Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/04/2008 @ 22:41 Priscilla | Rarara, Geweldig hoor!! Gefeliciteerd!! |
| 26/04/2008 @ 08:17 RARARA | Bedankt hoor Ik hoop dat jullie nu snel volgen. Ik hoop wel dat alles goed blijft gaan, want donderdagavond had ik wat bruinverlies, maar nu is dat over. Ik mag op 14 mei al voor het eerst naar gyn. Heb wel een beetje moeten zagen aan secretaresse, maar ik had graag nog geweest voor we op verlof vertrekken op 17 mei. |
| 28/04/2008 @ 13:08 RARARA | Hallo, Snuitje, een mooie cyclus is toch al iets hé, misschien volgende maand ![]() Ik heb ook mijn eisprong niet gevoeld deze maand eignelijk en wij hebben eigenlijk maar 2 keer het gedaan in mijn vruchtbare periode, moet wel zeggen dat ik er deze maand helemaal niet mee bezig was, omdat we gezegd hadden om een maandje rust te nemen. Vanavond nog naar dokter voor het resultaat van mijn bloed, maar heb vanmorgen nog een test gedaan en die toonde nu wel een dik positief resultaat. Wij hebben ook genoten van het mooie weer, we zijn gaan wandelen in het bos, onze kleine vent heeft er van genoten ![]() groetjes |
| 29/04/2008 @ 13:53 Priscilla | Hoi allemaal, Morgen gaan we voor daagjes lekker naar de Ardennen dus we hebben gister toch maar even getest,vind het wel prettig om te weten hoe het ervoor staat als je op vakantie bent, want je doet dan toch altijd andere dingen. Helaas was de test negatief Vandaag zou dan mijn moeten komen.Tot over een klein weekje allemaal. Liefs Priscilla |
| 01/05/2008 @ 13:47 kruimel ![]() | he rara wat zie ik. proficiat he ![]() ![]() |
| 04/05/2008 @ 13:22 Anke ![]() | Snuitje, dan ben jij gewoon bekend met een lage temperatuur. Sommige mensen hebben dat, en daar hoef je je geen zorgen om te maken. Wat voor de anderen dus een normale temperatuur is, is voor jou al verhoging. Hou je eigen temp gewoon aan, en als deze straks stijgt heb je dus een goede kans dat je zwanger bent. Met temperaturen moet je er wel rekening mee houden dat je het - rectaal doet (de oorthermometers die je zo kan kopen zijn NIET betrouwbaar, daarbij moet je daar nog een graad bij optellen. - voor het opstaan doet, dus niet eerst naar de wc, terug naar bed en dan tempen, maar altijd als je wakker wordt voor je opstaat. - het liefst op hetzelfde tijdstip doet. Op zo'n manier krijg je een goede curve en kun je zien wanneer er wat verandert. Hier kun je een lijst uitprinten om een mooie curve bij te houden: http://www.freya.nl/web_medisch/btc.php |
| 04/05/2008 @ 16:49 Priscilla | hoi, Ik zit nog steeds in de Ardennen, het is hier heerlijk. Zoals jullie kunnen zien had ik dus niet te vroeg getest,helaas ![]() We gaan maar weer voor de volgende ronde. Liefs Priscilla |
| 05/05/2008 @ 19:37 RARARA | Hallo, snuitje, ik heb ook 2 maanden mijn temp bijgehouden en ik deed dat oraal. Gewoon de thermometer mooi onder mijn tong houden. Ik was ook begonnen onder mijn oksel en vond ook dat mijn temp veel te laag was. groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er ook voor?

moeten komen.