< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » spiraaltje en uitblijven menstruatie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
spiraaltje en uitblijven menstruatie
03/05/2008 @ 18:40

Online Status Bekijk profiel
hallo,

ik heb sinds eind november 2007 een mirena-spiraaltje.
elke maand heb ik mijn maandstonden gehad en nu ben ik al 5 dagen overtijd volgens mijn berekeningen.
zou het kunnen dat ik mijn regels niet meer kan krijgen, want dat had de dokter wel gezegd.
maar aan de andere kant ben ik bang dat ik misschien zwanger ben en ik wil echt nog geen 2de kindje.
ik heb hier wel al eens verhalen gelezen dat er wel vrouwen geweest zijn die met een spiraaltje zwanger werden.
ik weet wel, een test doen en dan weet ik het metteen!
maar moet ik nu elke maand bang zijn?
ik heb de laatste keer seks gehad, vlak na mijn laatste menstruatie. dus dan kan ik toch niet zwanger zijn ofwel?
weet er iemand raad of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?
wat doe ik het beste?
groetjes,
dorientje

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 19:12
Butterfly

Heb sinds septembet spiraaltje, nog 1x maandstonden gehad en sindsdien niet meer.
Is heel erg normaal als je een spiraaltje hebt.

Heb er zelf nooit bij stilgestaan dat ik eventueel zwanger kon zijn.

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 19:34
muppet

Ik heb dus sinds november ook een spiraal, en in februari werd ik dus niet ongesteld... En dus wel zwanger... helaas een miskraam :( en daarna wel weer elke maand ongesteld geweest....

Ik zou het even testen...

-Muppet
Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 11:16

hallo butterfly en muppet,

bedankt voor jullie reacties.
ik ga morgen bellen naar mijn gynaecoloog voor een afspraak om ook nog eens zeker te zijn dat alles oké is, dat het spiraaltje nog op zijn plaats zit en voor een uitstrijkje enzo hé.
ik heb gehoord dat inderdaad het wel kan zijn dat je zwanger kan geraken, ondanks een spiraaltje maar dat is bij alles zo hé.
maar dat een spiraaltje miskramen kan uitlokken in jou geval dan muppet. je schrijft helaas een miskraam? heb je al kindjes?
ik ben echt als de dood voor een zwangerschap. niet het zwanger zijn, maar alles wat erna komt want ik ben een alleenstaande mama. ik heb nu wel een nieuwe vriend maar ik ben er echt niet klaar voor en ik zou echt niet weten wat te doen moest ik zwanger zijn. ik heb een postnatale depressie gehad (wat begrijpelijk is na alles wat ik heb meegemaakt). maar goed, ik zal het even laten testen misschien toch eerst eens langsgaan bij de huisarts zeker?
even bloed laten trekken, ben ook zo moe de laatste tijd. kan ook de voorjaarsmoeheid zijn maar toch maak ik me wat zorgen.
andere symptomen heb ik niet echt, dus misschien maak ik me dan weer zorgen voor niks.
groetjes,

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:28

hier mijn regels gekregen, 2 weken te laat maar goed!
zal allemaal wel ontregeld zijn nu met dat spiraaltje zeker?

ben wel content dat ik ze heb

zijn er nog mensen met mirena die hun regels erg onregelmatig krijgen, is normaal zeker?

groetjes,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]