< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
29/04/2008 @ 14:48
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
en kan je je wat inhouden met het eten Lieke? ik weet nog toen ik zwanger was, ik echt alles ging opeten dat ik tegenkwam
nuja was dan ook 20kg bijgekomen tegen t einde
gelukkig heeft de gyn er nooit moeilijk over gedaan en mijn suiker was altijd ok
wat moet je dan zoal laten?

erika, ik vroeg me dat ook af of die AB wel ging helpen maar blijkbaar wel
nuja ze waren er ook niet zeker van dat het een virale infectie was dusja..
die AB is een alles dekkende tegen neus-keel-oren en urineweginfecties
de creche heeft dezelfde dokter als wij dus dat is wel mooi meegenomen en ja als je kindje te ziek is bellen ze je op om te vragen of de dokter mag langskomen
is wel goed zo, want als je daar dan s avonds nog eens in een overvolle wachtkamer met een ziek kind moet gaan zitten...
druk druk bij jullie merk ik anders
t begint zo stilletjes aan allemaal vorm te krijgen hé!
de kamertjes opdoen enzo, super
wanneer verhuist Myrthe naar haar nieuwe kamer?
hopelijk is ze ook snel van haar snotvalling af, ze kunnen er zoveel last van hebben hé
zal dat eigenlijk wel gaan voor je ventje om al te gaan werken? zo te horen is hij er toch niet helemaal door
doen ze moeilijk op zijn werk? hij heeft toch nog ziekteverlof?
ik heb ook al eens de bekleding van de maxi-cosi gewassen en van de sitter ook maar wel met de hand, weet niet of die in de wasmachine mogen en durfde het niet te proberen en met de hand uitwassen lukt ook hoor
er zijn waarschijnlijk niet echt grote vlekken op zeker? t is gewoon om even wat op te frissen? dan zou ik t met de hand doen denk ik

groetjes

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 08:49
Lotte

hallokes iedereen,

ik heb vannacht een ongelooflijk vermoeiende nacht achter de rug. lily heeft heel slecht geslapen en ik was zoooo moe!
Ik was deze nacht ook volledige gedesorienteerd van de vermoeidheid, ik wist niet meer dat ik Lily terug in haar bedje had gelegd, ik was ook volledig in de war met uur en tijd. en toen ze niet wou slapen, viel ik zelf altijd maar in slaap terwijl ze op mijn schouder lag te pruttelen. Echt volledig mijne kluts kwijt!

En ze is ook helemaal uit haar ritme. Ze had een goed ritme opgebouwd: eten om 23, dan terug om 4u en dan terug rond 7-8u. Maar dat ritme is nu weer helemaal weg en moet nu weer 2 keer per nacht opstaan...
Vermoeiend maar ja, hoort er bij hé!

@L.: een heel dikke proficiat met de verjaardag van uw manneke! Ik ben maandag ook 29 geworden maar niet echt gevierd.
Zondag eens gaan brunchen met mijne schat maar verder nog niks gedaan. Deze avond komen een paar vrienden langs om ene te drinken op mijne verjaardag maar ik denk dat ik op tijd in mijn bed ga liggen!

@M.: ocharme, 't is toch lastig als ze ziek zijn hé! Mila is al lang niet meer ziek geweest (hout vasthouden dat het zo blijft).
Maar goed dat ze haar terug beter voelt nu!

@Erika: spannend hé, zo terug die kinderkamertjes in orde brengen!
Wat het wassen betreft, ik heb alles in de machine gewassen, op delicaat programma en alles is er ongeschonden uitgekomen!
Hoes van de relax, van de maxi cosi, nestje vna de maxi cosi, ...

Met Mila gaat alles goeed, ze is heel fier op haar grote zus en ze straalt als ze haar zusje op haar schoot mag nemen!
Leuk om te zien!

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 13:53
M.

oei lotte dat is minder leuk
je kan dat zo hebben hé als je s nachts moet opstaan dat je helemaal je kluts kwijt bent
hoe is t nu met Lily? beter overdag? hopelijk valt ze snel weer in haar ritme
komt Mila dan niet wakker s nachts van haar zusje?

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 17:23
M.

hoi,

er staan 3 nieuwe foto's van ons op het profiel

groetjes

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 08:56
Lotte

@M.: leuke foto's!

pfff, gisteren feestje gehad voor mijn verjaardag, pas tegen half 2 in mijn bed en ben nu wel moe...
tja, 's avonds ne vent, 's morgens ne vent, zeggen ze hier wel es en ze hebben gelijk

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 10:08
Erika

@M: vrolijke meid heb jij!
@Lotte: nog een (late) gelukkige verjaardag! hopelijk was het toch nog leuk ondanks de vermoeidheid!
Kheb da ook eens gehad met Myrthe, dat ik in slaap viel tijdens de BV en khad ze nadien zelf weggelegd om te slapen, maar nadien schoot ik wakker en dacht ik dat ik op haar was gerold en plat was! grellig!

bedankt voor de wastips.
Ik hoop alleen dat ik die bekleding van de relax en MC er mooi terug rondkrijg, want ik ben ni zo'n handige...

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 12:04
L.

hoi dames

niet veel te vertellen, heel druk op t werk (ga zooo blij zijn als dat wat rustiger wordt - de vraag is wanneer....) en morgen weer een begrafenis dus echt genieten van de extra dag verlof zit er niet in!! hopelijk zaterdag en zondag wat goed weer, dan kunnnen we toch beetje genieten van de tuin!

voor de rest geen nieuws!

lotte
alsnog een gelukkige verjaardag!

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 13:58
cindy

Hey,

Lotte, ook van mij nog een late gelukkige verjaardag! Ja, zo 2 kleintjes zal wel extra vermoeiend zijn.

Erika, dat zal wel lukken met de bekledingen. Ik heb ze ook al in het wasmachine gestopt. Wel op programma 'handwas', maar het kwam er toch weer mooi uit.

M, mooie foto's! Is Laurine groter dan het gemiddelde? Ze ziet er al zo groot uit.

L, ze geven voor het weekend toch mooi weer, dus hopelijk kan je dan nog wat genieten thuis.

Lieke, hoe gaat het bij jullie? Wat een geluk dat alles in orde is met het kindje van de schoondochter (dat was ze toch he?) van je baas.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 20:39
M.

lotte,van mij ook nog een gelukkige verjaardag
goed gevierd lees ik, wel jammer dat je er nadien zo moe van bent hé

erika, t is eerlijk gezegd niet zo makkelijk om er die bekleding weer op te krijgen, ben daar zelf ook geen echte krak in
heb dat lekker laten doen door mijn ventje, ik het wassen en hij het prutsen nadien

L, oei een begrafenis dat is minder leuk natuurlijk, zo heb je idd niet veel aan je vrije dag
ze geven van t weekend mooi weer dus lekker buiten kruipen en eventueel een bqqtje

cindy, Laurine zit iets boven t gemiddelde van lengte maar niet echt veel
ze zit er wel een stukje onder van gewicht en misschien daarom dat ze er ook groter uitziet ofzo

ga jullie laten, ga kijken naar can you duet en dan gaan slapen, morgen weer werkdag, nuja vandaag ook gaan werken hoor

groetjes

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 15:04
Lieke

Allemaal van het zonnetje aan het genieten?!
Het is echt een zalig verlengd weekend geweest, hè?!

Spijtig dat we nu weer moeten werken...

Cindy, hier alles in orde... buiten "mijn anti-suiker-dieet", da's minder fijn, het goede is dat ik ondertussen al 2.5kg kwijt ben... dus iets minder dat er na de bevalling nog af moet.
Volgende week dinsdag mag ik eindelijk terug voor een echo... ben al aan het aftellen...
Ik merk dat ons klein prutske minder plaats heeft om te bewegen, ik voel hem ook minder bewegen en dat maakt me soms wat ongerust. Gelukkig 'antwoord' hij direct als ik eens op mijn buik duw, weer even gerustgesteld.

Lotte, nog een late gelukkige verjaardag!!

M, mooie fotootjes!

Gisteren zijn we op baby-bezoek geweest bij een vriendin, amaai ik was vergeten hoe klein zoiets is! Ella reageerde niet jaloers toen ik Jenthe op schoot had, maar als ik Ella vroeg of we het beebietje mee naar huis gingen nemen, zei ze overduidelijk neen! Dus dat beloofd!

Vandaag komen ze Ella haar nieuwe kamer leveren... ben benieuwd naar haar reactie, een groot bed... ik ga ze wel nog voorlopig in haar klein bed laten slapen in haar nieuwe kamer.

Ik heb in het weekend een nieuwe sollicitatiebrief geschreven, ze zoeken op het stadhuis bij ons een administratieve medewerker... ik ga nog eens een poging wagen. Ik heb werk, dus niets te verliezen, en het is maar 5 min van thuis, dus héél makkelijk moest het goed meevallen! We zullen wel zien...

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 17:19
cindy

Hey,

Lieke, ja, dat suikervrije dieet zal wel moeilijk zijn, maar ik vind het nog altijd raar dat je geen uitgebreide test kreeg. Gelukkig reageert Daan wel altijd als je duwt. Hier ook weinig beweging tegenover Jochen. Ik word er soms ook ongerust van.
Vrijdag mogen wij ook terug naar de gyn en hopelijk weten we dan het geslacht.
Dat werk bij je op de gemeente zou geweldig zijn, zo dichtbij. Wie weet, als je niet probeert zal het zeker nooit lukken.

Gisteren zijn we een zandbak gaan halen voor Jochen. Hij heeft er wel nog niet in kunnen spelen. Misschien vandaag nog even. Hij had het vandaag in de creche weer moeilijk. Hij is bijna 2 weken niet meer daargeweest en hij weende hard toen ik vertrok. Ik was zelf ook weer aan het meewenen. Hopelijk gaat het morgen beter.

Ik ga nog wat afwerken en dan naar huis.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 17:20
cindy

En Ella haar nieuw kamertje. Dat zal wel wennen zijn. Jochen zijn kamer kunnen we ook gaan halen, maar we moeten nog eerst de laminaat leggen en verven, dus dat zal iets voor juni zijn.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 19:05
M.

hoi,

zaaaalig weertje hé
iedereen lekker genoten van t zonnetje?
wij zijn zaterdag voor de 1e keer gaan zwemmen met Laurine maar t was niet echt een succes
thuis zit ze heel graag in t bad en is ze echt watergek
daar was t wenen en gans de tijd angstig rondkijken
vrees dat het water er ook wat te koud was
gaan dan binnenkort wel nog eens proberen
zondag zijn we naar de zee geweest, t was nog doenbaar van volk
lekker gewandeld, ijsje gegeten, wat op het strand gezeten
Laurine keek de ogen uit haar hoofd en ze wou ook telkens de zee 'pakken!
enja vandaag al terug werkdag, maar t is rap gegaan en nu weer 2 dagen thuis met mijn
morgen komen, ze de keuken afwerken en dan kunnen wij ook de tegels plaatsen en schilderen, oef, ga blij zijn als t helemaal af is

lieke, en is de kamer toegekomen, wat vond Ella ervan?
groot gelijk dat je eens een sollibrief stuurt, zoals je zegt, je hebt niets te verliezen

cindy, en heeft jochen nog gespeeld in de zandbak vandaag? is t zoeen dat je kan dichtdoen in de vorm van een schildpad of schelp? jammer dat jullie terug moest wennen aan de opvang, ze zijn t zo snel gewoon om thuis te zijn hé
Laurine is nu maar 4 dagen thuis geweest en t was vandaag gans de dag in de opvang!

groetjes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 10:43
Erika

Pff, gisteren ganse dag harde buiken gehad, die fameus pijn deden.
Mijne man was er op den duur ook ni gerust in, ik lag plat in de zetel en nog had ik pijn.
's Avonds verloor ik ineens een paar druppels vocht!
dus heb deze morgen gebeld naar de gyn en moet vanmiddag naar het ziekenhuis, voor te zien of ik geen vruchtwater verlies, of ik ontsluiting heb en monitoring. Mss heb ik zonder dat ik het weet een blaasinfectie en dat kan ook krampen geven. Dus we zien wel straks; 'k hou jullie op de hoogte... Hopelijk vanavond thuis met goei nieuws ...

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 11:59
Lieke

Erika, oei dat is even schrikken... ik hoop dat alles in orde is! Laat snel iets weten!!

M, Ella's kamertje is geleverd, ze is er fier op. Nu wil ze natuurlijk al dadelijk in het grote bed slapen. Maar ik wil haar eerst nog in haar kleine bed laten wennen aan de kamer. Ze vind het wel leuk allemaal! Gisteren was ze alles uit haar kleine bed aan het verhuizen naar het grote...tutje, knuffeltjes, donsdeken,... schattig om te zien!
De crèche dat is altijd weer even wennen voor de kleintjes hè, als ze zo even niet geweest zijn! Ella heeft het daar vroeger ook moeilijk mee gehad, gelukkig gaat het nu beter. Dus het betert wel hoor!

Cindy, ik ga aan de gyn vragen of hij geen uitgebreide test wil doen, want vlgs de huisarts was dat momenteel niet nodig! Ik moet wel zeggen dat ik me wel gezonder voel hoor, alhoewel dat de ongezonde 'goestingen' nog regelmatig opduiken... gewoon niet aan toegeven.
Heeft Jochen al in zijn zandbak kunnen spelen?

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 15:17
Lotte

hallo iedereen,

't is weer eventjes geleden dat ik heir geweest ben. fantastisch weertje hé!
zondag zijn we gaan picknicken in het park met resultaat dat mijn schouders al knalverbrand zijn!

@Cindy: leuk, zo een zandbak voor jochen! Wij hebben er ook één zo in de vorm van een schelp.
Maar we hebben hem nog niet uitgezet omdat we nog gans de tuin aan het heraanleggen zijn.

@Lieke: tja, zo een dieet heeft zijn nadelen maar zoals je zelf al aangeeft, je voelt je er wel gezonder door hé, door zo gezond te eten. maar ik geef eerlijk toe, het zou mij ook moeilijk vallen hoor.

en wat leuk dat Ella zo enthousiast is over haar nieuwe kamer! Mila vond haar grote bed ook geweldig! Ze heeft daar eigenlijk nooit moelijk over gedaan om in een groot bed te slapen.

@Erika: heo is het met de harde buiken, al wat beter? En

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 15:25
Lotte

hallo iedereen,

't is weer eventjes geleden dat ik heir geweest ben. fantastisch weertje hé!
zondag zijn we gaan picknicken in het park met resultaat dat mijn schouders al knalverbrand zijn!

@Cindy: leuk, zo een zandbak voor jochen! Wij hebben er ook één zo in de vorm van een schelp.
Maar we hebben hem nog niet uitgezet omdat we nog gans de tuin aan het heraanleggen zijn.

@Lieke: tja, zo een dieet heeft zijn nadelen maar zoals je zelf al aangeeft, je voelt je er wel gezonder door hé, door zo gezond te eten. maar ik geef eerlijk toe, het zou mij ook moeilijk vallen hoor.

en wat leuk dat Ella zo enthousiast is over haar nieuwe kamer! Mila vond haar grote bed ook geweldig! Ze heeft daar eigenlijk nooit moelijk over gedaan om in een groot bed te slapen.

@Erika: heo is het met de harde buiken, al wat beter? En weet je al wat meer wat dat vochtverlies betekende?
En hoe gaat het met je man?

Hier alles ok, Lily heeft een paar moeilijke dagen achter de rug, véééél wenen, echt krijsen soms. en maar niet in slaap geraken overdag. ook 's nachts redelijk veel wakker worden maar... vannacht heeft ze geslapen van 10 tot 7u!!!!!!! Alleen eventjes wakker geworden om 4u30 maar deze nacht heeft echt deugd gedaan! En nu is ze precies ook wel wat rustiger, gelukkig!
hopelijk is dit het voorteken van wat meer doorslapen!!

met mila ook alles goed, ze is super flink de laatste tijd!

ben vandaag gaan solliciteren maar ik denk niet dat het iets zal zal zijn... we zien wel...

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 19:37
L.

erika
alles ok meid,? nog ff volhouden he!!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 21:11
cindy

Hey,

Erika, heb je al nieuws? Hopelijk is het 'maar' een blaasontsteking en zit je meisje nog goed verstopt in je buik.

Lotte, dat zal wel deugd gedaan hebben dat Lily een nacht zo goed heeft geslapen. Komt het eerste sprongetje er al niet aan bij haar dat ze zoveel weent? Positief blijven denken over de sollicitatie hoor. Je weet nooit.

L, hoe gaat het bij jullie? Nog altijd zo druk op werk?

Lieke, ja je zal je wel gezonder voelen, maar af en toe eens zou toch fijn zijn. Zeker nu met dat mooie weer en die lekkere ijsjes Ik zou ook beter wat gaan opletten, want de laatste tijd loopt het een beetje de spuigaten uit.
Waarom laat je Ella al niet dadelijk in haar grote bed slapen als ze wil? Wel lief dat ze haar tutje enzo al dadelijk erin ging leggen

M, zielig he als ze zo huilen in de creche Dan voel je je zo schuldig, maar er is weinig ander keuze en je weet eigenlijk wel dat het goed is voor hun. Allé, zo gaat het hier toch, maar ik blijf me elke morgen schuldig voelen. Ik zou Jochen liefst dag en nacht bij me hebben, maar toch ben ik blij dat ik af en toe eens op adem kan komen en gewoon even alleen ben.

Jochen heeft vandaag in de creche de hele dag buiten gespeeld in de zandbak. Hij ziet er 's avonds niet uit en is stikkapot Ze smeren hem in met zonnecreme en al die zand blijft erin plakken. Hij heeft vandaag ook even in zijn zandbakje gespeeld, maar was al veel te moe. Het staat nu nog op ons terras, in de loop van de maand komen ze het gras inzaaien en dan kan hij eindelijk tegoei buiten spelen. Nu is het nogal moeilijk. Ze hebben ook vorige week alle onkruid kapot gespoten en dan laat ik hem toch niet graag buiten. Zou het nu nog kwaad kunnen? Het is al van vrijdag geleden, maar het heeft nog niet geregend.

Ik ga dadelijk mijn bedje in. Ik ben moe. Het is nogal druk op werk de laatste tijd en tegen dat je 's avonds even kan rusten.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 10:54
M.

hehe, wat een weertje zeg, echt zaaaalig zonnetje
nuja om te kuisen is t wat minder hoor, veel te warm pfff
en zo te horen gaan we een heel zonnig weekend tegemoet ook
gisteren hebben we in onze tuin het tentje opgezet dat we zondag meehadden naar de zee voor op het strand
het hangde vol met zand dus hebben het afgewassen en s avonds er wat zitten in spelen met ons
ze is nu echt verzot op dat tentje, we hebben nogal wat afgelachen hoor, t was echt een fijn moment zo met ons drietjes
denk om het tentje nu te laten staan zolang het mooi weer aangezien Laurine er zo graag in zit

erika, hoe is t nu met jou meid? alles in orde hoop ik!

lieke, leuk dat Ella zo fier is op haar kamer en direct in t grote bed wil slapen
je hoort toch vaak van kindjes die moeten wennen eraan maar bij haar is dit duidelijk niet het gevak
lukt het wat om niet toe te geven dan aan die 'goesting'? ik weet nog toen ik zwanger was ik het daar heel moeilijk mee had, t was precies een excuus om net wel alles te eten

lotte, groot gelijk dat je ook geniet van t mooie weer
jammer dat Lily een paar mindere dagen heeft gehad, maar wie weet begint ze nu stilletjes aan door te slapen en hebben jullie ook weer wat rust
wel goed dat Mila nu zo flink is
wanneer zou je nieuws krijgen van de job?

cindy, ik zou moeten kunnen, zou ook alle dagen thuisblijven en niet meer gaan werken hoor
lekker genieten van mijn en alles echt meemaken iedere dag
nuja, mag niet echt klagen, werk paar pt maar toch... t is voor veel vrouwen een droom hé
fijn dat Jochen zo graag in de zandbak speelt, ze kunnen zich daar wel goed in bezighouden
ik dacht ook dat je van gesproeid gras moest wachten tot het geregend had maarja nu met dit mooie weer, misschien zelf eens natsproeien?

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >