Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/04/2008 @ 13:26 Liesbet ![]() | sorry sandry, dan is het zwemmen, maar jullie mogen gerust eens samenkomen zonder mij hoor als dat een datum is die voor iedereen past Zo nu snel verder werken |
| 25/04/2008 @ 17:13 ineke ![]() | hey sandry wat jammer dat het negatief is petra bedoelde vrijdag 30 mei ? misschien heb je wat te snel gelezen ? of kan je dan niet? wij horen het wel groetjes en fijn weekend |
| 25/04/2008 @ 18:46 petra ![]() | Jaja ik bedoelde de 30ste mei éh .Wat jammer van die negatieve test meid !!!Héél fijn weekend voor iedereen! |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

Natuurlijk als ik zeg dat iets niet mag doen doet ze het juist wel.. maar ja dat zal nog komen!
Maar ja, k'ben vorige week naar de jobmarkt in lanaken gegaan, er waren zo een 70 stands, heb mijn cv afgegeven waar het nodig was,, en zal wel snel terug een jobke hebben denk ik.

... Maar anders spreken jullie alvast eens af?
...

!!!
Heb het toen aan mijn man laten zien en hij zag het ook, maar echt heeeeel licht... Eventjes het bijsluitertje gelezen en er stond op dat als het heel licht was over 3 dagen de test te herhalen.. Ik ga het woensdag of donderdag morgen nog eens proberen (hopelijk donderdag, als mijn ongeduld niet te sterk is). Ik vind dat mijn
nu wel erg lang aan het uitblijven zijn. Dondermorgen vertrekken we 4 daagjes naar Turijn, dus hopen dat ik met een heel brede smile mag vertrekken!
. Doe je een beetje rustig aan meid (voor zover dat lukt met 3 spruiten?)? Ja Bekkeninstabiliteit is een echte hel
! Ik weet er (jammer genoeg) alles van
. Vind het een beetje vreemd want nog steeds geen