Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/05/2008 @ 06:47 nefertiti ![]() | Goedemorgen, ook ik ga door naar mei, vanmorgen een hogere temp, misselijk en ongesteld geworden, mijn lichaam is flink in de war. |
| 02/05/2008 @ 08:31 manuke ![]() | spijtig nefertiti, had het zo gehoopt voor jou! maar geeft de moed niet op!, we blijven je steunen!! volgende ronde nieuwe kans he! ![]() |
| 02/05/2008 @ 09:05 nefertiti ![]() | Lief van je manuke, ik kan wel een beetje steun gebruiken, het huilen staat me nader dan het lachen. |
| 02/05/2008 @ 09:16 Dreamer* ![]() | Nefertiti: Jammer meid, die teleurstellingen komen hard aan. We ontvangen je met open armen bij het [M]ei forum. Sterkte ![]() |
| 02/05/2008 @ 10:04 nefertiti ![]() | Cindy, ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd, het is je zo gegund! |
| 02/05/2008 @ 10:14 Tine ![]() | Cindy, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat het nu goed mag gaan! Nefertiti, jammer, maar we verwelkomen je met open armen op het meiforum. |
| 02/05/2008 @ 10:47 Elly ![]() | Nefertiti: Wat jammer meisje. Cindy: proficiat. Zo snel al terug zwanger. Hopelijk gaat nu alles goed. |
| 02/05/2008 @ 11:10 manuke ![]() | amai cindy, een dikke proficiat! en een dat alles nu goed mag gaan! |
| 02/05/2008 @ 17:27 cindy ![]() | Weet niet juist hoever ik zwanger ben maar wil toch een banner zetten. Als ik bij de gyne geweest ben pas ik de gegevens wel aan! ![]() |
| 02/05/2008 @ 18:01 Dreamer* ![]() | Cindy ik duim voor je Je mag stilletjes aan toch wel aan gaan dromen over die kleine spruit over 8 maanden hihi ![]() ![]() ![]() |
| 03/05/2008 @ 17:50 Colle ![]() | Wat een goed nieuws Cindy gefeliciteerd!!!!!!!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD april

mops
,kan het bijna niet geloven!
dat alles nu goed mag gaan!

Heel erg mooi en heel erg spannend tegelijk voor jou.