< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Na 8 maand nog steeds geen regels...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Na 8 maand nog steeds geen regels...
26/04/2008 @ 20:18
Feli

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Mijn dochtertje is nu acht maanden en heb nog steeds mijn regels niet doorgekregen
De eerste 5 maanden gaf ik borstvoeding, maar dat is nu toch weer 3 maanden geleden dat ik daarmee gestopt ben.
Heeft iemand dit nog voor gehad? Moet ik me zorgen maken?

Thx,
Groetjes,
Feli

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 19:25
linda

hallo

Ik heb ook borstvoeding gegeven en ben er met 7 maanden mee gestopt omdat ik nog steeds niet ongesteld was geworden....
en een maand later ben ik ongesteld geworden,
Je hoeft je daar geen zorgen over te maken, want het kan wel ff duren voordat het terug keerd.
Mocht je nu graag een tweede willen???!!! dan kun je contact opnemen met je huisarts, die kan een testje doen om naar een bepaalde stof in je lichaam te kijken (ik weet de naam van dat stofje niet) hoeveel die er nog inzitten..
Daarnaast zijn er pilletjes om het weer op gang te krijgen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen..

Groetjes

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 15:22
Feli

Nee, voor een tweede wachten we liever tot de verbouwingen achter de rug zijn, zodat ik ten volle van een nieuwe zwangerschap kan genieten.
Nog steeds geen regels... Ik neem geen anticonceptie, maar gebruiken een condoom, toch had ik graag mijn cyclus gekent...
Zou het mogelijk zijn dat ik toch zwanger ben geraakt, al voel ik me zo niet...

Groetjes,
Feli

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 21:52
Feli

Nog steeds geen
Ga denk ik toch eens testen...
Men vriend zegt dat ik er beetje humeurig bij loop en hij liet daarstraks vallen dat ik wel zwanger zal zijn... Als er maandag nog geen te bekennen zijn, ga ik testen...

Zijn hier nog dames die zo lang zonder hun regels zaten?

Groetjes,
Feli

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 22:29
linda

feli

Heb je getest??

groetjes

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 23:23
3ewondertje

Online Status
je kunt nog mang zonder zitten hoor sommige krijgen hun cyclus lang erna pas terug opgang dus veilig is het ook niet meer
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 21:36
Feli

Hey Linda,

Nee, ik heb niet hoeven testen, zaterdag zijn de doorgekomen...
Dus alles weer normaal hier

Groetjes,
Feli

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:41
Rientje

hallo,
Ik ben 6 maart bevallen.Maar we zouden graag al voor een 2de gaan. Maar ik heb nog altijd geen . Ben ik nu vruchtbaar of nog niet. Weet er iemand een antwoordje op men vraagje.

xxx Rientje

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:58
linda

rientje..
Geef je borstvoeding??

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 22:21
mieke

hoi,

ook ik begin me een beetje zorgen te maken... Ik heb nov'07 een zoontje gekregen. Gaf eerst 2,5 mnd borstvoeding en ben toen overgestapt op flesvoeding. Ben op 2 maand met de minipil begonnen, maar omdat ik nu toch FV geef, ben ik daar weer mee gestopt en wilde ik na mijn regels starten met de gewone pil. Inmiddels weer zeker 3 mnd verder... maar nog niks... 2x getest, maar ook niet zwanger...

Begin een beetje onzeker te worden...

groetjes
mieke
Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 22:42
Tammy

Online Status
Hoi Mieke,

Na de geboorte van mijn eerste zoontje heb ik 17 maanden geen regels gekregen, uiteindelijk naar men gyn gestapt en duphaston tabletjes gekregenom men ongi uit te lokken wat ook lukte. Hoe het nadien zat weet 'k niet want was toen meteen die ronde zwanger van ons engeltje. En na die zijn geboorte heb ik na 5 weken men regels weer doorgekregen maar had dan een lange cyclus. Als je je zorgen blijft maken kan je misschien ook eens beter naar je huisarts of gyn stappen voor verdere raadgevingen.

Groetjes

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:35
Rientje

Is het normaal dat met FV ook je regels langer wegblijven?
Met borstvoeding heb ik er al van gehoord.Maar de Gyn. had me vertelt dat ik vorige week normaal men regels moest krijgen. Dat kon ze zien tijdens men onderzoek. Maar tot nu toe heb ik er nog altijd geen. Ik heb vorige week een test gedaan maar dat was niets. Ik ga deze week terug een doen als het nog altijd niets is.
Ik hoop natuurlijk dat ik trug zwanger ben. Maar als het niets is ga ik toch nog eens bij de dokter langs denk ik.

Groetjes Rientje

Kan iemand me helpen om te zeggen hoe ik die zwangerschapsmeter van men profiel krijg. Het lukt me maar niet.

[Laatst gewijzigd door Rientje - 13/05/2008 @ 11:41] - Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:44
K'tje

Hallo,

Ben nu ook 3 maand geleden bevallen, en nog altijd geen te bekennen ... . Voel me wel al een tijdje opgeblazen ... waarschijnlijk de hormonen ...
Ik hoop dat ik ze nu toch ook snel krijg ... ze krijgen is iets, maar ze niet meer krijgen is ook iets hé ....

Groetjes,
K'tje

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:01
Rientje

@k'tje: geef je ook flesvoeding?

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:24
K'tje

Rientje: Ja, inderdaad, heb altijd flessevoeding gegeven ...
En ik vraag me ook af of mijn opgezwollenheid hier ook niet te maken mee heeft ... dat mijn hormonen nog niet echt goed zitten ...
Ik geef me nog een drietal weekskes, dan is mijn venteke 15 weken, en dan neem ik contact op met mijn gyn. Want heb altijd een goede regelmatige cyclus gehad, en was ook van de eerste keer zwanger.

Als je de is 't niet altijd plezant, maar omgekeerd ook niet hé ... vrouwen hé ...

Groetekes,
k'tje

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 08:56
Rientje

k'tje: Ik ga in het weekend nog is een test doen. Als die negatief is dan ga ik toch ook contact opnemen met de Gyn. Maar ik heb ook niet het gevoel dat ze gaan doorkomen. Waar ik vroeger verschrikkelijk veel last van had. Ik ben wel altijd heel onregelmatig geweest. Het is te hopen dat het al gelukt is

Maar het zal afwachten worden groetjes Rientje

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 12:53
K'tje

Hallo Rientje,

Na 3 maand eindelijk zover. Veel is het nog niet van maandstonden ... en heb er 2 dagen ervoor serieus moeten voor afzien zulle (migraine en buikpijn!).

Hopelijk bij jou ook eindelijk doorgekomen ? of positieve test haha!

Groetjes,
K'tje

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 17:56
Rientje

hoi K'tje
Ik heb verleden week vrijdag een test gedaan en was weer negatief.
Ik heb nog altijd geen maandstonden. Maar ik heb vandaag al de hele dag pijn in men lies. Ik weet niet of het van men is die misschien gaan komen.
Ik weet dus echt niet meer hoe het voelde wanneer ik ze nog had.
Ik had altijd wel veel pijn maar hoe dat voelde weet ik niet meer.
Ik zal het misschien vlugger weten dan ik wil.

Dus nog altijd afwachten

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]