Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 19:24 Lindeke ![]() | Hallo iedereen, Eindelijk nog eens tot hier geraakt ce,en eindelijk verhuisd...tis het één en ander geweest hier en wat pech gehad met de schilders en de keuken maar het is toch i orde gekomen! Ondertussen is ons anoukje ook 1 jaar geworden en hebben we dat natuurlijk uitgebreid gevierd hé met een BBQ,taart en vele kadotjes! foto's staan op http://picasaweb.google.com/onsanoukje Gisteren ook voor de tweede echo gegaan en alles was super ok,de nekplooi was 1,4mm met ons anoukje was dat 1,2mm!Het sliep wel juist want het lag rustig en toen de gyno eens porde strekte het zich precies uit echt zo van wie stoort me hier maar het hartje klopte heel goed hoor!!Zo ga jullie weer laten...nog een beetje uitpakken hier! Greetz, Lindeke,Anouk en ? |
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

en moe,vandaag heb ik echt een
en?
. En ben nu ook officieel begonnen met foliumzuur, we gaan stilaan beginnen aan nummertje twee dus ja
. Ik kijk er echt enorm naar uit om weer zwanger te zijn, het is zoiets speciaal, en het is ook de laatste keer normaal dus kga er volop van genieten!! En deze keer geen verbouwingen op de planning dus das ook al positief
. Enfin, kga Lucas zijn valiesje maken
.