< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/04/2008 @ 12:06
Tine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Pffffffff... ik zit hier nog altijd na te denken over wel of ni stoppen met werken... 't is waar zenne, ik kan nog een jaartje loopbaanonderbreking opnemen.... En ik zou dat 1 dag per week kunnen opnemen zodat ik maar 2dagen per week moet werken...
Maar ik durf da ni vragen op 't werk omdat ik weet da ze da ni graag gaan hebben, en tegelijk weet ik wel dat ze dat eigenlijk ni mogen weigeren. Erg hé.

Tine

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 10:02
reb

hey Tine, lastig he! maar denk toch vooral aan jezelf en aan je kindjes! jij moet je goed voelen he, als jij je niet goed voelt kun je je werk niet goed doen, de kindjes voelen ook dat mama niet goed in haar vel zit... enzovoort...
Ik zou het ook wel moeilijk hebben om het te zeggen op het werk, maar ja, mss effe goed doorbijten?

succes met de keuze

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 12:17
jootje

hoi hoi allemaal!

sorry heb het echt heel druk maar probeer wel zoveel mogelijk te blijven lezen...

tine als je hart zegt dat je bij je kids wil blijven moet je dat gewoon doen hoor!
je kids zijn maar 1 keer klein en werken kan je je hele leven nog.dus als het voor jullie financieel geen problemen geeft en je wilt graag stoppen zou ik het doen.ikzelf vind het heerlijk om te werken en de rest van de tijd voor mijn kids maar zo is iedereen verschillend

reb,anntje,rox en neleken hoop dat het met jullie goed gaat,ik heb alles gelezen maar nu helaas even geen tijd om op alles te reageren
geniet meiden en tot snel.
ik heb wel nog even snel wat nieuwe foto,s geplaatst
liefs jootje

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 18:43
Tine

Ik heb op 't laatste moment nog eens even goed nagedacht, en tja, ik zou natuurlijk zo veel mogelijk bij mijn kindjes willen zijn, maar ik weet eigenlijk ook niet of ik mijn werk wel helemaal zou kunnen missen. Ik heb daarom gekozen om nog 3 maanden ouderschapsverlof bij te nemen en ik ben vastbesloten om daarna toch wel weer te gaan werken.
Met een ijzersterke discipline moet dat wel goed te doen zijn hé, in combinatie met de kindjes?
Ik ben in elk geval héél blij dat de kogel door de kerk is...

Tine

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 10:25
reb

Tine, fijn dat je je beslissing genomen hebt, is weer een zorg minder! En ja hoor dat komt wel weer goed met dat werken, eventjes geduld en je zal wel een gepast ritme vinden! Geniet nu nog maar van die drie extra maanden met je kindjes samen (zeker met het goede weer en de grote vakantie is dat toch een prachtig vooruitzicht he)

jootje, fijn dat alles zo druk goed gaat!

geniet van het zonnetje meiden!!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:11
reb

allemaal aan het genieten? supper!!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 19:16
Tine

Amai zeg, wij hebben de afgelopen 4 dagen aan zee doorgebracht. We hadden het appartement al een dikke maand geleden vastgelegd, en dus véééééééééél geluk gehad met het weer!

Ik zal dadelijk eens een fotoke van onze zomerkindjes op mijn profiel zetten.

Tine

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 19:56
reb

Tine, je fotookes zijn nog niet veranderd zie ik, jaja ik ben ongeduldig
Tof dat je zo'n leuk zeeweekend achter de rug hebt! Ik hoop dat wij er dit jaar ook nog eentje kunnen doen!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:47
Tine

Oeps...

Nu zijn ze wel aangepast!!

Als ik de foto's zo zie vind ik dat onze Yannick ineens zo groot geworden is!

Tine

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:25
reb

amai, Yannick is idd echt wel groot geworden!
en je kleine meid zeg, die mag er ook wel wezen hoor!!
Prachtig gezinnetje, echt waar!!

of ja, voor iedereen die interesse heeft, heb een tip gekregen van een vriendin voor nog leuke kleertjes http://www.kleertjes.com. Met bepaald acties zou je echt wel superkoopjes moeten kunnen doen volgens haar...
ik ga snel eens piepen zie

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:18
jootje

hoi hoi allemaal!
leuke foto,s van de kids tine!zeker al een grote jongen die yannick van jou~

reb het klopt inderdaad van die site,kom er al een 1,5 jaar geregeld en heb ook al veel gekocht daar.erg leuke sites maarer bestaan nog veeel meer van dat soort sites.Amazing kids is ook zo,n leuke site met vaak acties en leuke kortingen! echt de moeite waard!

verder alles goed met iedereen??

liefs jootje

Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:52
reb

hier alles goed!

zal ook eens op die site gaan neuzen Jootje! bedankt voor de tip!!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 19:28
reb

gewoon even uppen!
Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:42
Tine

Ik hoop dat het maar een tijdelijke kalmte is hier... We kletsen nu al zo lang hé...

Trouwens, ons Emilie is deze week al een half jaar geworden! Zoooooooo snel!!!!

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 26/05/2008 @ 09:43] - Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 19:49
reb

ja ik hoop het ook!
al begrijp ik het wel dat het niet altijd zo evident is met die kleine bengels!

alles goed met iedereen?

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 16:15
jootje

hoi hoi meiden

sorry maar heb het echt te druk laatste tijd..ik probeer wel regelmatig bij te blijven lezen maar heb gewoon niet altijd meer de puf om achter de pc te kruipen
er is op het moment weer een hoop gaande in het bedrijf waar ik werk,en aangezien ik in de OR en de CORbzit,vergt dat naast mijn gewone werkzaamheden en mijn gezin een hoop tijd en energie.
verder gaat het hier met de kids hartsikke goed! demi praat echt de oren van mijn hoofd en is echt een bengeltje! jannick doet zijn ding en is verder laatste tijd erg lief en wel wat rustiger.zijn ook wel beetje bepaalde periodes dat hij wat drukker is...dat was even gauw mijn update,moet nu weer even verder tot gauw
liefs jootje

Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 10:13
Tine

Ja hier is het ook het zelfde verhaal: ik kom ook bijna elke dag lezen maar het ontbreekt mij meestal nog aan energie om dan ook nog een heel verhaal neer te schrijven.

Om eerlijk te zijn heb ik ook niet echt spectaculaire dingen te vertellen op dit moment: ik ben nog een tijdje thuis dus druk bezig met het huishouden en de kindjes. Meer niet eigenlijk. Maar mijn dagen zijn altijd goed gevuld. Ik zal het schema van vandaag eens even overlopen kwestie van een voorbeeldje te geven:

6.45u opgestaan
7.00u Yannick gewassen, aangekleed en aan het eten gezet
7.30u Emilie flesje gegeven
8.20u Yannick naar school gebracht (naar een andere school hier in het dorp omdat ze daar gaan oefenen voor het schoolfeest)
9.00u Emilie in de box en het huis snel-snel opgeruimd
9.30u Emilie slaapt dus ik snel in bad
10.00u even de PC op om te zien hoe de financiën staan en even 9maand natuurlijk
11.00u Emilie patatjes geven
11.40u Yannick van school gaan halen
12.00u Samen met Yannick wat eten
12.45u Yannick weer naar school brengen
13.10u afspraak bij Kind en Gezin voor Emilie
14.00u Emilie flesje geven
15.15u weer naar school om Yannick op te halen
15.45u thuis
En dan volgt nog een avondshift hé: koken, eten, afwassen, opruimen, fruitpap voor Emilie, Yannick in bed mét verhaaltje natuurlijk, Emilie badje en flesje geven,... enz.

De meeste weekdagen gaan er ongeveer zo aan toe, alles volgens strak uurschema want anders loopt de hele dag in 't honderd!

Dus... ik zal nu maar eens patatjes gaan schillen hé...

Tine

Link naar deze reactie
30/05/2008 @ 12:34
reb

amai, Tine kun jij je altijd aan dat schema houden? ik heb er wel respect voor hoor, ik ben eerder nogal chaotisch.., zal een beetje meer karakter moeten kweken als nr 2 er is denk ik

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 09:23
Tine

't Lukt niet alle dagen even goed hoor, soms werken de kindjes ook niet helemaal mee. Maar zowiso tussen 6.45u en 9u verlopen alle weekdagen hetzelfde, want Yannick moet natuurlijk op tijd op school zijn en dan moet Emilie wel gegeten hebben natuurlijk.

En verder probeer ik ons Emilie toch ook altijd op vaste uren eten te geven, daar wijk ik eigenlijk enkel 's zondags van af, want dan slapen we zo lang mogelijk uit, en soms lukt dat wel tot 9u. Dan rek ik een beetje en laat ik de fruitmaaltijd er tussen uit, zodat we 's avonds toch weer op tijd in bed kunnen kruipen.

Tja, 't vergt wel wat discipline maar op die manier krijg ik toch ook nog wat gedaan in huis tussendoor.

Ik ben juist onze Yannick gaan uitzwaaien aan 't school: hij is met de bus naar een grote speeltuin in Grobbendonk vandaag. Wat zalhet rustig zijn vanavond...

Tine

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 20:20
reb

en heeft je ventje zich geamuseerd in de speeltuin Tine?

ik heb toch ontzettende bewondering voor je schema hoor, pff, weet even niet goed hoe ik dat zal moeten klaarspelen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >