Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/04/2008 @ 11:38 wendy | Proficiat aan alle zwangeren!! ![]() Voor ons is het de derde zwangerschap. Heb eerst een miskraan gehad en daarna is Hailey geboren. Sinds vandaag beginnen mijn borsten ook pijn te doen. Heerlijk die kwaaltjes, zo weet je echt dat er een klein mensje aan het groeien is. Bij Hailey had ik enkel pijnlijke borsten en soms misselijk, maar nooit moeten overgeven. Hopelijk dit keer ook niet. doie doei ![]() |
| 01/05/2008 @ 12:02 bengel ![]() | Morgen naar de HA, ben eens benieuwd.... |
| 03/05/2008 @ 16:57 Eitje ![]() | he caro, das wel heel erg spannend. Ga je morgen nog eens testen??? Vervelend is dat wachten maar steeds weer, weet er alles van. Groetjes |
| 03/05/2008 @ 17:18 Caro ![]() | ik heb gisteren de clear blue gehaald en die gaf in mijn ogen ietsiepietsie aan... die van vandaag van een onbekend merk gaf helemaal niks aan blijven hopen dus!! |
| 03/05/2008 @ 17:25 Eitje ![]() | Spannend idd, die van mij was ook clearbleu en dag idd na een aantal dagen overtijd al een goede plus. Nou hopelijk weet je snel meer en houd je ons op de hoogte. |
| 06/05/2008 @ 19:11 pukkel ![]() | en caro????? ![]() |
| 06/05/2008 @ 20:04 maaike | hey, Ik zit in het tweede jaar vroedkunde. Ik ben op zoek naar een zwangere wie ik gedurende de hele zwangerschap mag opvolgen voor een taak van 't school. Het zou de bedoeling zijn dat ik mee op controle ga bij de gynaecoloog en ook bij de beavlling aanwezig zijn. De zwangerschap mag nog niet verder als twaalf weken zijn. Als je meer info wilt mag je gerust altijd mailen. groetjes |
| 07/05/2008 @ 08:01 wendy ![]() | hoi, Maaike vanwaar ben je? ![]() |
| 07/05/2008 @ 12:00 maaike | hey, Ik ben afkomstig van linkeroever (antwerpen) groetjes |
| 07/05/2008 @ 17:54 wendy ![]() | hoi, Maaike voor ons ook een beetje ver weg, wij zijn van Limburg. doei doei |
< vorige pagina | volgende pagina >

net zwanger

dus nog heel even afwachten en duimen..dikke zoen