Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/04/2008 @ 14:25 Nathalie Devoldere ![]() | Blijkbaar kan het zijn dat de baby terug gedraaid is. Dat zou niet leuk zijn natuurlijk, de baby lag nu goed. |
| 03/05/2008 @ 19:51 Nathalie Devoldere ![]() | Ik hoop dat jullie gelijk hebben hoor. Het begint echt zwaar te worden nu, voor mij zou de baby al mogen komen ![]() |
05/05/2008 @ 20:47 ![]() | enne rainbow, al iets in aantocht of al geboren? groetjes dawy & kayleigh ![]() |
05/05/2008 @ 21:58 ![]() | ja haha Rainbow je hebt nu elke dag meldplicht ![]() |
| 06/05/2008 @ 14:39 Svea | hallo allemaal, hey! voor sommigen onder jullie komt DE datum al erg kortbij hè!! En zeker voor Rainbow. Ondertussen nog geen groot nieuws??? ![]() Bij ons voorlopig niks te melden. We zijn vandaag weer 2 weken na de Pregnyl, dus ik zou nu ongeveer ongesteld moeten worden. De gynea zei 'binnen 2 weken' en mocht ik tegen het weekend nog steeds niet ongesteld zijn, dan mocht ik testen. Ben benieuwd!! De vorige maanden werd ik telkens op dag 31 ongesteld, en dat was eigenlijk gisteren... Maar ja, deze maand zag mijn cyclus er wel een beetje anders uit, ze heeft de Pregnyl ook pas op dag 18 geprikt ipv dag 15. Ik heb sinds gisteren wel wat last van de fameuze krampen, maar nog geen te zien! Door die buikpijn begin ik er natuurlijk weer voor te vrezen, maar ja... ik hoor ook van zoveel dames dat zij ook buikpijn hadden, maar toch zwanger bleken. We wachten nog maar een paar dagen 'geduldig' af hè. We zijn nu al meer als een jaar aan het wachten, dus die paar dagen kunnen ook geen kwaad meer! ![]() Alé, doen jullie het allemaal nog maar héél goed! Hopelijk lezen we hier snel een verhaal over de bevalling van Rainbow, die supergemakkelijk verlopen is en een pracht van een gezonde baby heeft opgeleverd!! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte over mijn verdere 'ontwikkelingen'. Groetjes en geniet allemaal maar van het zonnetje!!! Svea |
| 07/05/2008 @ 17:27 Svea | Hey Rainbow en partner, een dikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje Ruben!! Je vergat nog even het gewicht en lengte neer te schrijven...? Dikke kus! Svea |
07/05/2008 @ 18:50 ![]() | @rainbow, meid gefeliciteerd met Ruben.geniet er lekker van. @svea, enne meid heb je al goed nieuws voor ons? groetjes dawy & kayleigh |
| 07/05/2008 @ 20:30 Svea | Hey Moedergevoel, nee voorlopig nog niets te melden... Geen -nieuws, maar ook nog geen -nieuws.Geen nieuws - goed nieuws zeker??? Ik wacht nog even af tot het weekend en mocht het dan nog steeds niks zijn dan doe ik een testje. Spannend!!!! Ik hou jullie op de hoogte! |
| 07/05/2008 @ 21:17 Saar ![]() | Rainbow, een dikke proficiat. Dat heb je goed gedaan zeg. Mooie naam hoor. Geniet van jullie ventje! |
07/05/2008 @ 22:51 ![]() | rainbow gefeliciteerd. Svea ik had ook echt krampen rond mijn NOD maar bleek toen toch echt wel zwanger ![]() |
| 08/05/2008 @ 15:48 Nathalie Devoldere ![]() | Wow, Rainbow, proficiat en geniet er maar van !!! |
| 09/05/2008 @ 11:01 Svea | Hey ladies, bedankt voor jullie positieve berichtjes. Ik moet toegeven... ik begin er stilaan ook in te geloven! ![]() De krampen zijn ondertussen verdwenen, ik voel alleen af en toe nog een steekje in mijn onderbuik en voor de rest... NIKS! Ik denk dat ik straks een testje ga kopen, om dat dan morgenvroeg te proberen. Of denken jullie dat het nog wat te vroeg is en dat ik nog wat moet afwachten?? |
09/05/2008 @ 14:00 ![]() | Svea testuuuuuhhhhhh!!! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Druk bezig aan het eerste kindje....

.
ik durfde dat op het allerlaatst niet meer hoor (bleek ook nergens voor nodig want Sophie kwam toch niet maar goed dat wist ik toen nog niet he 

te zien! Door die buikpijn begin ik er natuurlijk weer voor te vrezen, maar ja... ik hoor ook van zoveel dames dat zij ook buikpijn hadden, maar toch zwanger bleken. We wachten nog maar een paar dagen 'geduldig' af hè. We zijn nu al meer als een jaar aan het wachten, dus die paar dagen kunnen ook geen kwaad meer! 
-nieuws.