Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2008 @ 20:09 vlechtje | Hoi allemaal, @Nou Gertje, ik zal voor je duimen, het blijft elke keer weer spannend! ![]() ![]() @Hai Nens, fijn dat je tweede echo ook goed is gegaan! Geweldig he, t'blijft gek! Thea kwam enthousiast vertellen dat je zwanger bent...leuk he!! Ze vind het errug leuk. Krijg je al een buikje!!?! Ik ben heel benieuwd na de vakantie, hoe't eruit ziet! (geniet in portugal, niet te bruin worden he! )Ik ben ook nogsteeds helemaal in de wolken , en blijf me gewoon heel bijzonder/speciaal voelen!Met mn rug moet ik alleen erg voorzichtig zijn, k'heb elke dag wel een dipje, dat ik erg moet uitkijken anders gaat het weer mis! Mn buik goeit enorm (vind ik!) Over twee weken de 20 weken echo, spannend! We zij druk bezig in ons huisje om alles in orde te krijgen. Heerlijk om met het kamertje bezig te zijn. Straks een klein ukkie...ik heb er zo'n zin in! Het leukste vind ik, als ik mn kindje voel in mn buik, al is het niet al te vaak (mn placenta zit aan de voorkant) Ik hoop dat alles o.k.is! Een gezellige avond allemaal! x vlechtje |
| 03/05/2008 @ 20:11 vlechtje | Sorry gertje, de twee gekke smily's waren op een andere plek bedoeld! Ik bedoel er niks mee...Veel sterkte met afwachten en hopen! liefs vlechtje |
| 07/05/2008 @ 10:37 Maike | Hoi hoi, Ikke, gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo gaat het toch de goede kant op met ons topic! Geniet er maar lekker van!!! Stimpy, spannend hè! Zo'n 20 weken echo. Ik vond het ook dodelijk spannend. Maar blij te horen dat toch alles goed is. Weten jullie nu ook wat het geslacht van het kindje is? Musje, voor jou begint het echt op te schieten. En inleiden? Doen ze dat vanwege de schisis of heeft dat een andere rede? Liefs Maike |
| 07/05/2008 @ 18:15 Sientje ![]() | Ikke, een dikke proficiat!!!! geniet er maar goed van!!!! |
| 08/05/2008 @ 14:08 vlechtje | Goed gedaan ikke!!! Gefeliciteerd...geniet maar lekker van dit nieuws! Nou musje, je weet nooit wanneer het allemaal gaat beginnen, maar ik wens je alvast alle goeds voor de bevalling, ga ervoor! En wel een heel geruststellend idee dat je in een goed ziekenhuis komt te liggen! Je kan het!! Veel sterkte voor al het medische wat er straks zal moeten gebeuren.. blijf goed genieten he van jullie ventje!! Met mij gaat alles rustig, geniet nog volop van het mooie weer in mijn vakantie! Mn beebje gaat zich steeds drukker bewegen, ik voel het nu goed..echt zo geweldig..soms droom ik helemaal weg! Gisteren had 'het' voor't eerst de hik, dat herkende ik nog van mn eerste! Mn buik wordt steeds ronder en al 5 kilo bij! Ben benieuwd nens, hoe je't maakt in portugal.. hebben wij hier nu beter weer als bij jou? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
Geniet van jullie reisje Portugal, lekker genieten van het zonnetje, jullie hebben het verdiend!
, super emotioneel...ach we zullen zien. Ik heb me voorgenomen donderdagochtend te testen 08/05 dus!
Gertje

)
, en blijf me gewoon heel bijzonder/speciaal voelen!

, zeker wanneer het beweegt, zo'n grappig gevoel. na een hoope slapeloze weken begin ik eindelijk door te krijgen hoe goed te slapen op mijn zij. Door een kussen tussen mijn benen te doen, snap het nog steeds niet, als het maar werkt!

die nu eidnelijk gaat proberen van haar zwangerschap te genieten en zich nu ook gaat richten op de komst van de kleine, want dat heb ik de eerste 21 weken niet gedurfd.