< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
03/05/2008 @ 13:50
Ikke

Online Status Bekijk profiel
@Nens: Leuk om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie kleintje!! Ik zie je glunderen tot hier en dat is volledig toegestaan Geniet van jullie reisje Portugal, lekker genieten van het zonnetje, jullie hebben het verdiend!

@Pukkel: Niet teveel zorgen maken meid! Het komt allemaal in orde en ik heb dat van die buikpijn ook eens opgezocht...het heeft ook iets te maken met het verhoogd progesteron gehalte wat krampen opwekt in de baarmoeder. Dit heeft niet altijd te maken met een dreigende miskraam ofzo het is ook gewoon moeder natuur die reageert op wat hormonen in je lichaam!!

Hier was mijn temp weer wat gestegen vanmorgend...zit al aan 36,99 jipii!! Ik wil m'n hoofd nog niet zot maken, maar ik heb toch sterk het gevoel dat het prijs is. Mijn darmen rommelen gelijk zot, deze morgend misselijk van de honger opgestaan, pijn in m'n baarmoeder die toch anders voelt dan aankomende , super emotioneel...ach we zullen zien. Ik heb me voorgenomen donderdagochtend te testen 08/05 dus!

Vandaag was het een iets mindere dag. Een vriend van vroeger is afgelopen weekend plots overleden tgv een hartstilstand. Vandaag was het afschiedsviering, heel mooi maar tegelijkertijd ook heel hard! Soms zelfs niet te geloven.

Geniet nog van het mooie weer
Gertje

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 20:09
vlechtje

Online Status
Hoi allemaal,

@Nou Gertje, ik zal voor je duimen, het blijft elke keer weer spannend!

@Hai Nens, fijn dat je tweede echo ook goed is gegaan! Geweldig he, t'blijft gek!
Thea kwam enthousiast vertellen dat je zwanger bent...leuk he!!
Ze vind het errug leuk.
Krijg je al een buikje!!?! Ik ben heel benieuwd na de vakantie, hoe't eruit ziet! (geniet in portugal, niet te bruin worden he!)

Ik ben ook nogsteeds helemaal in de wolken, en blijf me gewoon heel bijzonder/speciaal voelen!
Met mn rug moet ik alleen erg voorzichtig zijn, k'heb elke dag wel een dipje, dat ik erg moet uitkijken anders gaat het weer mis!
Mn buik goeit enorm (vind ik!)
Over twee weken de 20 weken echo, spannend!
We zij druk bezig in ons huisje om alles in orde te krijgen.
Heerlijk om met het kamertje bezig te zijn.

Straks een klein ukkie...ik heb er zo'n zin in!
Het leukste vind ik, als ik mn kindje voel in mn buik,
al is het niet al te vaak (mn placenta zit aan de voorkant)
Ik hoop dat alles o.k.is!

Een gezellige avond allemaal!

x vlechtje

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 20:11
vlechtje

Online Status
Sorry gertje, de twee gekke smily's waren op een andere plek bedoeld!
Ik bedoel er niks mee...Veel sterkte met afwachten en hopen!

liefs vlechtje

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 11:41
gordijntje1406

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
t is hier weer rustig. maar ja is niet zo raar met het heerlijke weer buiten echt toppie. Gistermiddag lekker in t zonnetje gezeten in de tuin en ga ik zo maar weer doen denk ik. Heerlijk om zulk weer te hebben nu ik lekker verlof heb haha. Meestal heb ik niet zo'n geluk met het weer
Dames geniet ervan!!
en
Ikke:ik duim natuurlijk ook voor je

Liefs Arina

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 18:51
Sanne

Hoihoi,

toch verrassend he, zoveel zwangeren! Ongelooflijk als je terugkijkt in het archief. Ben heel blij voor iedereen!
En bijna zwangeren, het wordt tijd dat de vibes massaal op jullie gericht zijn!

Hier alles goed, wel moe, maar voel me zo verliefd op het hummeltje in mij, zeker wanneer het beweegt, zo'n grappig gevoel. na een hoope slapeloze weken begin ik eindelijk door te krijgen hoe goed te slapen op mijn zij. Door een kussen tussen mijn benen te doen, snap het nog steeds niet, als het maar werkt!

Langzaamaan begin ik wat orde te krijgen in het babykamertje. Nu isa lles luchten dan kan ik het later deze week wat inrichten.
BEn ondanks het mooie weer wel ongelooflijk moe. Vanmiddag na twee boterhammen was ik zooo moe, heb even mijn hoofd neergelegd: gevolg anderhalf uur slaap! huh????Vond het wel verrassend

Op naar onze eerste beeb! Nog een paar weekjes wachten en tot die tijd HEERLIJK genieten van het mooie weer!!!!

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 15:13
Jelana

Hier ook nog even lijstje aanpassen

Bijna zwanger:

Ikke,26 jaar,B,6e ronde,MK nov 2007,1e kindje, NOD 07/05
kaat, 34 jaar, B, 6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 6/05
Silmarien,22 jaar,NL,6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 12/05
Lies, 27 jaar,B, MK aug 2007, 1e kindje, NOD 22/05
Jelana, 26 jaar,B, 1e ronde na MK, 1e kindje, NOD ??

Zwanger:

Musje, 25 jaar, NL, 10de ronde, 2de kindje, 1-06-2008 (dubbelzijdige schisis)
Arina(gordijntje1406)21jaar,NL,2e ronde,1e kindje,uitgerekend:10-06-2008
Maike, 25 jaar, NL, 3e ronde, 1e kindje, uitgerekend 31-07-2008
Sanne, 29 jaar, NL, 14e ronde, 1e kindje, uitgerekend 12-08-2008
Stimpy,26 jaar,NL,5e ronde,2e kindje, uitgerekend: 19/09/2008
Vlechtje, 29 jaar,NL 6de ronde, 2de kindje, uitgerekend 5/10/2008
Sientje,29 jaar,B,17e ronde,2e kindje, uitgerekend 10/10/2008
Joke, 35 jaar, B, 7e ronde, 2e kindje, uitgerekend: 17/10/2008
Lotte79,28 jaar,B,8e ronde,1e kindje, uitgerekend 10/11/2008
Nens,26 jaar,NL,7e ronde,1e kindje, uitgerekend: 26/11/2008
pukkel,28 jaar,nl,17e ronde,2e kindje,uitgerekend:31/12/2008

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 06:30
Ikke

Hey meiden,

Ik kon het niet langer uithouden, maar dat is voor jullie wel bekend zeker!! En...de test was zoals jullie aan m'n banner kunnen zien POSITIEF!!

Het is een licht lijntje, maar ja een lijn is een lijn! Mijn temp was vandaag ook heel hoog 37,09 dus dacht het er toch eens op te wagen!!

Allemaal heel erg bedankt voor de vele steun en het duimen!!!

Ik ben zo blij!! Moet er bijna van wenen...van geluk dan hé

Voor diegene die mij nu dadelijk zullen volgen ik duim super hard voor jullie!!

Ik ga ontbijten en me aankleden, want moet binnen een uurtje de fiets op naar het werk! Tot straks maar weer!

Gertje

P.S. Even een berichtje aan m'n collega: ik hoop dat je op dit vroege uur niet op het forum zit, zodat je het zelf kan merken aan mijn smoeleke sebiet!!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 06:35
Ikke

Even lijstje aangepast!! Ik ben gelijk ook de eerste voor 2009 uitgerekend.

@Kaat: Hoe zit het bij jou??
@Silmariën: Ik ben kei hard voor je aan het duimen!!

Bijna zwanger:

kaat, 34 jaar, B, 6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 6/05
Silmarien,22 jaar,NL,6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 12/05
Lies, 27 jaar,B, MK aug 2007, 1e kindje, NOD 22/05
Jelana, 26 jaar,B, 1e ronde na MK, 1e kindje, NOD ??

Zwanger:

Musje, 25 jaar, NL, 10de ronde, 2de kindje, 1-06-2008 (dubbelzijdige schisis)
Arina(gordijntje1406)21jaar,NL,2e ronde,1e kindje,uitgerekend:10-06-2008
Maike, 25 jaar, NL, 3e ronde, 1e kindje, uitgerekend 31-07-2008
Sanne, 29 jaar, NL, 14e ronde, 1e kindje, uitgerekend 12-08-2008
Stimpy,26 jaar,NL,5e ronde,2e kindje, uitgerekend: 19/09/2008
Vlechtje, 29 jaar,NL 6de ronde, 2de kindje, uitgerekend 5/10/2008
Sientje,29 jaar,B,17e ronde,2e kindje, uitgerekend 10/10/2008
Joke, 35 jaar, B, 7e ronde, 2e kindje, uitgerekend: 17/10/2008
Lotte79,28 jaar,B,8e ronde,1e kindje, uitgerekend 10/11/2008
Nens,26 jaar,NL,7e ronde,1e kindje, uitgerekend: 26/11/2008
pukkel,28 jaar,nl,17e ronde,2e kindje,uitgerekend:31/12/2008
Ikke,26 jaar,B,6e ronde,1e kindje, uitgerekend: 14/01/2009

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 08:53
stimpy

Ikke super meis gefeliciteerd het is je gegund, zoals iedereen hier natuurlijk.

Pukkel ook nog gefeliciteerd volgens mij had ik dat nogniet gedaan.

Nou meiden ik wens jullie een onbezorgde zwangerschap toe engeniet ervan hoor het gaat heel snel.

Hier een tijdje niet geweest omdat ik een moeilijke week achter de rug heb.
Op de 20 weken echo bleek ons kleintje 2 cystes in het hoofdje te hebben en het hoofdje was te klein.
Dan lijkt alles goed te zijn en op het eind hoor je dan dat ze je toch maar doorsturen.
De gyn heeft gisteren gekeken en de cystes of zijn geen cystes geweest of het is verdwenene, maar ze zaten er niet meer.
Het hoofdje is onder hetgemiddelde, maar verder was ons kleintje voor zover te beoordelen kerngezond.
Hier zit dus een gelukkige die nu eidnelijk gaat proberen van haar zwangerschap te genieten en zich nu ook gaat richten op de komst van de kleine, want dat heb ik de eerste 21 weken niet gedurfd.
Ik kan nu gaan shoppen voor ons

Ik spiek hier trouwens regelmatig, maar heb vaak niet de energie en de tijd om te reageren, maar vergeten doe ik jullie niet hoor

Mushje hoe gaat het met jou, voor jou zijn het de laatste loodjes??

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 09:08
Musje

Die onzekerheid hè Stimpy, die is vreselijk!!! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je week is geweest. Telkens wachten, zorgen maken, niet weten wat er gaat gebeuren en altijd te weinig informatie krijgen.

Gelukkig dat nu blijkt dat jullie mupje gewoon gezond lijkt te zijn! Dat is belangrijk... Ik hoop dat je echt kan gaan genieten.

Voor mij komt het einde eindelijk een beetje in zicht. Nog max 4 weken, misschien zelfs eerder: ze gaan me misschien eerder inleiden. A.s. vrijdag hoor ik daar meer over.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 09:18
stimpy

Wat spannend musje.

Vind je het niet heel spannend hoe jullie kleine man er uit ziet met zijn lipje.
Het lijkt me heel erg als je een kind krijgt wat niet gezond is, maar ik had gisteren wel zoiets laat het dan maar een hazelipje of een klompvoetje of iets dergelijks hebben, want dan hoef je geen keuze te maken, omdat de symptomen die ons kindje had een chromosoomafwijking kon zijn.

Maar nu ben ik toch heel blij dat we zo op het oog een gezond kindje krijgen.

Succes met de laatste loodjes meid en hopelijk horen we binnekort goed nieuws.
De eerste topicbaby

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 10:37
Maike

Hoi hoi,

Ikke, gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo gaat het toch de goede kant op met ons topic! Geniet er maar lekker van!!!

Stimpy, spannend hè! Zo'n 20 weken echo. Ik vond het ook dodelijk spannend. Maar blij te horen dat toch alles goed is. Weten jullie nu ook wat het geslacht van het kindje is?

Musje, voor jou begint het echt op te schieten. En inleiden? Doen ze dat vanwege de schisis of heeft dat een andere rede?

Liefs Maike
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 10:57
gordijntje1406

Ikke: Gefeliciteerd meis!! Super hoor. probeer er maar lekker van te gnieten

Musje: voor jou is het niet zolang meer. Spannend hoor!

Hier word lekker genoten van de rust en het mooie weer

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 12:20
Musje

Ja, het is best heftig, nu het dichterbij komt. We weten dat er zoveel op ons af gaat komen, zowel de medische behandelingen als de problemen met het voeden en dan ook nog onze eigen emotie bij de schisis. Het komt nu wel allemaal heel dichtbij en dat is confronterend.

Het inleiden gaan ze misschien doen ivm de bekkeninstabiliteit, diabetes en het feit dat ik PERSÉ wil bevallen in het LUMC, maar dat dit ziekenhuis (waar we voor de schisis komen) in de spits 1 tot 1,5 uur rijden is. Als we pech hebben en de bevalling heel snel gaat dan moeten we op de vluchtstrook bevallen en dat lijkt me niet goed! Vandaar dat de verloskundige voorstelde om te laten inleiden in het ziekenhuis zodat we sowieso op de juiste plek zitten. Dit hoeft voor mij alleen als mijn baarmoedermond al verstreken is, want dan zou het snel kunnen gaan. Is deze nog hard, dan duurt een bevalling wel eventjes... hihi!

Ik hou jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 14:02
Lotte79

@Ikke: gefeliciteerd!!! Het eerste 2009-kindje van het forum is een feit

Hier heb ik gisteren het nieuws aan mijn bazin en collega's verteld. Heel vreemd, nu ik er meer kan over praten voel ik me plots ook een stuk meer "zwanger"...

Ben wel nog steeds héél erg moe 's avonds. Gisteren al om 20h30 mijn bed in gedoken. Hoop dat dat eindelijk wel eens gaat verbeteren...

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 15:50
Lies

Juij juij juij joepi joepi juij!!

Gertje, van hart gefeliciteerd! Heel begrijpelijk hoor dat jullie niet meer konden wachten! Ben keiblij voor jullie!

Musje: zat al heel de week aan je te denken, leek zo lang geleden, dus ik dacht dat ons eerste forumkindje er al was Hou ons dus maar goed op de hoogte!

Heel veel liefs allemaal,
wij gaan nog even van het zonnetje genieten!

Lies

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 18:15
Sientje

Ikke, een dikke proficiat!!!! geniet er maar goed van!!!!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 19:32
pukkel

@ikke super meid van harte ,het eerste foremkindje voor 2009 is een feit geniet ervan hoe voel je je verder,behalve helemaal in de wolken?heerlijk hoor joepieeeee!!!!!

@ musje goede keuze dat ziekenhuis superbekwaam ik ken het goed doordat ik er vlakbij heb gewoond en mijn moeder daar behandelt is geweest en er een vriendin van mij werkt ik wens je alvast alle succes en kracht toe meis ik denk aan jullie ,is er trouwens geen ronald mac.huis ivm de afstand en nog een kindje?

hier alles goed kan het nog steeds niet goed geloven allemaal buikpijn is weg af en toe nog wat steekjes en bij vlagen licht misselijk begin ook al echt een buikje te krijgen word denk ik lastig om verborgen te houden <ben ook erg slank dus....>kan niet w8ten tot 30 mei duurt me echt veelste lang maar ja ik ga weer ff genieten van het avondzonnetje heerlijk

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 19:36
Musje

Ja, ze hebben een Ronald McDonald huis, dus mijn man zal ook zeker samen met mijn dochter daar overnachten als ik met zoonlief een nacht in het ziekenhuis moet blijven. Maar heel misschien mogen ze gewoon ook bij mij op de kamer verblijven... Vrijdag zal ik er eens naar vragen...

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:08
vlechtje

Online Status
Goed gedaan ikke!!! Gefeliciteerd...
geniet maar lekker van dit nieuws!

Nou musje, je weet nooit wanneer het allemaal gaat beginnen, maar ik wens je alvast alle goeds voor de bevalling, ga ervoor!
En wel een heel geruststellend idee dat je in een goed ziekenhuis komt te liggen!
Je kan het!! Veel sterkte voor al het medische wat er straks zal moeten gebeuren.. blijf goed genieten he van jullie ventje!!

Met mij gaat alles rustig, geniet nog volop van het mooie weer in mijn vakantie! Mn beebje gaat zich steeds drukker bewegen, ik voel het nu goed..echt zo geweldig..soms droom ik helemaal weg!
Gisteren had 'het' voor't eerst de hik, dat herkende ik nog van mn eerste!
Mn buik wordt steeds ronder en al 5 kilo bij!

Ben benieuwd nens, hoe je't maakt in portugal..
hebben wij hier nu beter weer als bij jou?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >