Limburg.

doei doei
Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:27
Eitje

He hoe is het hier met iedereen??? Hier alles oke, nog 4 nachtjes slapen en dan kunnen we ons moppie gaan bewonderen op beeld. We kunnen het allebei nog steeds niet echt geloven, wel raar na 4 positieve testen, hahahaha, misschien doe ik er zaterdag nog wel 1. Toch vreemd dat we nog niet echt kunnen genieten, we moeten het denk ik eerst op beeld zien en dan geloven we het pas. Het speelt ook nog mee dat ik bijna tot niets geen kwaaltjes heb, terwijl toch het grootste gros van de zwangeren dit toch wel heeft. En ja ik weet dat er ook uitzonderingen zijn op de regel maar ik had toch liever met me hoofd boven de toiletpot gehangen, hahahahaha.
Oke nou we zien het maandag wel.

Groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 02:18
daantjuhh21

getest
nou ik heb dus de 15de getest en die was dus negatief..ben ik dan toch niet zwanger??maandag maar even weer testen..ik wil het graag weten..of gewoon ongesteld worden..ik weet het echt niet meer.. dus nog heel even afwachten en duimen..dikke zoen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >