< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's omgeving Vilvoorde

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's omgeving Vilvoorde
13/04/2008 @ 10:50

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

gégé , oei oei zo druk ... en de verwarming gemaakt ?
Ja ik had dat ook met Ina twee keer kosten en toen waren ze nog met veel zenne . Nu zijn er 20 vier jarige maar vraag het mss toch maar is want weet niet of Noahke daar bijgeteld is . Heeft ie voor Ina haar verjaardag een pakje gekregen ?

Hier is alles heel goed ... de kleren en schoenen voor den trouw zijn gevonden ... dure tijden hier zenne al twee weekends meer dan 100 euro aan schoenen pfff Nu gelukkig betaald teten wel een deel terug van de schoenen voor den trouw

We hebben gisteren de trampolline in elkaar gezet ... amai nu hebben we gene tuin maar nen speeltuin . Een trampoline van 3m66 en daarnaats hare schomel met schuifaf

Groetjes erika

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 09:41

helaba,

neen die verwarming is nog altijd niet in orde, we hebben al wel terug warm water maar er is nog een stuk die vervangen moet worden, er is een probleem met die druk die gaat altijd in alarm.nu dat stuk is besteld.

neen noah heeft geen pakje van ina haar verjaardag gekregen maar hij zit in het groep van juf greta.
nu zijn er 27kindjes 2.5jaar en er komen er in mei al zeker 2 bij die al ingeschreven zijn.
wat geef jij zo mee voor hun verjaardag, noah krijgt regelmatig zo een zakje met snoepjes in.
ik dacht is bij ava of zo te gaan zien maar ons inge vertelde dat jij bij hema iets gevonden hebt. is daar veel?
met dat ik daar niet goed door kan met die koetsen ga ik daar bijna nooit binnen.

ja den trouw begint dichter bij te komen, maar dat valt toch de zelfde dag als t school feest niet?
en heb jij nu alles voor iedereen?

ik ben woensdag naar de gyne geweest, ik moet wat meer rusten en toch proberen een paar uur per dag plat te liggen want ik heb last van harde buik en soms moet ik percies flauw vallen en hij zegt dat het komt omdat ik te moe ben.
nu ik moet ook wat op mijn suiker letten niet regimen maar er wat minder eten.
dat is niet gemakkelijk met al dat chocolat in huis na dat de paaskloken zijn geweest.

voor de rest alles ok.
en jij niet te moe met 2 kapoentjes en full-time werken?

groetjes gégé

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 19:14

Hey
O vervelend zeg nu gelukkig hebben jullie warm water .

Ja zag vandaag de klasfoto en Noahke stond er niet op . Ik had dit jaar bij hema plasieke bekers gekocht en die gevlud met snoepjes . Zie maar eens op hun site daar staat een foto .

Ja spijtig genoeg valt het idd wel samen met het schoolfeest dus denk dat Ina dat dit jaar gaat missen .

Rust dan maar goed hoor ... en de suikebonen gevonden . Hebben jullie terug een lijst gelegd eigenlijk ?

Och ja het gaat wel hoor ... voel me voor de momment niet zo goed heb de 27ste maart een spiraal laten zetten en verlies nog steeds bloed en denk dat dat wel wat te maken heeft met het moe zijn . Ook moet mijn lichaam er nog aan gewoon worden zekers hé

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 08:31

helaba,

ik zal zeker is gaan piepen op de site naar de foto maar ik moet het is aan guido vragen want weet niet meer hoe ik daar op moet geraken.

voor een geboorte lijst twijfel ik, ik heb nog wel wat klein spulletjes nodig zoals nieuwe flessen en zo en dan twijfel ik ook zou ik zoals jij een gewoon buggy kopen dat ik kan kantelen dat ons dina nog kan gebruiken en noah op de plank of een dubbel buggy en dan kan noah nog zitten als we wat langer weg zijn.
hij is nog rap moe met dat zijn stappen nog niet 100% is maar langs de andere kant wordt hij groot en wil soms niet meer zitten.
ik weet het niet goed.

voor suikerbonen waren we al is gaan kijken en hadden voor het eerste rap ons keuze gevonden, ik moet ze nu nog gaan bestellen en de kaartjes ook, die moet ik nog kiezen.

hopelijk geraakt jij rap gewoon aan u spiraal en komt het in orde, maar anders zou ik toch is terug naar de gyne gaan, er zijn vrouwen die dat niet verdragen en dat eigenlijk afstoten.

wat de foto's van t school betreft, noah zal ze hopelijk vandaag mee krijgen, dinsdag had hij ze niet mee wel somige andere kindjes, en gisteren is hij thuis gebleven.
op de klas foto staat hij met zijn vingers in zijn mond, ik was erbij, eerst stond hij er mooi op maar met dat de fotograaf wou dat alle kindje keken heeft ze 5-6 foto's getrokken en op de duur deed hij zijn vingers in zijn mond.
en ze hebben de 2 groepjes appart getrokken anders zou het gewoon te veel zijn zeker, 27 en 20 niet te doen gewoon he.
ik was naar daar gegaan met ons dinake, hopelijk heb ik van hun 2 samen is een mooi foto, ale een profesioneel.

ale ik ga nu is stoppen met kletsen zeker.

groetjes gégé xxxx

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 09:34

hey erika, kan jij mij is u paswoord zeggen voor op de site van de meisjes te gaan zien want het is niet gelukt.
xxxx
gégé

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 15:12

Het staat in mijn profiel hier

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 10:04

he erika, ben gaan zien en het is wel een super leuk gedacht.
maar kan toch moeilijk het zelfde doen he.
ik zal is in de makro kijken moet toch pampers gaan halen.
kusjes xxx

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 11:08

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Mag ik mij ook bij jullie voegen? Ikzelf woon niet in Vilvoorde maar wel in Steenokkerzeel. Dit is ook niet ver he.
Mijn vriend is wel afkomstig van Vilvoorde ( ale Houtem) en zijn ouders wonen daar ook nog.

Wij hebben nog geen kindjes maar we zijn wel volop bezig aan ons eerste kindje.
Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 17:00

Hey Ikke
Wat een toeval ik heb voor ik trouwde altijd op de haachtsesteenweg gewoont in melsbroek aan het naftstation
Natuurlijk ben je welkom hier
Ik hoop dat jullie vlug jullie wondertje mogen verwachten

gégé en al iets gevonden voor Noahke zijn pakjes ?

Erika

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 17:01

hallo, ikke,
kom er maar bij, het is hier wel stiletjes de laatste tijd.
maar zal mijn best doen om te komen piepen als er een berichtje is.
groetjes gégé

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 17:08

hey erika we hebben mekaar juist gekruist percies.
neen in de makro was niet echt iets, veel voor de communies en geboorte.
anders zal ik zakjes in de droomland halen, met een speelgoedje, en snoep.
ik ga ook nog wel is naar ava kijken voor de geboorte voor noah zijn klasje.
mischien vindt ik daar wel iets, ik heb nog een beetje tijd he.

en hoe gaat het voor de rest.
hier alles gewoon rustig aan.
ha ja, we hebben iemand anders laten komen voor ons verwarming ook toevalig uit melsbroek.
hij is gisteren al is komen zien, morgen vroeg gaat hij eraan werken.

en nog iets ik heb mijn schuif in orde gezet en ik heb nog iets gevonden, ik had met nieuwjaar u een kaartje opgestuurd maar op u vorig adres en die was bij ons terug gekomen, ik zal ze volgend jaar bij de nieuwe voegen lol.
het was juist zo een mooie van disney.

kusjes

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 17:19

hihi Gégé dat kaartje heb ik dan nog te goed

HIer gaat alles heel goed met de kindjes . Margo is vollop aan het ontdekken en nu ze rond loopt kan ze overal bij met die grijpgrage handjes hé ... dus de nee periode is hier weer aangebroken

Ze vinden het ook heerlijk om achter elkaar aan te hollen met het nodige kabaal .
En nu is margo haar aan het concentreren op het praten dat begint nu aardig te gaan . mama , papa , dada , dodo , umba ( bumba )
pap , ...

Ina is nog altijd een echt moedertje tot soms ergernis van haar zusje want die wil nu veel zelf doen hé

Met mezelf gaat het niet zo best heb nog steeds af en toe bloedverlies en last van hoofdpijn . Blijkt dat mijn lichaam mijn spiraaltje nog niet helemaal gewoon is maar het zou tijd nodig hebben dus afwachten hé
OP het werk is het razend druk ...

alé ga aan het eten beginnen

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 14:37

hey

alles goed meiden ?

Gégé , hoe gaat het meid begint te korten hé . Alé we kunnen de zondag bij kletsen . ben benieuwd je buikje te zien want schoonma zei dat dat goed gegroeid was

wij zijn voorbije weekend naar zee geweest . was echt genieten met dit mooie weer hoor . De kindjes hebben genoten . De eerste dag en nacht ging het slapen bij margo niet zo goed ... dat campingbedje en dan die kleine ruimte in de caravan vond ze maar raar denk ik . Maar de dag nadien ging het al veel beter . De meiden hebben ook het ganse weekend bij elkaar geslapen in één kamer en dat lukte wonder boven wonder ook heel goed eigenlijk . Alleen was Ina wel wakker elke dag om 06u30 . Ma ja ...
Ina heeft al een mooi kleurtje opgedaan hoor amai die ziet wat zon en die lijkt dadelijk ne neger
Margo daar moet ik wel erg voor opletten want die heeft een heel bleek velletje hoor . Nu ze heeft wel wat kleur hoor .
Die vond het zand niet echt geweldig nu ja ina ook niet op die leeftijd . Maar water vind ze dan wel weer supper . We hadden een kom gevlud en ze heeft zich nogal vermaakt zenne ...
Ina die heeft veel gefietst . Maar zonder wieltjes zal nog niet lukken deze zomer ...

alé ga maar weer aan het werk dada

Erika en co

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:15

helaba,

jaja, hoor ik ben al super dik, ik onplof bijna, ik ben van noah of dina niet zo dik geweest denk ik.
en ben al zeker 14kg bij, zal mijn best mogen doen voor achter af serieus regim te mogen doen.
ja, tof dat we mekaar de zondag nog is zien.

naar zee geweest ,tof zeg, ik zei gisteren nog tegen guido dat ik ook zou willen gaan, maar ja, dat zal niet voor direct zijn want veel stapen en zo zit er niet meer in, heb direct last van mijn bekken en rug.
ale dan kunnen de meisjes mischien thuis ook in de zelfde kamer slapen, dan heb jij nog wat tijd om de zolder af te werken.
inake al wat bruin, ons kindjes hebben percies zoals margo een bleek veletje dat alleen maar rood wordt, ale onze noah dan toch zeker.
woensdag moet ik naar de gyne ben eens benieuwd, hij ging terug een uitgebreid echo nemen.
in ieder geval het is een voetballer zoals zijn nonkel want ik heb percies de indruk dat mijn buik van binnen helemaal blauw is, en mijn ribben zijn percies gekneusd.
ik laat het nog wel weten.

wij dachten ons dina in peutie naar school te doen, volgend jaar, sylvia ging eens horen voor haar in te schrijven en het zou kunnen dat er al geen plaats meer is.
dan zal ze toch naar de borght gaan, dan zal ze met margo in de klas zitten mischien,en xari.

ale tot de zondag he kusjes.
gégé

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 07:45

Hey

gégé hoe gaat het meid?
Geraak je nog vooruit

Groeten erika

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 19:12

Hallo

Hier gaat alles redelijk goed ... Vorige week heeft Ina een brief meegekregen van school dat ze naar de dokter moest voor een behandeling want bleek dat de kinderen van het derde leerjaar die net van bosklassen terug waren shurft hadden .
En gans de school moets naar de dokter .
Nu gelukkig heeft Ina het niet maar heb haar wel dadelijk behandeld .We hebben wel minder fijn nieuws gekregen
De dokter heeft Ina helemaal onderzocht en bleef maar naar haar hartje luisteren . Hij vroeg of ik iets merkte aan haar ? Nu niet echt ??? Hij hoorde dat haar hartje niet mooi regelmatig klopt .
Soms is het 1 op 10 soms 1 op 3 slagen
Hij verwees ons door naar het kinderziekenhuis in jette voor de kindercardioloog . Heb dadelijk gebeld en we kunnen er de 25 ste heen .
HIj zij dat ik niet dadelijk het ergste moest denken ( das makkelijk gezegd ben toch best wat ongrust )

Met Margo gaat alles heel goed . Ze begint meer en meer te praten nu. mama , papa, bal , mjam ( alles wat eten is ) umba ( bumba )
ja , nee , Ija ( ina ) , jaja ( jana ) ....

Wij vertrekken 4 juli naar zuid frankrijk ben al helemaal aan het aftellen
Eerst hebben we nog het huwelijk de 21 ste juni va Margo haar meter en de kindjes zijn bruidsmeisje dat wordt vast een dag om heel fier te zijn . vind het toch wel leuk dat mijn meisjes voor de bruid gaan lopen alleen is het afwachten of Margo een goeie dag zal hebben

Groetjes Erika

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 08:29

hey erika,

amai ,dat zal inderdaad verschieten geweest zijn als de dokter iets aan inake haar hartje vondt.
maar hopelijk is het niet erg, en nu de 25ste afwachten het is niet lang meer maar voor jullie zal dat zeker een eeuw duren he.
laat mij zeker iets weten he.

over die schurft, onze noah was toen een week ziek en had ik hem thuis gehouden.
we zijn wel naar feenstra geweest een week later want dan was ons dina goed ziek ze had zoals noah streptokoken in hun keel, maar dina had dan nog eens een fameus oogonsteking en aften in haar mondje mischien dat ze die door de antibiotica gekregen heeft want dat heeft ze pas na een paar dagen gekregen, en boven op heeft ze 3 tandjes die tegelijk aan doorgroeien zijn.
dat was dus afzien ze maakte hooge koorts en het zakte niet goed dus de fles junifen en perdolan hebben hier goed gediend.
nu gaat het beter, behalve dat oogje dat maar niet geneest.
ze moet nog tot maandag avond haar antibiotica nemen.
en dus heeft de feenstra toen dat paier ingevuld voor school en een behandeling voorgeschreven maar hij zei dat het zou moeten lukken dat noah dat doorkreeg want hij was een hele week niet geweest, en hij heeft ernaar gekeken en zag ook niets en dan heb ik maar gewacht, en nu hebben we van de week een brief gekregen dat het toch geen schurft zou geweest zijn!
enfin beter voorzien dan afzien wel he.

ale nog een week en het is feest he bij jullie, de kindjes zullen zeker hun best doen, om hoe laat is het weer in de kerk, zou is wel willen komen piepen, ale als ik nog rond loop natuurlijk he.
guido staat dan met de nacht dus dat zou moeten lukken.

hier is het serieus aftellen hoor amai; jij zou mij is moeten zien, ge kunt mij gewoon rollen, en ben nu 17kg bij, bij ons dina was dat ook wel 18 maar toen heb ik nog hormonen gekregen!
enfin ik zal weten wat doen binnen kort en hopelijk geraak ik aan mijn gewicht van voor de kids terug.
ik ben de woensdag naar de gyne geweest en mijn baarmoederhals is al dun en mals zei hij, nu is het nog alleen opening krijgen, en het kan rap gaan!
hopelijk heeft hij gelijk van dat rap gaan.
enfin ik moest toch volhouden tot vanavond want ons mama was op vakantie en ze komt vanavond pas terug en anders zatten we wat in de knoei voor de kinderen bij te houden.
alles staat klaar , ik moet nu nog juist de parkomranding strijken en opmaken, ik heb die gisteren gewassen.dat zal ik straks proberen te doen.
sebiet ga ik is naar de hema zien voor een schaal zo dat ik daar in suiker bonnen voor t werk kan doen en voor guido zijn werk.
en zal dan nog is een paar borsvoeding bh's kopen.

ale ik ga hier maar is stoppen.
erikatje toitoi he.
kusjes gégé xxxxxxxx

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:19

Hey gégé

alé het is echt aftellen nu ... spannend hé .
En ja zal blij zijn als het de 25 ste is . Nu als ik Ina zo zie kan ik niet geloven dat er iets ergs is hoor . Een goei gezond bolleke hé . dat het maar iets kleins is

Ja die shurft das nogal iets hé maar er was wel degenlijk shurft hoor want Thomas had het ook . Ze willen het volgens mij gewoon niet toegeven dat het van de bosklassen komt .

Alé doet dat goe hé u mama is thuis dus ga u gang mss wel deze nacht ik duim voor een super bevalling

dikke kus Erika en co

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:23

Hallo,

Mag ik er ook bij?
In juli verhuizen we naar Peutie, we hebben een huis gekocht.
Nu wonen we in Brussel. Dus Vilvoorde kennen we niet.
Ik heb een dochter van 19 maanden en in 2009 gaan we voor tweede.

Groetjes Brenneke

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 20:26

Welkom Brenneke jij moet wel kort bij Gégé wonen dan .

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >