Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/04/2008 @ 15:43 ![]() | M. ik ga maandag het contract gaan tekenen, en officiële startdatum is 16 mei. Ben dus nog een tijdje thuis bij de kleine spruit. Voor de rest alles rustig. Groetjes, Neleken |
| 30/04/2008 @ 17:23 M. ![]() | hoi, er staan 3 nieuwe foto's van ons op het profiel![]() groetjes ![]() |
| 01/05/2008 @ 16:25 Claudia ![]() | m mooie foto's reb dat maakt me niets uit hoor.. vind dat de zeeman af en toe hele leuke dingen heeft en de c ena al helemaal... zal eens gaan kijken.... |
| 03/05/2008 @ 19:40 Claudia ![]() | ja hoor hele leuke zomer spullen bij h&m c&a en V&d gevonden,,, alleen moet ik nog een paraplutje voor op de kinderwagen maar die zijn overal uitverkocht...balen... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Het duiveluitdrijvingsclubje

en dat ze de dokter zouden bellen
en hebben toen een urinezakje gehangen omdat er gedacht werd aan een urineweginfectie

, maar dan is er natuurlijk ook weer een kleintje bij! Amai, da gaat hier druk worden