Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2008 @ 13:59 Musje ![]() | Luna, ben benieuwd wie de eerste gaat zijn! Emmeke, heb jij nog een bolle buik of is het buikje tegenwoordig een bolle baby? |
| 08/05/2008 @ 21:59 bloem ![]() | emmeke, is 18 april al bevallen van een zoontje staat geen naam bij |
| 09/05/2008 @ 15:44 jenny | Hey meiden, effe een up-date van mij. De arts heeft alle resultaten met ons doorgenomen en kwam tot de conclusie dat we onverklaarbaar verminderd vruchtbaar zijn. Nou ja, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Ik heb gevraagd voor een samenlevingstest maar dat doen ze niet meer volgens hen, omdat dat nergens op gebaseerd is. Cervixslijm is volgens hem altijd vijhandig met uitzondering van een hele korte periode tijdens je vruchtbare dagen. Hij wilde het dus de tijd geven. Ik vroeg hem naar IUI, maar hij zei dat dat meestal pas werd gedaan na 3 jaar vruchteloos proberen (als je onverklaarbaar verminderd vruchtbaar bent) Ik heb verteld dat ik er geen heil meer inziet en dat ik er absoluut geen vertrouwen meer in heb. Hij vroeg wat ik wilde, ik zei dat ik IUI wilde. Hij gaf toe, maar zei dat IUI mij geen hogere kans gaf op een zwangerschap. Ik heb hem gezegt dat ik het in ieder geval wil proberen want dat het zo dus ook niet lukt. Ik heb een recept gehad voor de apotheek en moet dan 21 mei terugkomen voor prikles. Ik ga dus maar aan de IUI ik denk mijn volgende cyclus al, maar ze hebben wel een zomerstop tijdens de zomervakantie. Hopelijk zijn wij aan het eind van de zomer eindelijk zwanger.... |
| 12/05/2008 @ 22:30 bloem ![]() | aiko, gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie zoontje en dat hij gauw groot en sterk mag worden zodat hij lekker naar huis kan. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

dat kan toch de bedoeling niet zijn van een kinderwens te hebben...
van mij!