Hoihoi dames!
Ja, drukdruk hier en dan vergeet ik ook nog te schrijven.
Hier gaat alles goed. Ben druk bezig met Iris haar gedrag. Het is toch denk ik jaloerheid, waardoor ze zo intensief kan zijn. Iemand gaf me de tip om haar overdreven te prijzen en steeds maar vertellen dat wij ook van haar houden, evenveel als van Niels. Steeds maar weer haar die bevestiging geven dat we Niels niet liever en leuker vinden. En...het helpt.

Iris is rustiger en liever. Bijt en knijpt haar broertje bijna niet meer. Ze kan zichzelf zelfs beter vermaken. Ik ben wel erg blij met die tip, nu kunnen we eindelijk gaan genieten van de 2 kleintjes.
En ze is nu helemaal zindelijk overdag! En de meeste nachten zijn nu ook droog. Ik ben supertrots op mijn meisje!
Niels is een grote knul aan het worden! Hij is de hele dag overal tegenaan aan het staan, trekt zich overal aan op, zo lief om te zien! In de box loopt hij rondjes. En hij kruipt de hele kamer door. Hij sleept zich nog voort, maar is nu bezig om echt te kruipen.
En die tandjes! Ik kan me herinneren dat het bij Iris niet zo snel ging, maar Niels heeft 2 tandjes beneden en 4 boven. Die kwamen alle 4 tegelijk, maar hij had er gelukkig niet zo'n last van.
Niels drinkt nog lekker bij mama, ook 's nachts 1 of 2x. Ik probeer hem wel eens te laten huilen 's nachts, maar dan denk ik na 5 minuten: ach, arm knulletje, hij wil bij mama drinken en dan ga ik hem weer fijn halen. haha. Zolang ik er geen last van heb en niet overdag in slaap van, mag hij bij me blijven roepen 'snachts.
En we zijn druk bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk. Nog 1 maandje en dan is het al zover.
We regelen alles lekker rustig en gaan nu toch wel een beetje zenuwachtig wordn voor de dag!
Leen, wat fijn dat je vakantie hebt!! Nu maar hopen dat je mooi weer hebt. Ga je nog leuke dingen doen!
Robbe ookal bezig met het potje, wat leuk.
En Lucas draaien! Leuk om te zien hè. Jij geniet dus ook van je zoons,
Loekie, hihi nu moet je weer anders naar je huis gaan kijken als je baby gaat kruipen. Wij moeten weer spullen hoog gaan zetten, zoals het kattenvoerbakje, planten. Hij zit echt overal aan.
En wat zielig dat Guido van alles bang is! Gaat het nu weer een beetje? Kan je hem wel uit zijn angst praten?
Dusanka, jij hebt het zeker druk met je werk. Hier ook hoor. Soms wil ik wat doen en denk er pas weer dagen later aan. drukdrukdruk. Margoed, ik denk aan je en hoop dat je het fijn hebt.
Hoe was het voetballen vorige week bij jullie? Heb je het nog gevierd? Zal wel een gekkenhuis geweest zijn daar!
kus van ons. ps: op de site van de kindjes kan je foto's zien. Is leuk om te zien!