[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2008 @ 22:29 linda ![]() | feli Heb je getest?? groetjes |
| 03/05/2008 @ 23:23 3ewondertje | je kunt nog mang zonder zitten hoor sommige krijgen hun cyclus lang erna pas terug opgang dus veilig is het ook niet meer |
| 05/05/2008 @ 21:36 Feli ![]() | Hey Linda, Nee, ik heb niet hoeven testen, zaterdag zijn de doorgekomen...Dus alles weer normaal hier Groetjes, Feli |
| 11/05/2008 @ 08:58 linda ![]() | rientje.. Geef je borstvoeding?? |
| 12/05/2008 @ 22:21 mieke | hoi, ook ik begin me een beetje zorgen te maken... Ik heb nov'07 een zoontje gekregen. Gaf eerst 2,5 mnd borstvoeding en ben toen overgestapt op flesvoeding. Ben op 2 maand met de minipil begonnen, maar omdat ik nu toch FV geef, ben ik daar weer mee gestopt en wilde ik na mijn regels starten met de gewone pil. Inmiddels weer zeker 3 mnd verder... maar nog niks... 2x getest, maar ook niet zwanger... Begin een beetje onzeker te worden... groetjes mieke |
| 12/05/2008 @ 22:42 Tammy | Hoi Mieke, Na de geboorte van mijn eerste zoontje heb ik 17 maanden geen regels gekregen, uiteindelijk naar men gyn gestapt en duphaston tabletjes gekregenom men ongi uit te lokken wat ook lukte. Hoe het nadien zat weet 'k niet want was toen meteen die ronde zwanger van ons engeltje. En na die zijn geboorte heb ik na 5 weken men regels weer doorgekregen maar had dan een lange cyclus. Als je je zorgen blijft maken kan je misschien ook eens beter naar je huisarts of gyn stappen voor verdere raadgevingen. Groetjes |
| 13/05/2008 @ 12:01 Rientje ![]() | @k'tje: geef je ook flesvoeding? |
[Reageer]

Na 8 maand nog steeds geen regels...

.
.