Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/05/2008 @ 20:20 snuitje ![]() | nee klopt, in jouw geval zou ik ook niet klagen ![]() |
| 05/05/2008 @ 22:27 SMDJ ![]() | hey lieke ja ze ik werk nog mag blijven werken tot een week van te voren te zwaar is het nog niet ze ![]() |
| 06/05/2008 @ 13:01 Anke ![]() | Pfff, tot een week van te voren werken. Hier werk ik tot 4 weken van te voren en dan ben ik er ook echt wel aan toe! |
| 06/05/2008 @ 13:32 snuitje ![]() | ik werk tot half 5 en dan stop ik er al mee hoor... ![]() grapje ![]() oei die was helemaal niet grappig ![]() ![]() |
| 06/05/2008 @ 17:21 SMDJ ![]() | hey iedereen snuitje is best wel grappig ze ![]() ja inderdaad tot een week van te voren normaal maar heb nog verlof een 17 dagen dus die neem ik dan ook he ![]() |
| 07/05/2008 @ 18:09 SMDJ ![]() | hey iedereen anke fijn dat je lamp er is he matrassen ja he |
| 07/05/2008 @ 18:32 snuitje ![]() | ja klopt... ik denk ook dat je daar niet bij nadenkt eens je een ![]() in je armen hebt... dan wordt de rest zo onbenullig denk ik ![]() ![]() |
| 08/05/2008 @ 10:14 Anke ![]() | Denk ik ook. Maar Snuitje, we gaan nu even voor jou!!! Voor jou is straks elk kwaaltje onbenullig, als je maar zo'n mooie streep op die test ziet! |
| 08/05/2008 @ 11:07 | Hoi hoi meiden, Zat vandaag eens even rond te neuzen hier op het forum. Volgens mij zijn er meer meiden/vrouwen die het prettig vinden om hun verhaal te delen... vandaar dat ik dus ook een stukje typ nu ;) Mijn aanstaande en ik zijn nu ruim 2 jaar bezig voor ons eerste kindje, niet altijd makkelijk maar we houden de moed erin. We weten in ieder geval wel dat er met beiden niks 'mis' is en dat we grote kans hebben om spontaan zwanger te raken. Morgen moet ik voor een HSG, zie ik wel tegenop. Sinds wanneer ben jij bezig dan Snuitje? Anke en S het lijkt me zo heerlijk om te paraderen met een bolle buik haha. Geniet ervan, maar dat is een overbodig advies volgens mij. ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

in je armen hebt... dan wordt de rest zo onbenullig denk ik