< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Stoppen met de pil in januari 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Stoppen met de pil in januari 2008
07/05/2008 @ 11:01
Anke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Spannend Sterre,
Ik hoop ook echt dat de clomid aan mag slaan bij jullie.
Ik zal duimen.

Lise, jammer dat die man is overleden, het is en blijft dan toch een gek idee, ook al kwam je niet heel vaak bij die man.

Inger, leuk dat jullie straks ook een jonge oom hebben.
Het blijft wel een beetje bizar als je er over nadenkt...

Kraampakket bestaat uit:

3 pakken kraamverband, van maat matras tot een gelukkig wat kleiner maatje.
2 netbroekjes zodat je nog even geen eigen ondergoed aanhoeft
steriel gazen
navelklem
matrasbeschermer
onderleggers
desinfecterende handgel
steriele watten
pleisters
volgens mij heb ik het zo wel
Oh, en er zat een paarse verzorgingstas/rugzak bij, om straks de spullen voor je kindje mee te nemen.
Maar de luiertas krijgen we al van m'n schoonzus, maar altijd makkelijk om er 1 bij te hebben.

Kreeg ook nog een mail terug van die man, ik had namelijk dit geschreven:

Jack,

We hebben de lamp vandaag ontvangen.
Bedankt.
Maar ik wil je toch aanraden om beter met je klanten om te gaan, er zijn ontzettend veel klachten over je.
En ons vertrouwen heb je ook in die zin geschaad dat we niet meer bij je zullen bestellen.
Ik zou je klantenbestand eens goed nagaan en je service verbeteren.

Groeten,

A Eppinga

En kreeg dit terug:

Fijn dat u de lamp binnen heeft ik had verwacht dat u hem gisteren al zou hebben,
zoals gemeld betrof het een misverstand, de lamp stond al klaar ter verzending,
jammer dat u geen klant meer van ons zult zijn,
veel succes met de lamp,

jack

Ja, en al die andere gedupeerden, daar betreft het na 2 jaar ook nog een misverstand.
Tuurlijk, nou maakt mij verder niet uit, de lamp is er, vanavond gaan we em ophangen en van het weekend komt de rest voor het kamertje.
Heb er helemaal zin in!

Oh, en een nieuwe buikfoto op m'n profiel, gister gemaakt met 28 weken.

[Laatst gewijzigd door Anke - 07/05/2008 @ 11:02] - Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:42
Dromelijntje

Pech hier... ... de duiveltjes zijn al uitgebroken. Alweer vier dagen te vroeg. Ik vermoed dat ze zo vroeg zijn omdat ik ziek ben en deze maand nogal wat stress gehad heb. We beginnen dan maar vol goede moed aan een nieuwe cyclus hé. Ik heb mijn banner nu ingesteld op 26 dagen, een gemiddelde van mijn afgelopen cyclussen die ik tot hier toe heb bijgehouden. Misschien brengt dit meer geluk voor deze maand?
Ik probeer straks nog op iedereen apart te reageren, maar momenteel even geen tijd, mijn potten en pannen staan op 't vuur . Maar ik duim voor jullie allen .
Liefs ! xxx

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:54
Sterre

@Dromelijntje; jammer dat je ongesteld bent geworden... Maar bezien het van de positieve kant; als je zo'n korte cyclus hebt, heb je meer kansen per jaar om zwanger te raken! Beter dan dat je elke keer héééél erg lang moet wachten. Maar ik begrijp je teleurstelling wel hoor.

@Anke; ik krijg helemaal kriebels als ik jouw mooie groeiende buik zie!! Ik wil ook zo graag!! Het lijkt me zo bijzonder Nu maar duimen inderdaad dat de clomid aanslaat. Hahaha, ik had mijn man vanmorgen een smsje gestuurd toen ik vanmorgen mijn eerste pilletje clomid had genomen. Hij stuurde terug of hij dan maar niet meteen een paar dagen vrij moest nemen hahaha, maar ja nu ben ik nog niet vruchtbaar dus dat heeft niet zoveel zin.

Gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Ik wilde eigenlijk heel erg graag naar Guernsey of Jersey (één van de Kanaaleilanden) maar dat is zoooo duur!! Het goedkoopste dat ik kon vinden was al meer dan €1000 voor een weekje met z'n tweetjes. Noorwegen of Zweden lijkt ons ook heel erg leuk. Maar... eigenlijk willen we eerst wat dingen in ons huis en tuin helemaal af maken. Dus ik denk dat we misschien een weekje naar één van de waddeneilanden gaan en een weekje hier thuis aan de slag. En jullie?

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 13:14
lauie

Hallo,

Anke, niet verkeerd opvatten, maar je buikje is lekker gegroeid de laatste tijd. Heerlijk hoor, kzou het ook graag willen. Rare man die Jack.

Sterre, ik duim voorje dat de clomid snel aanslaat. Wij gaan van de zomer een rondreis door Amerika maken, heb er ook echt zin in. Reizen is ook een dure aangelegenheid, maja wij wilden nog 1 knalreis maken voordat we een hadden, maja misschien kunnen we nog wel veel knalreizen maken.

Dromelijntje, wat vervelend van de .

Hier komen de duivels er ook aan. Had net wat rozig bloedverlies dus ze zullen een dezer dagen wel komen. Baal er wel een beetje van omdat ik nu weer ongi ben bij de gyn.

ach ja ga weer even lekker bakken in de tuin!

groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 14:08
Sterre

Lauie, wat voor afspraak heb je ook alweer vrijdag bij de gyn? Krijg je dan de uitslagen van het bloedonderzoek of gaan ze inwendig onderzoek doen? Omdat in je banner staat: begin van de mmm. Maar doordat het hier zo druk is, kan ik me niet meer exact herinneren wat de gyn de vorige keer ook alweer had gezegd

Ik ga ook lekker naar buiten, even lunchen nog en ook heerlijk de was buiten hangen.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 17:29
Anke

Dromelijntje, jammer van de , maar hopelijk volgende ronde beter.
Rustig aan, het gaat je hoe dan ook lukken hoor.
Maar snap wel dat je baalt hoor!
Als je eenmaal de beslissing hebt genomen dat je er voor wil gaan, dan wil je het natuurlijk ook zo snel mogelijk!

Sterre, dank je wel!!
Het is ook heel bijzonder, elke keer als ik het zie en voel.
Ik gun jou ook een snelle zwangerschap met de clomid.
Onze vakantie is ook zeg maar in het water gevallen, gelukkig krijgen we er iets moois voor terug.
Maar ik ben wel iemand die het echt nodig heeft om even met vakantie te gaan.
Nu gaan we volgende week maandag t/m vrijdag naar Duitsland, even er tussenuit in een huisje.
De hele zomer zullen we thuis zijn.
Onze planning was om naar Kroatie te gaan, maar dat verzetten we dus naar volgend jaar.
Heerlijk, tent mee, kleintje mee en genieten!!!
Ik zou zeker wel kijken of je gewoon even weg kan, dat is toch wel heel belangrijk, ontspanning heb je gewoon nodig.
En als je thuis bent in je vrije dagen, dan gaan je dagelijkse bezigheden gewoon door.
Je hebt dan niet echt het idee dat je vakantie hebt gehad, en er zijn zat leuke last minutes te boeken voor weinig geld.

Lauie, vat ik ook niet verkeerd op hoor!!
Gelukkig is ie lekker gegroeid de afgelopen tijd!!
Ben er ook super trots op!
Wij hebben ook nog 1 knalreis gemaakt, vorig jaar naar Maleisie, onze huwelijksreis.
Heb je nou een beetje een mooie cyclus??
Wel jammer dat je nu weer ongesteld bent bij de gyn, het is voor jou vervelender dan voor de gyn, die ziet het dagelijks.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 17:55
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

@ Anke: wat een zalige buik heb je zeg. Die is nog ferm gegroeid sinds je vorige foto hé. Ik ben er al helemaal jaloers op, hopelijk kan ik over een paar maanden ook zo'n foto's trekken... Wow zo'n kraampakket is wel de moeite, ik weet niet of wij dat ook krijgen.

@ Sterre: wij gaan een weekje naar Frankrijk. Niets te duur aangezien we wat zullen sparen voor de baby. Een weekje in een pension ofzo en lekker genieten met z'n tweetjes (voor de laatste keer hopelijk hé). Jersey klinkt wel geweldig, maar het is idd heel duur. De Waddeneilanden zijn ook al goed, wij zijn eens op Texel geweest en dat was erg gezellig!

@ Dromelijntje: wat jammer meid dat de er zijn! Ik hoop echt dat je de volgende ronde meer geluk hebt. Gelukkig zijn je cyclussen niet al te lang.

Hier heb ik erg veel last van vermoeidheid, het is echt niet normaal. Ik lig constant te slapen in de zetel. Hopen maar dat dit een teken is dat het allemaal goed gaat. De misselijkheid blijft ook aanwezig en ik heb weinig eetlust. Maar ja, ik neem het er graag bij, het kan nog veel erger.

Liefs,
Sijsje

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 18:55
Kay&Iz

@ anke, hihi wij krijgen een jonge tante, die jonge oom hoort bij Lise
Wat een mooie buik heb je zeg!! WAUW!

@ dromelijntje wat jammer dat je zijn gearriveerd zeg

@ sterre, ik hoop voor je dat de clomid gauw aan slaat!!! Wij gaan dit jaar niet op vakantie, we zijn al niet van die echte vakantiegangers, maar (hoe erg hihi) ik kan absoluut niet zonder mn lieve hondjes, gelukkig dat we dus allebei niet zo van OP vakantie gaan houden dus is t geen opoffering.. en 1 voordeel, t geld kunnen we mooi weer aan andere leuke dingen besteden

Hier gaat alles verder zn gangetje, ben echt alleen doodop, tjeeminee zeg.. tijdens de pauze op t werk, (een zwaaaaar uur lang) merk ik t nu heel goed en dan moet je nog een hele middag..maar ja..t hoort er allemaal bij

Groetjes Inger

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 19:07
Lise

@ sterre: wij gaan deze zomer naar venetië! super romantisch, iets dat je volgens mij moeilijk met kindjes kunt doen (als ze mee gaan natuurlijk). Vorig jaar hebben wij ook onze "knalreis" gemaakt, eigenlijk onze huwelijksreis zonder huwelijk hihi. We zijn 23 dagen gaan rondtrekken in Sri Lanka. Echt prachtig. We zijn er ook van overtuigd dat we binnen enkele jaren, hopelijk met 2 spruitjes, weer verre reizen kunnen doen. We zien wel.

@ anke: mooie buik! ik zou ook fier zijn moest ik van jou zijn.

Hier alles rustig, drukke dag gehad op het werk en in zo'n hitte... pff....

Tot binnenkort...

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:13
Anke

Sijsje, lekker een weekje Frankrijk, zeker als je zo'n weer hebt!!
Lekker genieten en ontspannen.
Ja, die vermoeidheid hoort er echt bij... ik was zo blij toen die 12 weken naderde, dan zou het minder worden en dat was gelukkig ook echt zo.
Dan gaat het een hele tijd goed, en nu moet ik zo'n 3x per nacht m'n bed uit om te plassen... zo vervelend.
En dan tegen de tijd dat je je bed uit bent, kussen onder je buik uit, proberen te draaien wat ook niet meer in 1x lukt, dan opstaan enz....
Geef lekker toe aan de vermoeidheid en ga op tijd naar bed, of op de bank even je ogen dicht.
Maar het wordt echt minder, geloof me!
Voor de misselijkheid helpt voor je opstaat een beschuitje met iets van suiker en een kopje slappe thee, het beste is nog (jaja de mannen worden ook aan het werk gezet) als je man dat voor je klaarmaakt zodat jij niet op hoeft te staan.
Bouillon en crackers liggen ook niet zwaar op de maag, over de hele dag kleine beetjes eten en vooral niet te vet.

Inger, oh foutje van oom/tante!!!
Hahaha, ik kan met niet voorstellen dat mensen geen vakantiegangers zijn!! Misschien omdat ik het juist wel ben.
Maar je bespaard zo wel een hoop geld!
Jij ook suc6 met de vermoeidheid, tip: geef er op je werk niet aan toe haha

Lise, Venetië, gaaf!!!
Echt super romantisch ook!!
En Sri Lanka moet ook heel bijzonder zijn, ach, met kinderen kun je ook reizen.
Het leven houdt niet op met een kind (of meer)

Gisteravond nog wat kleine dingen in de babykamer gezet.
Als straks ook de rolgordijnen, de gordijnen en de wieg staat dan is het al gelijk een heel ander gezicht, dan zal ik ook wel even foto's maken.
De lamp hangt, de kozijnen moeten nog 1 keer geschilderd worden, het laatste deurtje is afgehangen en de babyspulletjes die niet in het kamertje hoeven zijn uitgezocht.
Dan gaat het toch al wel meer kriebelen, het wordt zooooo gezellig!!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 18:10
Sijsje

@ Anke: wat een opluchting dat die vermoeidheid weer weggaat, ik zou niet weten wat ik moest doen als dit 9 maanden zo zou zijn! Vreselijk als je zo vaak moet opstaan om te plassen, zeker als het niet meer zo vlotjes gaat. Maar ja, dat neem je er allemaal graag bij hé als het voor je kindje is! Wanneer moet je eigenlijk weer op controle? Ik ben benieuwd naar de foto's van je kamertje!!

@ Lise: wauw zeg Venetië, wat een leuke bestemming. Inderdaad moeilijker als je kindjes hebt, dus je moet er nu van profiteren want voor je het weet is het zover!

@ Inger: haha, ik herken het zo van je vermoeidheid. In de namiddag zie ik echt af, zeker met dit zalige weer. Nu ja, het hoort erbij hé.

@ Lina: jou hebben we al lang niet meer gehoord. Is alles nog OK???

Ik mag volgende week vrijdag (16 mei) al naar de gynae. Ik belde voor een afspraak en het kon pas 17 juni. Nu, dat zag ik echt niet zitten zo lang wachten, dus heb ik maar even uitgelegd van m'n MK. Toen zei ze dat het volgende week ook nog wel kon. Je moet dus echt aandringen hé. Op 17 juni zou ik bijna 12 weken zijn en dat vond ik echt wel te laat voor een eerste echo. Het zou kunnen dat we nog niets kunnen zien volgende week, maar dan heb ik tenminste geprobeerd.

Liefs
Sijsje

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:34
Kay&Iz

@ sijsje, fijn dat alsnog zo snel terecht kon zeg!! Ik bel dinsdag voor een afspraak..ben benieuwd!!
Gelukkig ben ik niet de enige haha die zo afziet vooral idd met dit mooie weer... maar goed..een goed excuus om lekker lui te wezen toch?? hihi

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:17
lauie

hi meiden,

ik kom me bij deze (weer) afmelden. Ben vandaag naar de gyn geweest en heb de stempel PCO gekregen. Nu moet mijn ventje zijn zaad onderzocht worden en kijken we hoe we verder moeten. Ik ben heel blij voor jullie allemaal maar kan het even niet meer aan om alle zwangerschapsverhalen aan te horen.

ik duim voor iedereen en kom af en toe wel eens meelezen (kan me toch niet bedwingen denk ik.
groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:24
Sterre

Lauie
dan zitten we in hetzelfde schuitje...Het is schrikken hè, als je te horen krijgt dat er bij jou iets niet goed is. Ik voelde het in het begin ook heel erg als falen van mijn lichaam..
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt....

Bij ons hoefde het zaad van mijn man niet onderzocht te worden, ik kreeg meteen provera en clomid nadat de bloeduitslagen binnen waren. Maar elke gynaecoloog pakt het weer anders aan. Kwam jij uit Belgie of uit Nederland?

Lieve meid, als je me nog een prive berichtje of iets wil sturen mag dat altijd. Ik denk dat je over een poosje alles positiever kan zien, als je eenmaal met de behandeling mag beginnen.

Liefs Sterre

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:59
Anke

Lauie, ik wil eerst even op jou reageren.
Wat naar om zo'n bericht te horen, dit was misschien wel het laatste wat je had verwacht.
En dan kun je nu wel aan komen zetten met verhalen dat ze tegenwoordig zoveel kunnen enz.
Maar dat wil je niet horen, je wil gewoon een lichaam wat doet wat ie hoort te doen als vrouw zijnde, gewoon zwanger worden, zonder de hele medische molen in te duiken.
Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je je even niet met leuke zwangere verhalen bezig wilt houden.
Neem je tijd en als je een keer langskomt vind ik het erg leuk om iets van je te horen, hoe het met je gaat enz.
Heel veel suc6 de komende tijd met alles wat er op je af gaat komen.

Knuf en liefs,

Anke

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:05
Anke

Sijsje, lekker vooruitzicht he dat alles beter gaat worden.
Straks heb je lekker veel energie weer! (tenminste, dat had ik) je merkt wel dat het steeds meer energie gaat vreten, je kleine pakt natuurlijk een hoop van je.
Maar als je goed voor jezelf zorgt en ervoor zorgt dat je die energie ook weer aanvult door goed te eten, nou dan hou je het wel een aantal maanden uit!!!

Ik moet 20 mei weer naar de verloskundige vanaf nu voorlopig om de 3 weken, dan om de 2 weken en dan om de week.
Officieel krijg ik geen echo's meer, maar we mogen nog een keer terug voor de 3D.
En ik verwacht stiekem op het werk nog wel een keer te kunnen.
Zal van het weekend even foto's van het kamertje maken en hier plaatsen.
Dan is het ff wat meer aangekleed.
Goed van je dat je eerder een afspraak bij de gyn hebt kunnen maken.
Volgende week zit je rond de 5-6 weken zwangerschap, in principe kun je dan al wel iets zien.
Bij mij zag je met een krappe 5 weken een stip boven in de baarmoeder, dat was het "vruchtje" (eigenlijk mag je dat nog niet eens noemen) die aan het indalen was.
Met 6 weken en 3 dagen zag je het ingedaalde stipje, met daarin een heel klein wit "wormpje"/"boontje", maar nog geen hartactie.
Als je op je banner klikt zie je wat je ongeveer kan zien met je echo.
Veel plezier in ieder geval volgende week.

Inger, een heel goed excuus om lekker lui te zijn, dat wordt je ook wel met dit weer

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:04
Kay&Iz

@ lauie, wat een rot nieuws zeg, kan me voorstellen dat je alle gelukkige verhalen dan ff niet trekt! Ik sluit me helemaal aan bij Anke, ook al kunnen ze tegenwoordig veel, niemand wil t meemaken!
Heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes Inger

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:08
Dromelijntje

@ Lauie: lieve meisje, ik wil jou en je ventje veel sterkte toewensen. Ik begrijp het dat je nu liever niet al zwangerschapsverhalen wilt aanhoren. Neem rustig je tijd om alles een plaats te geven. Ik blijf lekker verder voor jou duimen en ik hoop dat alles goed mag komen voor je. Je verdient het zo erg. Er wordt aan je gedacht! Maar als je langskomt laat aub een berichtje achter, je hoeft daarom niet alles te lezen wat wij schrijven.

Lieve groetjes, Dromelijntje xxx

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 13:58
Lina

Hoi iedereen,

Het is weer even geleden dat ik nog iets geschreven heb..maar heb jullie wel gevolgd hoor!

Ik kan niet op iedereen reageren want er is zo ongelofelijk veel geschreven dat ik haast niet kan volgen.

Maar ik wil Lauie toch heel veel sterkte toewensen! Ik kan me voorstellen dat je het nu even niet meer ziet zetten..Ma weet dat na regen zonneschijn komt! Een toepasselijk spreekwoord voor degene hier op het forum die serieuze bakken regen over zich hebben gekregen en nu eindelijk het zonnetje terug zien schijnen. Kom zeker nog maar eens langs om te laten weten hoe het met je gaat, ik ben er zeker van dat jij ook binnenkort ons goed nieuws gaat komen brengen!

Met mij gaat alles prima! Gisteren naar de gyn geweest en ja hoor..we hebben ons kindje gezien met kloppend hartje, we hebben het zelfs gehoord! Zo schattig! Mijn man was bijna aan het wenen van geluk hihi..die stoere mannen met hun kleine hartje
Ik voel me heel goed en heb energie voor 2.. Heb er echt een goed gevoel bij deze keer
19 mei opnieuw controle..heb dit gevraagd omdat ik dan 8.5 weken ga zijn en me veeeeeeeeel geruster zal voelen als ik zie dat alles ok is.
20 juni mag ik dan voor de 12 weken echo..spannend

Groetjes,
Lina

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 17:00
Lise

@ lauie: we leven met je mee! geef in ieder geval de hoop nog niet op!

@ iedereen: hier flink aan het klussen en voor de rest bakken in de zon. Geniet nog allemaal van het mooie weer!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >