< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
28/04/2008 @ 13:22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
jenny, heel veel succes. Ik hoop echt dat het deze keer gelukt is!

Musje, lukt het nog een beetje voor jou? Kan me voorstellen als je zo op alles moet letten, dat er niet veel leuks meer aan is.
Ivm die bekkeninstabiliteit, heb je 2 mogelijkheden ofwel beval je en is het ineens gedaan (zoals bij een vriendin die vorige week beviel) ofwel blijf je er last van hebben (zoals bij mij dus). Ik ga het nu verder laten nakijken. Ik heb gisteren gestofzuigd en gestreken en dan ik tegen 's avonds nog met moeite uit de zetel.

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 14:41
jenny

Slecht nieuws hier.............
Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 15:08
bloem

Online Status Stuur bericht

liefs bloem
Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 15:25
stefke

jenny, ik weet dat niks je kan troosten voor de moment maar toch een dikke knuf van mij!

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 15:41
Lievelien

idem van hieruit

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 17:40
mariska

He getver Jenny, ik had het weer zo voor jullie gehoopt.

Gaan we zo zachtjes aan toch weer naar een voorjaarskindje.

Als ik deze maand niet zwanger ben, dan wachten we een maand met zwanger worden, we gaan namelijk dan in novenmber naar Brasil. Dus dan word het zowie zo al maart.

Groetjes Mariska
Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 17:11
inge

Online Status Bekijk profiel
ooo wat jammer jenny
je zou toch nog een gesprek aanvragen?
wanneer ga je dat doen?

hier zijn we zondag erg geschrokken
tijdens het vrijen had ik opeen veel bloedverlies.
we hebben allebei veel gehuild en gedacht dat het mis zou gaan
maar ik had er nog geen krampen bij
maandag ben ik naar de huisarts geweest en gelukkig mocht ik een echo, en hij had ons wat gerust gesteld
vandaag om 2 uur heb ik een inwendige echo gehad.
en het hartje klopt!!!!

gelukkig is alles nog goed.
de angst is nu ook weg
de misselijkheid zet goed door ik heb al 2 keer overgegeven.

de vrouw van de echo gaf wel het advies om eerst even niet meer te vrijen en om ook niet veel te gaan sporten enz.
het moet allemaal even helen.

wat zijn die eerste 12 weken toch spannend.

liefs inge

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 21:44
jenny

Meiden, bedankt voor jullie steun. Was best een klap, had wel mijn hoop gevestigd op deze maand, maar ja, helaas.

Inge, oei dat zal wel even schrikken geweest zijn, fijn dat alles goed is.

Nou hier dus weer beginnen bij nul. 9 mei een afspraak met de Gyn voor een gesprek. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 21:41
bloem

Een goede kennis van mij heeft gisteren haar kindje verloren na een bevalling bij 23 weken zwangerschap (ze hebben er 4 jaar over gedaan om zwanger te worden). Dat zegt maar weer genoeg, dat je blij mag zijn met een gezonde frummel. achterlijke natuur!
[Laatst gewijzigd door bloem - 30/04/2008 @ 21:42] - Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 20:54
bloem

jenny, voel jij je ook regelmatig zo gefrustreerd (dat je het gevoel hebt, dat je niet meer weet wat je met jezelf aan moet) Ben eigenlijk benieuwd hoe jij daar mee om gaat. Ik ben op dit moment eens aan het kijken of ik die emoties op alternatieve wijze kwijt kwan. Want af en toe, word ik gek van mezelf
Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 10:09
jenny

Hoi Bloem, ik weet wat je bedoelt. Het is nu weer een beetje gezakt, maar de eerste paar dagen wilde ik niets met (kleine)kinderen te maken hebben.
Mijn zus is morgen uitgerekend en ik heb het ook daar heel moeilijk mee. Xie er tegen op om straks "gezellig" op kraamvisite te gaan.
Maar ja, ik weet dus ook niet wat ik met mezelf aan moet, ben er letterlijk ziek van. Heel veel dingen heb ik het afgelopen jaar uitgesteld omdat ik hoop had dat ik toch zwanger zou worden.
Nu ga ik al die dingen oppakken en zie ik wel, ik heb er toch geen vertrouwen meer in.
Zo heb ik donderdag mijn eerste motorrijles, wilde ik al heel lang, maar vond ik te riskant tijdens een eventuele zwangerschap.

Bloem, sterkte hoor meid, ik weet hoe je je voelt.....
Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 11:39
bloem

Jenny, dat uit stellen van dingen klinkt mij bekend in de oren. Daar begin ik nu ook wat meer lak aan te krijgen. We sparen ook niet meer voor een baby uitzet, we kopen er lekker andere dingen van zoals een digitale spiegelreflex camera voor op de vakantie

Mijn vriendin die nu een kindje van 10 maanden heeft is al weer 11 weekjes zwanger. Toen ik het hoorde, was ik echt zo jaloers. Waarom zij wel, en ik niet. Straks heeft zij er twee en ik nog geen een.

Ik heb het dus ook regelmatig erg moeilijk met dat soort dingen en ja ik ben het vertrouwen zo langzamerhand ook een beetje kwijt.

dikke van bloem
Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 18:30
mariska

Voor mij is dat toch anders omdat ik al een kindje heb. Ik vind het ook heel balen enzo, ik heb het vooral moeilijk met zwangeren en niet met kinderen.

En ik weet dat ik zwanger kan worden, maar het blijft dan toch weer raar dat het ondanks de positieve ovu testen alemaal zo lang duurd.

Ik krijg komende week de uitslag van de bloedtest, en dan zien we weer verder.

Als ik maandag weer ongi wordt ga ik wel de reis voor eind oktober naar Brasil boeken. Kan niet alles instellen op zwanger worden, ik heb ook positieve dingen nodig, leuke dingen om naar uit te kijken.

Ik weet er verder ook niets meer over te melden, het is gewoon echt k.u.t.

Gr Mariska
Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 18:31
mariska

hihihi, zonder puntjes tussen vloekwoorden kan je niet reageren.

Gr Mariska
Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 19:49
bloem

Ik heb ook moeite met zwangeren, met baby's niet echt. Ik kan het kindje van mijn zus wel op vreten. Waarvoor kreeg jij nou eigenlijk een bloedtest mariska? En hoe lang willen jullie dan een stop nemen voor jullie vakantie? Of neem je geen stop? Hopelijk kunnen wij na de vaccinaties weer beginnen, hoewel ik wel twijfel of het handig is . Maar goed, de kans dat ik zwanger word lijkt ook wel steeds kleiner te worden. IN oct/nov wil ik me echt door laten verwijzen. Voor mij is trouwens cyclus 11 begonnen vandaag. Ik ben nu in ieder geval wel steeds tussen de 26 en 28 dagen. Het wisselt een beetje. Ben vanaf vandaag ook weer met teunisbloemolie begonnen. Daar ben ik de eerste keer ook zwanger mee geworden. Dus wie weet. Ik vind het trouwens wel leuk als hier nog een beetje gekletst word. het forum is de laatste tijd wel erg saai en rustig
[Laatst gewijzigd door bloem - 03/05/2008 @ 19:50] - Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 21:48
Mariska

Online Status
Hallo,

bij deze test worden alle belangrijke hormonen getest, ik heb op dag 3 en op dag 21 laten prikken.

He Jenny, als je volgende week naar de gyn gaat dan moet je een vragen of het mogelijk is om via inseminatie zwanger te worden (ik weet niet zeker op het ook echt zo genoemt wordt. Hier bij spuiten ze het zaad van de man met een buisje direct in de baarmoeder. Ik weet eigenlijk niet of er ook echo gedaan worden om het tijdstip van de eisprong te bepalen. Bij de zaad donor bank gaat het ook zo.
Volgens mij is dan de kans op een bevruchting zeker groter omdat er geen zaad gelekt wordt en omdat het zaad ook niet in de zuren vagina komt. Mischien dan je het zelf even opzoeken op internet hoe deze methode genoemd wordt, dan kan je het iniedergeval vragen.

Groetjes Mariska
Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 21:59
Mariska

Online Status
Ik heb het effe in mijn leerboek opgezocht, het heet KIH en het komt van het woord kunstmatige inseminatie husband. Bij de zaadbank heet het KID Kunstmatige inseminatie donor. O nee,

Het heet: IUI intra(in)uterine(baarmoeder)inseminatie.
Het zaad wordt van te voren bewerkt, de baste zwemmers worden geselecteerd.

Bij KIH is het dus met normaal zaad, en bij IUI is het met bewerkt zaad.
In mijn boek staat dat bij KIH er meestal binnen 4 maanden een zwangerschap ontstaat.

De ovulatie bepaling kan of met ovulatie tests, of de folikelgrotebepaling via de echo.

Dit is alles wat ik weet, mischien is het wat?????

Gr Mariska
Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 11:49
jenny

Mariska, bedankt. Ik ga het zeker ter sprake stellen.

Ik hoop niet dat we weer voor 6 maanden het bos ingestuurd worden, want ik heb er weinig vertrouwen in op die manier.

Ik hoop dat ie ons al wil "helpen" met zwanger worden.

Maris, wanneer was nou je NOD, maandag al??

Bloem, hoe doe jij dat nu, vrij je veilig ofzo??

Gr. Jenny
Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 12:51
bloem

jenny, ik heb tot mijn eisprong veilig gevreeen en daarna niet meer. Pff, condooms zijn echt vreselijk!
Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 15:42

Jenny, ik zou die kunstmatige insiminatie ook zeker ter sprake brengen.
Wou nog iets kwijt en hoop dat je het me echt nt kwalijk neemt, is alleen als goeie raad bedoeld.
We hebben vr Mika ook lang moeten wachten en hulp moeten inschakelen, vr Matts ging alles (gelukkig) heel vlot. Ik heb een schoonzus die ook al een hele tijd zwanger probeert te worden (ze hebben ook al een zoontje) en bij wie het nt lukt. Maar toen ik dus bevallen ben, zijn ze mij nt eens komen bezoeken in het ziekenhuis, krijg nog geen telefoontje. De 1e dag dat ik thuis was zijn ze geweest en verder heb ik er niets meer van gehoord. Ik moet zeggen dat dat ook wel pijn doet, gewoon het feit dat ze nt in je kind geïntresseerd zijn. Ik begrijp hun pijn en verdriet volledig (omdat ik het zelf ook meegemaakt heb), maar ik had toch op wat medeleven gehoopt.
Ik wil je dit gewoon maar zeggen omdat het je zus waarschijnlijk ook wel verdriet zou doen, mocht je haar bv nt gaan bezoeken of laten blijken dat je nt blij kan zijn vr hen.
Begrijp me echt verkeerd, ik weet wat je doormaakt, maar wou je dit gewoon als goeie raad meegeven.

Ik hoop echt dat jullie nu allemaal heel snel zwanger mogen worden!

Dikke knuffel
Elke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >