< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's van west-vlaanderen??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's van west-vlaanderen??
01/05/2008 @ 18:08
Naïlo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bha Muis ge moogt u kindjes hier komen afzetten hoor

wat bedoel je met problemen om dit forum terug te vinden?

aha eten klaar, straks meer reactie

enneuuh Joke ons zooo laten denken dat je bevallen was pfoe

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 21:15
Joke

Goeieavond !

Naïlo ! Sorry hoor, maar niet express gedaan hihi !
Benieuwd hoe het gaat met Aeneas !!!

Muis, thanks om ons daarover op de hoogte te houden !!! (Emma ook atopisch eczeem, ik vermoed ook allergieën, wordt misschien binnenkort getest, nu eerst terug ABzalfkuur afwachten)
hé spannend ! Een groot geheim ! Wij hebben het ook aan niemand vertelt en pas aan 3 maand dan gezegd dat er een derde spruitje op komst was ! (precies wereldschokkend nieuws haha) En de opvang .. dat gaat hier gelukkig goed, een heel leuke goeie onthaalmama .. Waar woon je trouwens ergens ?
Goh, dit forum terugvinden ? Als je bovenaan bent kun je ook klikken op 'topic waarop ik gereageerd heb' (of zoiets) en dan zie je dit hier staan !

Sterretje, ja ook Charlotte hier die langskomt ! Bij jou dus ook geweest !
Anders moet ge maar je gsmnr doorgeven (privébericht ofzo), dan laat ik zeker iets weten als ik bevallen ben ! (of als't zover is hii) Want ventje zal dat hier niet doen vrees ik ...
Hup hup voor de Joke's hahahahahhaa !
Wij zijn ook bij een osteopaat geweest met Emma destijds (in Kortemark) en was 'k ook wel supertevreden van, volgens mij heeft haar dat wel geholpen. (was te wijten aan Kiss-syndroom volgens hem en dat is dus door een te snelle bevalling, passeren langs het geboortekanaal) Pas na zo'n 10 maand tot een jaar was er echte verbetering. Dat meiske heeft ochottekes weken in haar babysit geslapen (ipv bed), nooit in't parkje of wieg kunnen liggen ... snif. Dus da's echt een nachtmerrie voor me dat bibje het zou hebben !

Morgen nog een paar plannetjes, wastafel halen, postzegels, boodschapjes, ventje gaat (ons oud) vliegeraam hangen bij de buren, kids willen gaan zwemmen (ikke kijken natuurlijk), ... pff, word al moe als ik er nog maar aan denk ...
Ben echt OP.
Gisteren niet meegegaan naar de opening, had opeens een 'slecht' momentje, was viesgezind en we hebben serieuze ruzie gehad. Hij is dan alleen nog gegaan. Was een ramp, heb uren liggen wenen. (grr die hormonen ook) Natuurlijk vandaag een zombie ...
We zijn wel es tot bij mijn meme gegaan en daar wat blijven rusten en koffie drinken.
Nu is ventje bezig (is al bijgelegd oef) met het boren in de muur van keuken naar veranda voor een stopcontact. (het eerste) Bleh, ik ga me nog wat in't zetelke leggen.

Veel liefs !
Joke xxx

[Laatst gewijzigd door Joke - 01/05/2008 @ 21:15] - Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 22:58
sterretje

ai Joke, die hormonen toch hé!

ja, doe gerust de groeten aan charlotte van mij...ze weet wel wie ik ben lol!

kga je pb'en met mijn gsmnummer....laat maar iets weten hé...kben reuuuuuzebenieuwd...

kheb nie veel tijd nu....vlug nog wat slapen (geeuw) en moren terug vroeg op...

allé lieverds allemaal...slaapzacht en tot morgen...

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 08:08
ofee

Hoi, hier ben ik nog eens!

't Is druk druk druk bij iedereen, lees ik! Geniet maar van het lange weekend. De meesten hebben dat toch, denk ik? Mijn ventje moet vandaag helaas werken . Maar ja, ze geven voor zaterdag en zondag nog goed weer uit, dus dan gaan we in t weekend dubbel profiteren!

Hoi Muis! Welkom!!

Hoe gaat het met Aeneasje, Naïlo? Zielig hé, als ze zo hard moeten overgeven? Heeft hij nog koorts? Ocharme, geef hem een knuffel van mij! Nora heeft dat ook overlaatst eens gehad (had gelukkig wel nog geen koorts) op een ochtend en ik ben haar de hele dag extra blijven knuffelen en in de gaten blijven houden, hoewel zij er al lang geen last meer van had en lag te lachen en vertellen. Maar ik vond het gewoon zo zielig dat ze veel had overgegeven... Haha, moedertjes toch hé!

Joke, oei hormoontjes! Kunnen echt lastig zijn hé! Knuffel meid! Ik kan geloven dat je op bent hoor! Ge verlangt zeker enorm tot de geboorte na zo'n lastige zwangerschap?

Toch komiek hé sterretje dat je twee kindjes zo verschillend kunnen zijn! Ik zei dat gisteren ook tegen mijn ventje: nu is Nora een mengeling van ons tweetjes, maar als er een volgend kindje komt (niet dat we al plannen hebben hoor!! ) gaat dat ook een mengeling van ons twee zijn, en kan het toch helemaal anders zijn dan Nora. Uiterlijk, qua karaktertje, qua verloop de eerste weken (eten, slapen, reageren,...)

Hier gaat alles ok tot nu toe. Nora heeft wel een hongerspurtje. Pfoe! Om de twee uur wil ze eten! (Gelukkig blijft ze als bij wonder 's nachts wel doorslapen!) Normaalgezien duurden haar spurtjes tot nu toe maar één dag, maar deze keer was het raar: maandag had ze het. Dinsdag helemaal niet. En dan woensdag en donderdag weer wel... Benieuwd wat het vandaag wordt...

Seg, ik wou eens iets vragen. Ben er wel curieus naar of iemand dit herkent... Tijdens mijn zwangerschap had ik zelden last van "goestingskes". Nooit extreem veel gesnoept, of extreem veel zin in rare combinaties of speciale smaken. Maar nu, sinds een maandje na de bevalling, schiet ik te pas en te onpas in de snoepkast. Ik ben verlekkerd op M&M's met noten. Ik eet er echt massa's van . Verdorie toch! Sebiet halen al mijn inspanningen van de postnatale kine niets uit! (ben zelfs wee een goeie kilo verdikt, bovenop de rest van mijn zwangerschapskilootjes ... .
Herkent iemand dit?

trouwens, bedankt voor de lieve reacties op mijn profiel en fotootjes! Ik probeer af en toe eens een nieuwke toe te voegen.

Allee, tot later!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 08:45
Muis

Online Status Bekijk profiel
Hei,

Joke,Ik ben van Beselare, deelgemeente van Zonnebeke.

Mijn ventje is chauffeur bij een kweker van groenteplantjes en nu is het volop seizoen, dus hij moet ook werken. Zelfs gisteren tot 12.30 uur. Ik zit heel veel alleen met mijn kindjes. Nu ja, het is al bijna 8 jaar dat ie er werkt maar het wordt soms teveel.
Langs de andere kant, als hij iets vraagt aan zijn baas, mag het ook.
Je zou veranderen voor een stro en een bundel vangen op een andere plaats.

Mijn ouders zijn zelfstandig en het ziet er naar uit dat mijn ventje de zaak overneemt samen met mijn broer. Tijd brengt raad.

Ja, die goestingetjes hé.
Ik heb 8 maanden borstvoeding gegeven en had dat ook. Ik at niet altijd even gezond, soms zelfs nie. ik wou vermageren. maar dat effect was nefast. Ik had geen verbranding genoeg en verbruikte teveel energie. dus ik stortte me op chocolade en koeken.
Kan dat nu ook nog en geef geen bv meer... het zit in mijn genen...

groetjes
Muis

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 20:57
Joke

Hallo'kes !

Sterretje, goed ontvangen hoor, komt in orde !

Ofee, jaaa, al een heel goed begin gehad van't weekend hé !!! Leuke dingetjes gedaan en gepland ?
Hoe gaat het met Nora's hongerspurtje ? Al voorbij ? En gelukkig wel nog goeie nachten !
Oei, nu last van vieze goestingskes ! Geen idee of ik dat had nadien ! Ga het je zeker weten te vertellen !!!

Muis, zeker weten hoor dat het op elk werk wel 'iets' is ... Niet makkelijk allemaal hé !
Zoals je zegt, tijd brengt raad !

Ik heb vanmorgen weer wat bloederig slijmverlies gehad zoals gisteren (bruinig), sorry voor de details, en ook wat beenweeën en af en toe (onregelmatig) harde buiken. maar nog geen beebje, nog steeds bibje haha ...
Wel heel vervelend zo met dat warme weertje pfjew. (heb weeral hoofdpijn, voel mij dan zo opzwellen, ademtekort, ..)
Nog even hé, maar ben zo verschrikkelijk moe, kan amper mijn ogen open houden de ganse dag, ogen zien ook enorm rood en 'k word hees en keelpijn door de vermoeidheid.

Vandaag toch even bij de oma's geweest en croqs gehaald. (een drukte in de winkel van jewelste en 2 madammekes staken dan nog voor ook ! waar is het respect gebleven!? )

dikke zoentjes en geniet van't zonneke morgen ! (en komende dagjes naar 't schijnt)
Kids gaan hier wsh in zwembadje !

Joke xxx

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 21:36
Muis

hoi,
Joke, ben jij vroeger bevallen voor je 2de dan uitgerekend?
Ik 2,5 weken. toeval of niet? Juist op de datum dat mijn pepe geboren was die 3 jaar geleden gestorven was en hoopte dat het met meme een viergeslacht ging zijn. Soms zo bizar...

groetjes Muis

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 12:38
Naïlo

niet veel tijd om te schrijven maar Joke hééél veel succes voor als't ondertussen van dat is

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 14:53
sterretje

spannend hé!

hihi...

een goeie kennis van ons is ondertussen bevallen. gisterennamiddag om 13u15, het is een zoontje geworden.
kben reuzebenieuwd en ga dan ook deze namiddag gaan kijken...

Joke , mooi lekker weertje om te gaan bevallen hihi, het lijkt wel zomer....

alexander weigert te slapen en anaïs heeft ook een hongerspurt achter de rug.
kben deze morgen een zonnehoedje gaan kopen voor haar want de zon is nogal fel dezer dagen....wat is het zaaaaalig vertoeven buiten.

strakjes zwembadje vullen voor onze grootste held en dan ravotten maar

hoe gaat het met jullie kleintjes???

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 15:02
Joke

Hey !

Muis, Emma is zo'n 9 dagjes te vroeg geboren. (met ricinusolie) En Lisa (spontaan) 15 dagen vroeger ... We zitten nu aan nog 11 dagen te gaan, benieuwd !
Heel bizar inderdaad, heb ook wel zo'n verhaaltjes. Maar dan denk ik dat ze toch verderleven (oma's, opa's, ...) en doet mij wel goed eigenlijk.

Naïlo, bedankt meid, lief van je !!!
Benieuwd hoe het met jullie gaat !

Sterretje, oh zo schattig hé die zomerhoedjes !
Geen slapertjes dus vandaag bij jou oepsie ! Maar geniet maar van't zonnetje en 't water, heerlijk !(als je niet hoogzwanger bent haha, ben zo al gene zonneklopper en nu is't bl-èèèèèh)
En babybezoek wiehoewwwww !!! enjoy !!! ('t zal wel warm zijn in't zh pfff, welk zh is het trouwens ? ik beval in Torhout)

Euh, weer om te bevallen ? Neeeee, véél te warm ! (maar het beloofd nog warmer te worden brr)
Ben net naar de post geweest, man man ... ik ben er kapot van ! Precies alsof ik verzette de wereld. Kon geen stap meer verder (veel last van beenweeën) en men keek nogal naar mij. Kon amper een woord uitbrengen ook (serieus hees) en toen ik mijn zonnebril afdeed kreeg ik zo'n blik van ..
Maar alé, postzegels zijn er, nog even rust voor de kids komen ...
(heb zo'n ongi-gevoel in buik en rug, constant, geen weetjes erbij, wel weer slijmverlies a volonté, (sorry))

Kusje, Joke x

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 23:00
Naïlo

véééél te mooi weer om op die pc te zitten ! vandaag lekker gaan shoppen, heb me weer niet kunnen inhouden Ja zeg we leven maar één keer (alé dat denk ik toch)

iemand nieuws van Joke??

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:21
sterretje

gisteren was ze in arbeid, maar verder weet ik er nog niets van!

weldra denk ik dan maar :-)

spannend hé!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:18
Naïlo

oeh dan ga ik toch regelmatig komen piepen of er geen nieuws is hoor!

ik voel mij een oud madammeke als ik het zeg maar ik moet nu helemaal terugdenken aan mijn eigen bevalling, 't lijkt al zo lang geleden hihi zo stom

wat was de statistiek voor jongen/meisje/geen idee?

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:44
sterretje

kweetnie, maar ik gok op een jongen

het duurt precies wel lang vind ik, hopelijk gaatalles goed!

pff, ik leef ook zo mee hé Naïlo, ik ben daar echt een erg in lol...
2 ouw madammekes dus hahahahaha..

allé, kga nog wat voortdoen...

groetjes
sterretje

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:06
sterretje

jajajaaa...

juist berichtje gekregen...

Joke is bevallen! om 10h23 deze morgen kwam Thomas ter wereld en woog hij 3kg980
mama is zwaar vermoeid!!

van mij alvast een dikke proficiat meid, geniet ervan en neem wat rust hé...

hou jullie goed en ook voor de meisjes en je mannetje een super proficiat...

2meisjes en een jongen...mooi verdeeld zo hé!
hihi
we kijken uit naar je bevallingsverhaal...

van harte...

liefs,
sterretje

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 15:28
Naïlo

woe'hoe super

Joke een dikke dikke proficiat aan jullie allemaal!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:01
leen

Hey dames,

Héhé een hele dikke proficiat voor de kersverse mama. Geniet maar van je klein ventje Joke.

Muis dat stijfsel dat ik gebruik heet Remymatic. Is dus waarschijnlijk wel hetgeen jij bedoelde.

De rest zal voor een volgende keer zijn. Mijn allerkleinste ventje roept mij.

Vele groetjes
Leen

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:56
Muis

hei,

joepie, een nieuwe spruit, Thomas is eruit...
Een welverdiende proficiat aan het gezinnetje. Was ik al maar zo ver van ons derde,...

idd, dat stijfsel noemt remymatic of zo. Helpt dat bij jouw kids?

zo'n mooi weertje, ik ga nog wat buiten genieten.

prettig weekend en aan alvast aan alle mama's: een fijne moederdag!

groetjes Muis

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:21
delphine v

ik schrijf wel niet zo vaak mee, maar ook van hieruit een heeeeeel dikke proficiat met de zoon, joke !!! toch geen K3 dan, hihi. hopelijk iedereen gezond en wel, en niet te heet op de kamer ? gefeliciteerd

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 12:58
Naïlo

Hey Delphine lang geleden!

haha Muis ook al van een volgende aan't dromen. Ik denk dat onze mannen niet zo blij zijn dat Joke bevallen is, nu denken we weer teveel aan een volgend kindje

Slapen jullie kindjes ook zoveel met die warmte? Aeneas heeft bijna een normaal slaappatroon voor z'n leeftijd, wat moet ik nu met al die tijd!

ik zou graag eens met Aeneas gaan zwemmen maar heb schrik dat hij eigenlijk toch nog wel te klein is, wanneer gingen jullie voor het eerst plonzen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >