Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2008 @ 10:45 Liesbet ![]() | wow vannie, dat dienblad klinkt tof. Zoiets heb ik bij ons nog nooit gezien |
06/05/2008 @ 18:20 ![]() | Dag Sientje, is het je man zelf die kanker heeft? Alvast veel sterkte voor de komende periode. |
| 07/05/2008 @ 11:17 Mona | He meiden, Bedankt voor jullie reacties op het feit dat ik me schuldig voel naar dit kindje. Ik moet ook zeggen dat ik mijn 1e zwangerschap heeeeeeeeeeel intens heb beleefd. Ik zocht alles op, volgde iedere dag op internet de groei, etc., etc. Nu ben ik heel intens aan het genieten van mijn dochter en als ik een momentje rust heb omdat zij slaapt of naar het KDV is (2 dagen), dan ben ik bezig met mijn bedrijf. De verloskundige had me ook al gerustgesteld. Gaf al aan dat het heel normaal was en dat het feit dat ik weer bij haar zat, haar al voldoende vertrouwen gaf dat ik toch zeker wel met mijn kindje bezig was. Ik moet zeggen dat jullie en de VK mij wel even goed geholpen hebben. Ik ben trouwens er absoluut niet bang voor dat ik dit kindje als hij/zij er eenmaal is minder aandacht zal schenken dan de 1e. Ik denk dat je er juist voor moet waken om nr. 1 niet te vergeten. Tenslotte vraagt een pasgeborene meer zorg lijkt me. Grappig he! Met dat punt ben ik dus al wel heel erg bezig! Nog even @ Sientje: het zit je allemaal niet mee idd. Heel veel sterkte met alles. Liefs Mona |
08/05/2008 @ 08:46 ![]() | Linnie, lekker hé zo'n badje voor je zoontje! Ik zou zelf ook wel een badje op het balkon willen neerzetten, al is het alleen maar voor de voetjes hihi! ![]() Ik weeg nu trouwens 69,5 en zie er zo tegenop om de 70 in te gaan haha! Nou ja, het is voor een goed doel! Mijn vermoeidheid is er nog steeds helaas.. Maar hoe meer rust ik houdt hoe beter het gaat! Het buikje groeit goed! Gisteren weer nieuwe foto's gemaakt.. Staan op mn beebiesite: http://babyhonig.beebiesite.nl Nou dames, geniet van 't mooie weer!! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Uitgerekend in Oktober 2008

.

. Was al gewend aan vakantie, hihi
Ik ben al aan het aftellen: nog maar 22 werkdagen!

. Maar zoals het er nu uit ziet zou het nog te genezen zijn.
doen branden voor jou en je gezin zodat alles nog mag meevallen.
Dus ik hoop dat ik maar 10 kilo aankom.