volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2008 @ 21:06 snoezie | Dag allemaal, Misschien ben ik hier niet op de juiste plaats maar dacht toch dat jullie me konden helpen. Ik en mijn vriend hebben deze week meerdere keren gevreeen zonder voorbehoedsmiddelen heeft zich wel op tijd terug getrokken. Als ik alles goed uitreken kwam mijn eisprong deze week hoeveel kans heb ik op een zwangerschap? Niet dat we dit er zouden vinden in tegen deel maar zouden liever nog ff wachten. |
| 20/04/2008 @ 22:22 luckybird ![]() | Rusisch roulet noemen ze het ook wel. |
| 25/04/2008 @ 22:11 Lena | Ja, dat kan ! Het is mij zelf overkomen... Man was echt op tijd buiten maar wel degelijk zwanger geworden. De kans is mss niet zo groot maar als je van jezelf al erg vruchtbaar bent kan het hoor !! |
| 03/05/2008 @ 12:34 klaan6 | Ik kan dit alles alleen maar bevestigen. Ik ben zo ook zwanger geraakt van ons 3de kindje... Het zijn er hier 3 op 3 jaar (2005 - 2007 - 2008) ! De kans dat je zwanger bent is er dus. ![]() |
| 06/05/2008 @ 12:16 Iselha | Absoluut mogelijk! Ik heb zo twee van mijn drie zonen gekregen. Als het me goed voorstaat heb je trouwens meer kans op een zoon als ze verwekt worden met voorvocht. Is dat bij iedereen zo? |
| 06/05/2008 @ 23:05 klaan6 | Bij ons niet ! ![]() |
| 07/05/2008 @ 16:30 Emma | Wij doen het al ruim 2 jaar volgens 'voor het zingen de kerk uit' maar ik ben er nog nooit zwanger van geraakt ![]() ![]() |
| 14/05/2008 @ 09:45 sakahy ![]() | voor t zingen de kerk uit gaan kan ook anders verlopen in ons geval een heerlijke zoon ![]() |
| 14/05/2008 @ 15:23 ikke | Nu ik hoop dat jullie gelijk hebben hoor en dat je van voorvocht inderdaad zwanger kan geraken. Ik wil namelijk heel graag een derde kindje maar mijn man niet en nu ben ik sinds deze maand gestopt met de pil en mijn ventje is er dus van overtuigd dat je niet zwanger kan geraken van voorvocht en dat er dus zeker geen derde komt. Ik hoop natuurlijk van wel en ik heb nog tijd om hem te verleiden tot eind dit jaar want dan laat hij zich sterliseren. Dus ik hoop echt enorm om zwanger te geraken van het voorvocht want mijn ventje is echt heel voorzichtig en trekt altijd tijdig terug ![]() Maar we zijn wel vruchtbaar want bij onze andere twee was het onmiddelijk raak dus Groetjs |
| 22/05/2008 @ 12:44 | anticonceptie hai herkenbaar verhaal ,laat je ons weten of het zo is zwanger of niet ,zit hier met hetzelfd dilemma |
| 23/05/2008 @ 10:41 | hai wij hebben tussen 2 zwangerschppen een jaar zo gevreeen en niet ongepland zwanger geraakt ! maar het kan ....ik weet het ,bij de 2de zwangerscahap was ik in 1 x echt proberen zwanger dus het zegt niks denk ik..Toch?? ik bedoel met het echie `snel zwanger maar wel een jaar zo gevreeen dus ik ben vrij vruchtbaar..maar ondanks dat toch niet zwanger geraakt met deze methode.. |
| 26/05/2008 @ 14:37 | hai miss boesy ,nee ik bedoel niet het omgekeerd e,!!haha de 1ste keer was ik na 5mnd zwanger ,daarna 1 jaar op deze manier gevreeen ,en toen 1 x echte seks gehad ,dus klaargekomen in me zeg maar ! en meteen zwanger dus ik geloof niet dat we minder vruchtbaar zijn ,ik raak vrij snel zwanger, allebei de keren dus ik denk dat het risico wel mee valt, ik denk zelf dat als de man op tyd terug trekt ,maar dan ook echt op tyd!! dus niet wachten tot dat het te laat is ....dat de kans vrij klein is die dames die er zwanger mee geraken ..volgens mij zijn die mannen toch echt te laat gestopt of het te laat voelen dat ze klaarkomen zeg maar ? |
| 26/05/2008 @ 15:01 jokske ![]() | hier ook, deze manier is mijn zoontje verwekt! |
| 26/05/2008 @ 15:19 | hao hoe bedoelje .. door toch te laat terug getrokken !! |
volgende pagina >

zwanger van voorvocht???