< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD april

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/05/2008 @ 20:33
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mops, lief van je hoor, de traantjes prikken zowaar bij het lezen van je laatste woorden. Ik heb er helemaal geen gevoel bij, weet echt niet wat ik moet denken of voelen, ik ben gewoon nooit overtijd, maar heb wel het gevoel dat ik ongesteld mmoet worden, maar dat had ik gister ook al en toen kwam er ook niets. Ik weet het echt niet en ga het liefste slapen tot ik wel wat weet, ik vind dit erger dan gewoon ongesteld worden, dat wet ik wel.

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 20:37

Ik snap precies wat je bedoelt hoor.. Heb het ook vaker meegemaakt... was ook NOOIT overtijd en toen in december 41 dagen en in april ook weer 5 dagen overtijd... (normaal 28 a 30 dagen)het waren de "zwaarste" dagen van mijn leven, maar mede door jullie lieve woordjes en steun ben ik er toen ook doorgekomen.....
Praten is echt het beste wat je kunt doen, daarom vind ik dit forum helemaal geweldig, want ik heb een hele nuchtere man in dit soort onderwerpen.....

dikke mops

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 20:44
nefertiti

Ik heb ook zo'n heerlijk nuchtere man en hij weet nu niet eens dat ik overtijd ben, heb hem gewoon maar niets verteld, het enige wat ik dan krijg te horen is dat ik geduld moet hebben.
Idd weet ik niet wat ik zonder het forum zou moeten doen, dat maakt het allemaa iets gemakkelijker.

Nogmaals bedankt voor je lieve woorden en ik ga maar aan het werk in huis, geeft afleiding hoop ik.

Allemaal een fijne avond en tot morgen.

Mijn duimen draaien nog voor wie het nodig heeft!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 06:47
nefertiti

Goedemorgen, ook ik ga door naar mei, vanmorgen een hogere temp, misselijk en ongesteld geworden, mijn lichaam is flink in de war.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 08:31
manuke

spijtig nefertiti, had het zo gehoopt voor jou! maar geeft de moed niet op!, we blijven je steunen!! volgende ronde nieuwe kans he!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 09:05
nefertiti

Lief van je manuke, ik kan wel een beetje steun gebruiken, het huilen staat me nader dan het lachen.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 09:16
Dreamer*

Nefertiti: Jammer meid, die teleurstellingen komen hard aan. We ontvangen je met open armen bij het [M]ei forum. Sterkte

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 09:29
cindy

Meiden...ik heb groot nieuws!
Ik had al 5 dagen na mekaar een positieve ovu-test en dat is natuurlijk ook niet normaal! Vermits ovu-testjes ook HCG waarnemen heb ik deze morgen een zwangerschapstest gedaan en in minder dan 10 sec een dikke vette streep! Ik heb dus na de miskraam van begin april een heel vroeg ei gehad!

Ik ben dus zwanger,kan het bijna niet geloven!
De angst dat het terug misgaat is er nu al direct...

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 10:04
nefertiti

Cindy, ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd, het is je zo gegund!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 10:14
Tine

Cindy, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat het nu goed mag gaan!

Nefertiti, jammer, maar we verwelkomen je met open armen op het meiforum.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 10:47
Elly

Nefertiti: Wat jammer meisje.

Cindy: proficiat. Zo snel al terug zwanger. Hopelijk gaat nu alles goed.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 11:10
manuke

amai cindy, een dikke proficiat! en een dat alles nu goed mag gaan!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 17:27
cindy

Weet niet juist hoever ik zwanger ben maar wil toch een banner zetten. Als ik bij de gyne geweest ben pas ik de gegevens wel aan!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 17:44
Laura

Cindy wat een goed nieuws! Je was voor je miskraam natuurlijk zwanger en door dat hormoon (dat is er niet meteen uit dat weet je) kan je eitje sneller gerijpt zijn he. Allemensen wat goed zeg dat het meteen weer raak was! Ik duim enorm voor je en ben benieuwd hoe lang je nu zwanger bent en hoe je waarden zijn. Die dikke streep lijkt goed!!! Bij de miskraam had je toen een vage streep en dagen later nog vager he. Dit lijkt goed! We duimen...

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 17:59
cindy

Laura inderdaad...bij de miskraam vorige maand was er op de 2 testen die ik gedaan heb maar een flauw streepje zichtbaar maar deze morgen in minder dan 10 sec een duidelijke streep die zelfs donkerder is dan de controlestreep.
Maandag ga ik naar de gyne bellen voor een afspraak en misschien ook al effe bij de huisarts langsgaan om een bloedstaal te laten nemen zodat ik mijn HCG-waarde weet.

Ben zo blij en tegelijker tijd ook zo verschrikkelijk bang

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 18:01
Dreamer*

Cindy ik duim voor je
Je mag stilletjes aan toch wel aan gaan dromen over die kleine spruit over 8 maanden hihi

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 11:44
Antje

Cindy, van harte gefeliciteerd! Wat vind ik dit een fijn nieuws zeg... Het is je gegund en ik hoop dat alles nu goed gaat. We gaan van het beste uit he! Nogmaals proficiat!
Liefs Antje

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 12:44
Laura

Wanneer mag je naar de gyne Cindy? Heel erg mooi en heel erg spannend tegelijk voor jou.

Voor de dames bij wie het deze maand niet raak is veel sterkte. Ook voor jou echt heel jammer Nefertiti, we gunnen het jou ook zo. En Manuke en Mops en IEDEREEN gunnen we het! Houd jullie taai meiden, er komt een keer goed nieuws voor jullie!

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 17:36
cindy

Hey meiden...alsnog bedankt voor de felicitaties

Laura...ik ga maandagmorgen al langs bij de huisarts voor een bloedonderzoek en ik ga dan ook naar de gyne bellen. Met al hetgeen al gebeurd is weet ik zo dat ze me wel heel vlug zal willen zien,dus ik hoop dat ik in de loop van de week bij haar langs kan.
Er zal nog wel niet veel te zien zijn maar ik wil wel weten dat de innesteling van het vruchtje goed zit.
Ben zo benieuwd...

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 17:50
Colle

Wat een goed nieuws Cindy gefeliciteerd!!!!!!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >