[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/04/2008 @ 11:01 barbara | Hoi, je kleine is nog wel heeeel jong om al door te slapen hoor, als ik jou was zou ik lekker dat schema anhouden wat je kleine zelf aangeeft, ( maar dat is mijn mening he ) en je zal merken dat je kleine na een tijdje als die er klaar voor is vanzelf steeds later wakker zal worden voor de vroege voeding, maar onthou dat je kleine echt nog heel jong is! niet alle baby;s hoeven gelijk al door te slapen hoor! misschien even wat minder leuk voor jullie, maar ik ben zelf van mening dat je een kleine niet in een schema kan duwen op die jonge leeftijd |
| 28/04/2008 @ 11:43 lies | Hoi, Ik denk dat je kindje over paar weken echt wel langer slaapt hoor. De eerst paar weken bij mijn ventje verschilden de voedingstijden wekelijks! Dus het loopt vanzelf wel los. Groetjes Marlies |
| 28/04/2008 @ 15:29 ingkie | mijn zoontje is van 4feb en soms kan hij een ancht zonder voeding en soms moet ik er 1 keer uit hangt van nacht tot nacht af ik geef bv en zen laatse voeding is meestal rond 21u 21u30 |
[Reageer]

's nachts doorslapen

. Nu ben ik thuis en geef ik eten op zijn ritme. Maar zal dit bij de onthaalmoeder ook zo zijn of misschien heeft hij deze voeding dan al niet meer nodig?
.... een kindje van 6 weken moet je zijn eigen schema laten volgen hoor. wees blij dat hij al zolang slaapt !