Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/04/2008 @ 14:41 jenny | Slecht nieuws hier............. ![]() ![]() |
| 28/04/2008 @ 15:08 bloem ![]() | ![]() ![]() ![]() liefs bloem |
| 28/04/2008 @ 15:25 stefke ![]() | jenny, ik weet dat niks je kan troosten voor de moment maar toch een dikke knuf van mij! ![]() |
| 28/04/2008 @ 15:41 Lievelien ![]() | idem van hieruit ![]() ![]() |
| 28/04/2008 @ 17:40 mariska | He getver Jenny , ik had het weer zo voor jullie gehoopt. Gaan we zo zachtjes aan toch weer naar een voorjaarskindje. Als ik deze maand niet zwanger ben, dan wachten we een maand met zwanger worden, we gaan namelijk dan in novenmber naar Brasil. Dus dan word het zowie zo al maart. Groetjes Mariska |
| 29/04/2008 @ 21:44 jenny | Meiden, bedankt voor jullie steun. Was best een klap, had wel mijn hoop gevestigd op deze maand, maar ja, helaas. ![]() Inge, oei dat zal wel even schrikken geweest zijn, fijn dat alles goed is. Nou hier dus weer beginnen bij nul. 9 mei een afspraak met de Gyn voor een gesprek. Ik hou jullie wel op de hoogte. Groetjes Jenny |
| 03/05/2008 @ 10:09 jenny | Hoi Bloem, ik weet wat je bedoelt. Het is nu weer een beetje gezakt, maar de eerste paar dagen wilde ik niets met (kleine)kinderen te maken hebben. Mijn zus is morgen uitgerekend en ik heb het ook daar heel moeilijk mee. Xie er tegen op om straks "gezellig" op kraamvisite te gaan. Maar ja, ik weet dus ook niet wat ik met mezelf aan moet, ben er letterlijk ziek van. Heel veel dingen heb ik het afgelopen jaar uitgesteld omdat ik hoop had dat ik toch zwanger zou worden. Nu ga ik al die dingen oppakken en zie ik wel, ik heb er toch geen vertrouwen meer in. Zo heb ik donderdag mijn eerste motorrijles, wilde ik al heel lang, maar vond ik te riskant tijdens een eventuele zwangerschap. Bloem, sterkte hoor meid, ik weet hoe je je voelt..... |
| 03/05/2008 @ 18:30 mariska | Voor mij is dat toch anders omdat ik al een kindje heb. Ik vind het ook heel balen enzo, ik heb het vooral moeilijk met zwangeren en niet met kinderen. En ik weet dat ik zwanger kan worden, maar het blijft dan toch weer raar dat het ondanks de positieve ovu testen alemaal zo lang duurd. Ik krijg komende week de uitslag van de bloedtest, en dan zien we weer verder. Als ik maandag weer ongi wordt ga ik wel de reis voor eind oktober naar Brasil boeken. Kan niet alles instellen op zwanger worden, ik heb ook positieve dingen nodig, leuke dingen om naar uit te kijken. Ik weet er verder ook niets meer over te melden, het is gewoon echt k.u.t. Gr Mariska |
| 03/05/2008 @ 18:31 mariska | hihihi, zonder puntjes tussen vloekwoorden kan je niet reageren. Gr Mariska |
| 03/05/2008 @ 21:48 Mariska | Hallo, bij deze test worden alle belangrijke hormonen getest, ik heb op dag 3 en op dag 21 laten prikken. He Jenny, als je volgende week naar de gyn gaat dan moet je een vragen of het mogelijk is om via inseminatie zwanger te worden (ik weet niet zeker op het ook echt zo genoemt wordt. Hier bij spuiten ze het zaad van de man met een buisje direct in de baarmoeder. Ik weet eigenlijk niet of er ook echo gedaan worden om het tijdstip van de eisprong te bepalen. Bij de zaad donor bank gaat het ook zo. Volgens mij is dan de kans op een bevruchting zeker groter omdat er geen zaad gelekt wordt en omdat het zaad ook niet in de zuren vagina komt. Mischien dan je het zelf even opzoeken op internet hoe deze methode genoemd wordt, dan kan je het iniedergeval vragen. Groetjes Mariska |
| 03/05/2008 @ 21:59 Mariska | Ik heb het effe in mijn leerboek opgezocht, het heet KIH en het komt van het woord kunstmatige inseminatie husband. Bij de zaadbank heet het KID Kunstmatige inseminatie donor. O nee, Het heet: IUI intra(in)uterine(baarmoeder)inseminatie. Het zaad wordt van te voren bewerkt, de baste zwemmers worden geselecteerd. Bij KIH is het dus met normaal zaad, en bij IUI is het met bewerkt zaad. In mijn boek staat dat bij KIH er meestal binnen 4 maanden een zwangerschap ontstaat. De ovulatie bepaling kan of met ovulatie tests, of de folikelgrotebepaling via de echo. Dit is alles wat ik weet, mischien is het wat????? Gr Mariska |
| 04/05/2008 @ 11:49 jenny | Mariska, bedankt. Ik ga het zeker ter sprake stellen. Ik hoop niet dat we weer voor 6 maanden het bos ingestuurd worden, want ik heb er weinig vertrouwen in op die manier. Ik hoop dat ie ons al wil "helpen" met zwanger worden. Maris, wanneer was nou je NOD, maandag al?? Bloem, hoe doe jij dat nu, vrij je veilig ofzo?? Gr. Jenny |
| 04/05/2008 @ 12:51 bloem ![]() | jenny, ik heb tot mijn eisprong veilig gevreeen en daarna niet meer. Pff, condooms zijn echt vreselijk! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

.
van bloem
Ik vind het trouwens wel leuk als hier nog een beetje gekletst word. het forum is de laatste tijd wel erg saai en rustig